• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت مو بعد از شیمی درمانی

آیا کاشت مو بعد از شیمی درمانی امکان پذیر است؟ برای کاشت مو بعد از شیمی درمانی باید از کدام روش کاشت مو استفاده کرد؟

متاسفانه بسیاری از افراد به علت شیمی درمانی هر ساله موهای خود را از دست می دهند و رشد موهای انها به صورت مجدد انجام نمی شود. در این مواقع اشخاص پس از اینکه از بیماری سرطان نجات پیدا می کنند و بهبود می یابند تصمیم می گیرند که برای کاشت مو اقدام کنند و موهای از دست رفته خود را بازیابی نمایند.

به همین منظور می خواهیم کاشت مو بعد از شیمی درمانی را مورد بررسی قرار دهیم و روش مناسب برای کاشت مو بعد از شیمی درمانی را به شما معرفی کنیم.

کاشت مو بعد از شیمی درمانی:

همان طور که می دانید برای کاشت مو باید از بانک موی افراد استفاده شود تا گرافت های مویی از بانک موی فرد مورد نظر برداشته شوند و به نواحی خالی سر پیوند گردد. حال لازم به ذکر است که اشخاصی که شیمی درمانی انجام می دهند، معمولا تمامی موهای خود را از دست می دهند و هیچ بانک موی برای استفاده در روش کاشت مو ندارند.

کاشت مو بعد از شیمی درمانی:

حتی این دسته از افراد بانک موی موجود در نواحی دیگر بدن خود یعنی : بانک موی موجود در سینه و یا ساق پا را نیز از دست می دهند. به همین دلیل امکان استفاده از بانک موی سایر اعضای بدن برای آنها وجود نخواهد داشت.

حال در این شرایط چه باید کرد؟ چگونه می توان برای این دسته از افراد کاشت موانجام داد؟

در پاسخ به این پرسش ها باید بگوییم که خوشبختانه در تکنیک کاشت مو امکان استفاده از الیاف مصنوعی برای کاشت مو وجود دارد و در نتیجه افرادی که هیچ گونه بانک موی مناسبی برای پیوند مو ندارند، باید از کاشت مو به روش الیاف مصنوعی استفاده کنند و یا اگر دارای بانک مو در نواحی دیگر بدن باشند، می توانند از کاشت مو به روش bht استفاده کنند.

کاشت مو با استفاده از الیاف مصنوعی:

در تکنیک کاشت مو با الیاف مصنوعی از الیاف مصنوعی با جنس نانو برای کاشت مو استفاده می شود که این الیاف به گونه ای برای کاشت مو انتخاب می شوند که بیشتر شباهت را از نظر جنس، رنگ و ضخامت به موهای طبیعی فرد داشته باشند.

در نتیجه پس از اینکه موهای مناسب برای کاشت مو انتخاب شدند، کاشت مو با استفاده از روش های رایج کاشت انجام می شود و الیاف های مصنوعی در داخل سر قرار می گیرند به صورتی که این الیاف دائما در سر باقی می ماند و مانند: کلاه گیس قابلیت جدا شدن از سر را ندارند.

لازم به ذکر است که اگر از تکنیک کاشت مو به روش الیاف مصنوعی استفاده شود، شخص باید در فواصل زمانی مشخصی برای ترمیم موهای مصنوعی به پزشک مراجعه کند در حالی که در سایر روش های کاشت مو هیچ نیازی به ترمیم مو نیست و موهای کاشته شده تا پایان عمر برای شخص باقی می ماند.

کاشت مو با استفاده از روش bht :

در تکنیک کاشت موی bht از موی موجود در سایر اعضای بدن استفاده می شود که فقط آقایان می توانند از این تکنیک بهره مند شوند. در این تکنیک موهای مناسب از سایر اعضای بدن استخراج می شوند و به نواحی مورد نظر سر پیوند می گردند.

کاشت مو با استفاده از روش bht

خوشخبتانه گرافت های مویی برداشت شده در این روش با بدن سازگاری دارند و نتیجه موفقیت آمیزی را شامل می شوند و موهای کاشته شده در نواحی مورد نظر پس از مدت زمان مشخصی مانند موهای طبیعی فرد شروع به رشد می کنند.

سخن پایانی:

هم میهنان عزیز، با در نظر گرفتن مطالبی که برای شما در خصوص کاشت مو بعد از شیمی درمانی مطرح کردیم، دیگر جای هیچ گونه نگرانی در خصوص موهای از دست رفته تان نیست و به راحتی می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی مدرن واقع شده در سعادت آباد تهران برای کاشت مو به روش bht و یا الیاف مصنوعی اقدام کنید و از خدمات بی نظیر این مجموعه بهره مند گردید.

لازم به ذکر است که متخصصان ما در این مجموعه راهنمایی های مورد نیاز را به شما عزیزان ارائه می دهند تا در صورت امکان، بتوانید از روش های دیگر نیز برای کاشت مو بهره مند شوید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار