• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت مو با بانک موی ضعیف

آیا امکان کاشت مو با بانک موی ضعیف وجود دارد؟ کاشت مو با بانک موی ضعیف چگونه است؟

همان طور که می دانید برای کاشت مو به بانک مو نیاز است زیرا باید گرافت ها و یا فولیکول های مو از بانک موی فرد برداشته شوند و به نواحی مورد نظر پیوند گردند.

برای کاشت مو از انواع مختلف بانک مو می توان استفاده کرد که انواع بانک مو عبارتند از:

  • بانک موی پشت سر
  • بانک موی کناره های گوش
  • بانک موی سایر اعضای بدن
  • بانک موی دیگران

با در نظر گرفتن این موارد می خواهیم بدانیم که اشخاصی که بانک موی مناسبی ندارند و یا بانک موی آنها ضعیف است باید چه کنند و چگونه کاشت مو را انجام دهند.  اصلا آیا امکان کاشت مو برای این افراد وجود دارد و یا خیر؟ برای دریافت پاسخ این سوال با ما همراه باشید و این مطلب را مطالعه کنید.

منظور از بانک موی ضعیف چیست؟

کاشت مو با بانک موی ضعیف چه پیامد هایی دارد؟

به صورت کلی منظور از بانک موی ضعیف، بانک مویی است که در آن به تعداد مورد نیاز گرافت مویی موجود نباشد و با استفاده از آن پزشک نتواند تراکم مورد نظر را برای فرد ایجاد کند.

همچنین بانک مویی که دارای تارهای مویی ضعیف و بی جان و آسیب دیده باشد نیز به عنوان بانک موی ضعیف در نظر گرفته می شود.

از دیگر خدمات ما میتوان به کاشت ابرو اشاره کرد با ما همراه باشد.

کاشت مو با بانک موی ضعیف چه پیامد هایی دارد؟

اشخاصی که قصد دارند پیوند مو انجام دهند، باید بانک موی مناسبی داشته باشند تا پزشک بتواند گرافت های مو را به میزان لازم از آن بردارد و به نواحی مورد نظر پیوند زند. اگر بانک موی فرد ضعیف باشد و به میزان کافی گرافت مویی نداشته باشد، نمیتوان به مقدار لازم فولیکول های مو را از آن برداشت کرد و کاشت مو را به تراکم مورد نظر رساند و ممکن است که نتیجه حاصل از کاشت مو رضایت بخش واقع نشود.

اشخاصی که بانک موی ضعیفی دارند باید چه کنند؟

کاشت مو با بانک موی سایر اعضای بدن

اشخاصی که بانک موی آنها ضعیف باشد خوشبختانه می توانند از بانک موی سایر اعضای بدن استفاده کنند البته لازم به ذکر است که استفاده از بانک موی سایر اعضای بدن فقط برای آقایان امکان پذیر است و بانوان نمی توانند از این روش استفاده کنند.

در این روش کاشت مو از بانک موی موجود بر روی سینه آقایان و یا ساق پای آنها و یا بانک موی موجود در قسمت ریش استفاده می شود و فولیکول های مو از این بخش ها برداشته می شوند و به سر پیوند زده می شوند که تا کنون نتیجه حاصل از این پیوند رضایت بخش بوده است.

پیوند مو با بانک موی سایر اعضای بدن روش bht نیز نامیده می شود.

کاشت مو با بانک موی دیگران

حال اشخاصی که دارای بانک موی مناسب در سایر اعضای بدن خود نیستند و یا بانوان می توانند از روش دیگر کاشت مو که با استفاده از بانک موی دیگران است، استفاده کنند.

در این روش کاشت مو با استفاده از بانک موی سایر افراد انجام می شود و در آن تارهای طبیعی مو که از بانک موی دیگران برداشت شده است، به موهای فرد مورد نظر پیوند می گردند.

کاشت مو با استفاده از الیاف مصنوعی وبدون نیاز به بانک مو

اگر قصد ندارید که کاشت مو با بانک موی ضعیف انجام دهید و یا به دلایل دیگری مایل به کاشت مو با استفاده از بانک موی سایر اعضای بدن و یا بانک موی دیگران نیستید، می توانید برای پیوند و ترمیم موهای خود از روش کاشت مو با الیاف مصنوعی نیز استفاده کنید که در این روش هیچ نیازی به بانک مو نیست و به همین علت به آن کاشت مو بدون نیاز به بانک مو نیز می گویند.

در این تکنیک برای پیوند مو از الیاف مصنوعی استفاده می شود و تارهای مویی مصنوعی به جای تارمویی طبیعی برای فرد کاشته می شود.

کلام آخر

با در نظر گرفتن مطالبی که در خصوص کاشت مو با بانک موی ضعیف برای شما عزیزان مطرح کردیم، میتوانید در خصوص این موضوع به خوبی تصمیم گیری کنید و روش مورد نظر خود را برای ترمیم موها انتخاب کنید.

در صورت مراجعه به کلینیک پوست و موی مدرن، همکاران ما در این مجموعه می توانند به شما در خصوص روش مناسب کاشت مو راهنمایی ارائه دهند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار