• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت موی چسبی چیست؟ (مزایا و معایب)

کاشت مو چسبی یکی از روش های کاشت مو است که البته با سایر روش های دیگر بسیار متفاوت است. این روش روشی غیر طبیعی به عنوان یکی از روش های کاشت مو به حساب می اید به همین علت این نوع کاشت مو به روش جایگذاری مو بدون عمل نیز مشهور است .

متاسفانه بیش از نیمی از آقایان به ریزش موی شدید و یا طاسی در قسمت هایی از سرشان مبتلا می شوند. به همین علت بسیاری از ان ها به کاشت مو روی می اورند. کاشت مو چسبی روش مناسبی برای افرادی است که دوست ندارند عمل کنند و یا از خود عمل و عوارض بعد از ان ترس دارند.

 

کاشت مو چسبی چگونه است؟

ابتدا روی پوست سر یک لایه چسبانده می شود. سپس وقتی که این لایه به طور محکم روی پوست سرتان چسبیده شد, پزشک موهای ساخته شده را روی این لایه قرار می دهد. به طوری که مرز بین موهای سر شما و موهای چسبانده شده مشخص نباشد تا کاشت موی شما بسیار طبیعی جلوه کند.

موهایی که به سرتان می چسبانند از نظر رنگ و جنس کاملا مطابق موهای طبیعی سرتان انتخاب خواهد شد. به علاوه موهای چسبانده شده به سرتان موهای واقعی انسان است. پس از نظر طبیعی بودن کاملا شبیه به موهای واقعی خواهد بود.

کاشت مو چسبی چگونه است؟

میزان ماندگاری کاشت مو چسبی

عوامل زیادی می توانند روی ماندگاری موهای شما تاثیر گذار باشند. به طور مثال نوع رژیم غذایی, داروهایی که مصرف می کنید, میزان فعالیت بدنی شما در طول روز, نوع شامپوهایی که استفاده می کنید و عوامل دیگر می توانند روی میزان ماندگاری موهایتان اثر گذار باشند. توصیه می شود که از قرار گرفتن به مدت طولانی زیر تابش نور خورشید و همچنین استفاده از شامپو های نمک دار به شدت خود داری کنید تا ماندگاری موهایتان افزایش پیدا کند.

به طور کلی بعد از کاشت مو چسبی موهایتان به مدت هشت هفته دوام و ماندگاری خواهد داشت. البته اگر شما نحوه صحیح گذاشتن و برداشتن تکه موهایتان را بلد باشید می توانید تا چند هفته بیشتر به ماندگاری ان ها بیفزاید. موهایی که با کاشت چسبی کاشته اید بسیار مقاوم هستند و به آسانی کم رنگ نخواهند شد.

 

مزایای کاشت مو چسبی

1- این روش برای افرادی که به هر دلیل امکان و یا تمایل کاشت مو با عمل را ندارند بسیار کمک می کند تا زیبایی و تراکم موهایشان را به دست بیاورند.

2- همانطور که قبلا هم اشاره کردم این روش بدون نیاز به عمل جراحی انجام می گیرد. پس در نتیجه در این روش از هیچ گونه برش و یا بی حس کننده ای استفاده نمی شود. به علاوه جای هیچ گونه زخم و یا اسکاری بعد از عمل روی سر فرد باقی نخواهد ماند.

3- به وسیله روش های جدید کاشت موی چسبی این نوع کاشت مو بسیار سبک و راحت است. در این صورت فرد می تواند با خیال راحت به فعالیت های روزمره خود مثل ورزش کردن, دوش گرفتن و یا شنا کردن بپردازد بدون این که احساس سنگینی کند و یا متوجه تغییرات ناخوشایندی در ناحیه سرش شود.

4- از فواید دیگر کاشت مو می توان به حالت دادن موها بعد از کاشت اشاره کرد. در این حالت شما می توانید میزان تراکم, رنگ, بلندی و نوع بافت موهایتان را خودتان انتخاب کنید و مطابق سلیقه تان به ان ها فرم وحالت دلخواه تان را بدهید.

 

معایب استفاده از کاشت مو چسبی

معایب استفاده از کاشت مو چسبی

1- در این روش شما باید به کارها و رفتارهایی عادت کنید تا موجب از بین رفتن حالت طبیعی موهای کاشته شده تان نشود.

2- اگر از چسب های نا مناسب و غیر استاندارد استفاده شود در برخی موارد ممکن است به ایجاد آلرژی و یا بروز حساسیت در ناحیه سر و پوست ان منجر شود.

3- یکی دیگر از معایب کاشت مو به روش چسبی دائمی نبودن ان است. یعنی شما بعد از گذشت چند هفته موهایتان را از دست خواهید داد و در صورت تمایل به داشتن موهای پر پشت, برای کاشت مجدد باید اقدام کنید.

4- یکی دیگر از معایب کاشت مو چسبی به ویژه برای کسانی که دچار طاسی مقطعی هستند, رشد موهای طبیعی است. در این حالت قسمتی از سر فرد دارای موهایی مصنوعی و چسبیده شده است که رشدی نخواهند داشت و قسمت دیگر از سر دارای موهای طبیعی است که به طور مداوم در حال رشد هستند. همین موضوع باعث می شود تا توازن اندازه موهای سر فرد بهم بخورد و اندازه موها در تمام قسمت های سر باهم هم اندازه نباشد.

 

کلام اخر

قبل از هر گونه اقدام برای کاشت مو حتما با یک پزشک متخصص مشورت کرده و تمام جنبه های کار را در نظر داشته باشد تا به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار