• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت موی غیر قابل رشد

موی سر افراد یکی از اجزای مهم برای داشتن ظاهر زیبا است.برای همین در برخی افراد داشتن موهای پرپشت و کافی باعث میشود اعتماد به نفس این افراد بالاتر برود که با روش کاشت موی غیر قابل رشد امکان پذیر است.

برخی افراد برای متوقف کردن ریزش موی خود به روش ها و انواع داروهای شیمیایی روی می آورند که نه تنها این داروهای شمیایی ریزش موهای شما را متوقف نخواهد کرد،بلکه علاوه بر افزودن به آن مشکلات دیگری را نیز برای شما بوجود میاورد.

یکی از بهترین و قابل اعتمادترین روش برای کاهش و یا متوقف کردن ریزش مو،عمل کاشت مو است.این روش یکی از دائمی ترین روش ها به شمار میرود.

عمل کاشت مو روش های بسیار زیادی  دارد که روز به روز به تعداد روش های آن اضافه میشود.

کاشت مو به دو روش تقسیم میشود،یکی از آنها کاشت مو به روش قابل رشد و دیگری غیر قابل رشد.

 

کاشت موی غیرقابل رشد

در کاشت موهایی که رشد نمی کنند، از تار های مصنوعی استفاده می شود

کاشت موی مصنوعی یا همان کاشت موی غیرقابل رشد ,کاشتی است که متخصص در این روش برای درمان ریزش مو،طاسی ها،کم پشتی ها و همچنین بیماری هایی مانند الگوی طاسی عمل کاشت انجام میدهد.

در این روش متخصص تارهای مصنوعی را در نواحی طاس و کم موی سر در زیر پوست قرار میدهد.

آز انجایی که در این روش برخلاف کاشت موی طبیعی موهای کاشته شده قابلیت رشد ندارند،به آن کاشت موی غیرقابل رشد میگویند.

 

روش کاشت موی غیرقابل رشد چگونه انجام میشود؟

برای کاشت موی غیرقابل رشد و یا موی مصنوعی از روش HRT استفاده میشود.

در این روش ابتدا یک لایه نرم و نازک که دارای حفره های ریز بسیار زیادی است بر روی سر متقاضی قرار میگیرد.بعد از این مرحله تار موهای شبیه سازی شده در این حفره ها قرار میگیرند،این تار موها میتوانند طبیعی باشند که ازاهدای برخی افراد باشند،و به صورت مصنوعی تولید شده باشند که از الیاف مخصوص ساخته شده است.

در این مرحله نوبت به نصب پروتز مو بر روی سر متقاضی میرسد،برای نصب پروتز مو بر روی سر فرد ابتدا لازم است تا قسمت های طاس سر فرد اندازه گیری شود.

انجام دادن اندازه گیری های دقیق بر روی سر فرد به طبیعی بودن نتیجه کمک بسیاری خواهد کرد و اهمیت زیاد نیز دارد.

در این مرحله پروتز های مو با توجه به رنگ موی فرد،جنس،حالت و همچنین تراکم و ضخامت انتخاب خواهند شد تا با ظاهر طبیعی موهای فرد یکی باشند.

بعد ازاین مرحله پروتز های مو با استفاده از چسب هایی مانند چسب کراتین،که چسبی گیاهی است بر روی ناحیه موردنظر چسبانده میشود،سپس برای از بین بردن مرز بین موهای طبیعی فرد و پروتز های مو،موها اصلاح میشوند.

این را در نظر داشته باشید که تمام روش های موجود برای کاشت مو مزایا و معایب فراوان خود را دارند و روش HRT نیز از این قاعده مستثنا نیست.

 

مزایای کاشت موی غیرقابل رشد

مزایای کاشت موی غیرقابل رشد

کاشت موی غیرقابل رشد به یک جلسه برای کاشت تمام موها نیاز دارد و لازم نیست وقت زیادی را به آن اختصاص دهید.

این روش برخلاف روش ها دیگر شرایط بسیار خاصی را نمیطلبد و بیشتر متقاضیان میتوانند بدون داشتن هیچ محدودیتی از آن بهره ببرند.

موهای کاشته شده در این روش طبیعی خواهند بود و تشخیص دادن مصنوعی بودن آنها بسیار سخت خواهد بود،پس نگرانی از این بابت نداشته باشید.

 

معایب های روش کاشت موی غیرقابل رشد

همانطور که قبل تر ذکر کردیم تمام روش های موجود در بازار معایب مخصوص به خود را دارند که این روش نیز مانند تمام روش های دیگر کاشت مو،معایبی دارد.

از معایب این روش میتوان به این اشاره کرد که مشکل طاسی یا ریزش موی شما به طور دائمی برطرف نخواهد شد و باید مرتبا به دنبال ترمیم آن باشید.

همچنین در روش کاشت موی غیرقابل رشد،حالت دادن به موها بسیار سخت خواهد بود همچنین امکان اصلاح کردن ناحیه ای که در آن عمل کاشت موی غیرقابل رشد انجام شده است وجود ندارد،این درحالی است که شما در روش کاشت موی طبیعی به راحتی میتوانید به موهای خود حالت دلخواه خود را بدهید و همچنین در این روش امکان اصلاح کردن سر به راحتی وجود خواهد داشت.

پس با توجه به توضیحاتی که در این مقاله برای شما ارائه کردیم،کاشت موی موقت شاید بهترین روش برای درمان ریزش مو نباشد و فقط درمان موقتی برای آن است. پیشنهاد میکنیم روش های طبیعی کاشت مو را به جای کاشت موی غیرقابل رشد جایگزین کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار