• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت موی ترکیبی

روش کاشت موی ترکیبی روشی نوین در کاشت مو است که از ترکیب روش های FIT و همچنین روش FUT انجام میشود.

در این عمل با ترکیب این دو روش میتوان انتظار بهترین نتیجه را پس از عمل داشت،در روش ترکیبی تعداد گرافتی بیشتری از مو کاشته میشود تا تراکم بیشترو قابل قبول تری را بتوان ایجاد کرد.

به دلیل ترکیب این دو روش در کاشت مو بیشترین تعداد تار مو در کمترین زمان ممکن کاشته خواهد شد و همچنین از بانک موی شخص متقاضی بهترین و بیشترین استفاده را در این روش خواهند داشت.

در این روش میتوان تا 5000 گرافت مو که حدود 12000 تا 14000 تار مو است را در یک جلسه برداشت کرد و در ناحیه طاس سر کاشت.

 

مراحل روش کاشت ترکیبی

کاشت موی ترکیبی شامل دو مرحله است

مرحله اول:

در کاشت مو به روش ترکیبی ابتدا حجم بالایی از گرافت های مو توسط روش FUT برداشته میشود و سپس با استفاده از روش FIT به تراکم این موهای برداشته شده افزوده میشود.

پس از برداشتن قسمتی از مو به روش FUT،پزشک فولیکول های مو را از نواری که به روش FUT برداشته شده است استخراج میکند،سپس این گرافت ها را در زیر میکروسکوپ قرار داده و آنهارا با دقت از یکدیگر جدا میکند.

پس از انجام این کار تیم پزشکی با دقت بالا شروع به کاشت گرافت های استخراج شده در ناحیه گیرنده میکنند.

مرحله دوم:

در این مرحله پس از اتمام کاشت موها به روش FUT،به سراغ روش FIT میرویم که این کار باعث افزایش تراکم میشود.

در این مرحله جراح کاشت مو فولیکول های برداشته مو که حداقل به 1000 عدد میرسند را بین موهای کاشته شده در مرحله قبل که با استفاده از روش FUT بود اضافه میکند.

با این کار پزشک تراکم و پرپشتی های موهای شما را در طول یک جلسه به حداکثر خواهد رساند.

 

آیا شما کاندیدای مناسبی برای روش ترکیبی هستید؟

در روش FUT پوست سر را می برند

برای مناسب بودن برای هر روش کاشت مو،شما باید یک سری ویژگی هایی را دارا باشید.

در اینجا برخی از شرط های کاندیدای مناسب بودن برای روش ترکیبی را برای شما ذکر میکنیم:

1-متقاضی باید از روش های FIT و FUT آگاه باشد زیرا روش FUT روشی تهاجمی است و برای برداشتن مو با روش FUT باید سر برش داده شود.

2-این روش به دلیل نهایت استفاده از بانک موی افراد در این مسئله بسیار حساس است،متقاضی باید حداقل بانک موی پشت سر را داشته باشد تا هم بتوان از این ناحیه با استفاده از روش FUT نوار مو را برداشت کرد،و همچنین بتوان با استفاده از روش FIT باقی مانده های این بخش را برداشت کرد.

3-متقاضیانی که مشکلاتی مانند آسم دارند و یا نمیتوانند بر روی شکم خود به صورت طولانی مدت دراز بکشند به هیچ عنوان برای این روش مناسب نخواهند بود.

4-اگر برای درمان الگوی طاسی در مرادن به گرافت هایی بیش از 4000 عدد نیاز باشد،روش ترکیبی بهترین روش برای متقاضی خواهد بود.

 

مزایای کاشت موی ترکیبی

1-این روش یکی از قابل اطمینان ترین و همچنین به صرفه ترین روش برای کاشت موی وسیع میباشد.

2-در این روش زمان کمتری در مقایسه با روش های دیگر است،البته بسته به کیفیت ناحیه اهدا کننده برداشت هر گرافت به مدت 15 یا 20 دقیقه طول خواهد کشید.

3-در روش ترکیبی برداشت گرافت بسیار زیادتر خواهد بود و چیزی معادل 1500 تا 4500 عدد است که چیزی معادل 3000 تا 9000 فولیکول مو است.

 

معایب روش کاشت موی ترکیبی

همانطور که گفتیم در روش ترکیبی از دو روش FUT و FIT استفاده میشود،و معایبی که روش کاشت موی ترکیبی دارد تقریبا همان معایبی است که روش FUT دارد.

بزرگترین عیبی که این روش دارد جای زخم بزرگی است که بر روی سر شما بر جای میگذارد،البته ناگفته نماند که میتوان با کاشت تعداد موی بیشتر این زخم را نیز پوشاند.اما برخی افراد ازاین موضوع راضی نخواهند بود.

 

هزینه روش کاشت موی ترکیبی

در پایان هزینه این روش مانند تمام روش های موجود در بازار پس از جلسه مشاوره با متخصص مشخص خواهد شد،این قیمت بسته به تعداد گرافت های لازم برای کاشت متغیر خواهد بود،یعنی به ازای تعداد گرافت بیشتر هزینه بیشتری نیز برای شما خواهد داشت.

هزینه روش کاشت موی ترکیبی از روش FIT ارزانتر و از روش FUT گران تر است و چیزی بین 4 تا 5 ملیون خواهد بود

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار