• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

پی آر پی مو

پی آر پی مو چیست؟ مزیت های پی آر پی مو چیست؟ مراحل انجام پی آر پی مو به چه شکل است؟

دوستان و هموطنان عزیز چنانچه قصد دارید اطلاعات کافی و مناسبی در خصوص پی آر پی مو به دست اورید و با این تکنیک برای ترمیم موها آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم که حتما این مطلب را مطالعه کنید.

امروزه ترمیم موهای از دست رفته از اهمیت زیادی برای آقایان و بانوان برخوردار است و بسیاری از بانوان و آقایان برای ترمیم موهای خود اقدام می کنند زیرا مسائل زیادی وجود دارد که به آسیب دیدن موها و از دست رفتن آنها دامن زده است و باعث افزایش ریزش مو در بانوان و آقایان شده است.

یکی از متد های جدید برای ترمیم موهای از دست رفته پی آر پی است که در ادامه بیشتر در خصوص آن توضیح خواهیم داد.

پی آر پی مو چیست؟

مراحل پی آر پی مو چگونه است؟

پی آر پ ی مو به گونه است که در آن از پلاسمای غنی از پلاکت استفاده می شود که پلاسمای غنی از پلاکت را به سر تزریق می کنند و منظور از پلاسما همان مایع خون است که شامل آب و مواد محلول در آن است که این مواد عبارتند از: پروتئین، مواد معدنی، مواد غذایی و …

مراحل پی آر پی مو چگونه است؟

برای انجام دادن پی آر پی ابتدا مقداری از بیمار را دریافت می کنند که میزان خون دریافت شده به میزان خونی است که برای آزمایش خون از بیمار دریافت می شود و مقدار آن زیاد نیست بلکه تنها در حدود 10 الی 20 میلی لیتر است.

در ادامه خون دریافت شده را در دستگاهی به نام سانتریفیوژ قرار می دهند که این دستگاه با سرعت زیادی می چرخد و باعث می شود تا بخش های مختلف خون از هم جدا شوند.

سپس در ادامه محلولی غنی از پلاکت به دست می آید که این پلاکت ها نقش بسیار مهمی در تقویت مو و ترمیم موهای آسیب دیده دارند. پس از اینکه محلول مورد نظر به دست آمد آن را به پوست سر به صورت موضعی تزریق می کنند و با تزریق آن محلول مورد نظر به ناحیه دچار مشکل وارد می شود و باعث تحریک شدن کلاژن سازی در پوست سر می شوند و همچنین عروق خونی جدیدی را ایجاد می کنند و باعث سامان دهی و تقسیم سلول ها می شوند.

مزایای پی آر پی مو چیست؟

اشخاصی که پی آر پی انجام می دهند از مزیت هایی به شرح زیر بهره مند می گردند:

افزایش رشد مو

از مهم ترین و اصلی ترین مزیت های تزریق پی آر پی کمک به افزایش رشد مو است که با استفاده از این روش ضخامت و تراکم موها افزایش پیدا می کند و رشد موها تقویت می شود.

کمک به بهبود کاشت مو

در صورتی که از پی آر پی مو بعد از کاشت مو استفاده شود، گرافت های مویی کاشته شده با سرعت بیشتری می توانند در پوست سر جایگیری شوند و زخم های کوچک ایجاد شده بر اثر کاشت مو نیز با سرعت بیشتری بهبود می یابند.

همچنین لازم به ذکر است که از دیگر مزیت های انجام PRP بعد از کاشت مو این است که اگر خط اسکار برای شخص بر اثر کاشت مو ایجاد شود، با انجام این روش میتوان تا حد زیادی به بهبودی خط اسکار و از بین رفتن آن کمک کرد.

عدم نیاز به جراحی

پی آر پی نیازی به جراحی و بیهوشی کامل ندارد و به همین دلیل اشخاص را از عوارض بیهوشی در امان نگه می دارد. درنتیجه اشخاصی که پی آر پی انجام می دهند، در مدت زمان بسیار کوتاه در حدود یک ساعت می توانند بدون نیاز به بیهوشی پی آر پی انجام دهند.

عدم وجود درد و خونریزی

خوشبختانه پی آر پی هیچ گونه درد و خونریزی به همراه ندارد و مشکل خاصی برای شخص ایجاد نمی کند. به همین دلیل انجام پی آر پی یک روش بسیار آسان و راحت است که همه می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

عدم وجود دوره نقاهت

با توجه به این که پی آر پی هیچ گونه مشکلی برای شخص ایجاد نمی کند و درد خونریزی به همراه ندارد و جای زخم و جراحتی را به جای نمی گذارد، از دوره نقاهت بی نیاز است و اشخاصی که این کار را انجام می دهند نیازی به استراحت کردن ندارند.

کلام پایانی

دوستان عزیز اگر قصد دارید که در شهر تهران به پی آر پی مو بپردازید و یا سایر خدمات پوست و مو را انجام دهید، کلینیک زیبایی مدرن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
1 دیدگاه
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ahmad
Ahmad
2 years ago

پی آر پی چندماه بعد از کاشت باید انجام شود طی چند مرحله؟

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار