• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

نتیجه کاشت مو در سه ماه اول، دوم و سوم‌+ مراقبت های لازم

نتیجه کاشت مو در سه ماه اول، دوم و سوم به چه صورت است؟ طی چند سال اخیر کاشت مو به یکی از روش‌های زیبایی تبدیل‌شده که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. اما این مسئله غیرممکن است. چون این روش هر چقدر هم با ظرافت و دقت زیاد صورت بگیرد دارای دوره نقاهت بوده که باید به‌خوبی گذرانده شود تا شخص بتواند نتایج کاشت را به‌خوبی و به‌طور رضایت‌بخش مشاهده کند.

 گذراندن دوره نقاهت برای افراد متغیر بوده، یعنی نتیجه کاشت مو در سه ماه اول، دوم و سوم قابل ‌بررسی است. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید به بهترین نحو و با هزینه مقرون به صرفه به کاشت مو بپردازید، بدون شک پیشنهاد ما به شما مدرن کلینیک است.

 

بیشتر بخوانید : کاشت مو در بهترین کلینیک تهران

 

این کلینیک با وجود تجهیزات بسیار پیشرفته و حضور متخصصین حاذق تمامی افراد را به نتیجه دلخواه شان می رساند. برای درک بهتر این‌موضوع ما در این مقاله به نتیجه کاشت مو در سه ماه اول، دوم و سوم ، روند مربوط به آن و بررسی دوره نقاهت می‌پردازیم پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

 

نتیجه کاشت مو در سه ماه اول، دوم و سوم‌

 

 

نتیجه کاشت مو در سه ماه اول، دوم و سوم بلافاصله بعد از پایان کاشت

متخصص با در نظر گرفتن تعداد فولیکول‌های موردنظر، دلیل ریزش مو و شدت طاسی یک روش مناسب را برای فرد متقاضی انتخاب می‌ کند. اما در حالت کلی تمامی روش‌ها دارای دوره نقاهت و یکسری عوارض از قبیل ورم و قرمزی در ناحیه پیوند خواهند بود. البته بیان کردن این‌موضوع خالی از لطف نیست که شدت این عوارض و دوره نقاهت در هر یک از روش‌های کاشت مو  براساس سیستم بدن متغیر و متفاوت است.

 خیلی از افراد بعد از کاشت به دلیل تورم و قرمزی احساس ناخوشایندی دارد. اما باید بگوییم این موارد کاملاً طبیعی بوده و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. مدت ‌زمان بهبود و ترمیم این عوارض ده روز بوده که پس ‌از آن پوست به حالت اولیه بازمی‌گردد. پس‌از کاشت مراقبت‌های لازم باید تا ۲ هفته بعد از ایمپلنت به‌طور دقیق صورت بگیرد. چون در این هنگام احتمال خیلی زیادی وجود دارد که زخم ایجاد شده روی پوست سر عفونت کرده و برای شخص دردسرساز شود.

نتیجه کاشت مو در سه ماه اول، دوم و سوم‌

قابل‌توجه عزیزانی که در نتایج کاشت مو در سه ماه اول شاهد ریزش مو هستند، باید بگوییم در بازه زمانی ۲ الی ۴ هفته مو دچار یک سری ریزش خواهد شد که این امر کاملاً طبیعی بوده و مربوط به روند استراحت فولیکول هاست. اما متأسفانه برخی افراد تصور می‌کنند این ریزش ناشی از شکست ایمپلنت و بی‌اثر شدن کاشته‌ است که این مسئله کاملاً غلط بوده و این ذهنیت براساس عدم آگاهی شکل‌گرفته است. درحقیقت زمانی‌که فولیکول‌ها در مرحله استراحت هستند، رویش موی جدید صورت نگرفته بلکه این شوک سبب ریزش مو شده که به‌طور طبیعی تا سه ماه ادامه دارد.

 

بیشتر بخوانید : کاشت ریش و سبیل با بهترین نتیجه و مناسب ترین قیمت

 

بر خلاف سه ماه اول پس‌از کاشت که فولیکول‌ها در حال استراحت هستند، در سه ماه دوم این فولیکول‌ها از حالت استراحت بیدار شده و مرحله رشد فعال می‌شود. به‌طور تقریبی ۵۰ تا ۷۰ درصد نتایجی که مربوط به پیوند مو هست در این مرحله قابل‌تشخیص و مشاهده است.

 در مراحل انتهایی مربوط به کاشت نتیجه پایانی ایمپلنت به‌خوبی مشخص‌شده و فرد از داشتن موهای بسیار پر پشت برخوردار می‌شود. توجه داشته باشید در طول سه ماه نام‌برده‌شده فرد باید از مصرف دخانیات خودداری کرده و تغذیه بسیار مناسبی داشته باشد و با آرامش و لطافت تمام با موهای خود رفتار کند.

 

 

نتیجه کاشت مو در سه ماه اول، دوم و سوم‌

 

مراقبت های لازم در دوره نقاهت کاشت مو

برای اینکه شخص بتواند به خوبی نتیجه کاشت مو در سه ماه اول، دوم و سوم را ببیند باید در دوره نقاهت مراقبت ها را انجام دهد که در این قسمت به طور مختصر به چند مورد از آنها اشاره می کنیم.

  • اکیداً توصیه می‌کنیم از مصرف دخانیات و نوشیدن مشروبات الکلی خودداری کنید.
  • در هنگام شست‌وشوی مو از خارش و ماساژ دادن اجتناب فرمایید.
  • تا چند هفته پس‌از کاشت در هنگام خروج از منزل از کلاه‌های مخصوص استفاده کنید.
  • داروهای تجویزشده را سر موقع مصرف کنید و به بهداشت مو اهمیت بیشتری دهید.

 

کلام آخر

همانطور که مستحضر هستید ما در این مقاله به بررسی نتیجه کاشت مو در سه ماه اول، دوم و سوم پرداختیم. طی این مراحل برای اینکه بتوانید به نتایج مطلوب کاشت مو و داشتن موهای پرپشت دست یابید، به شما توصیه می کنیم مدرن کلینیک را انتخاب کنید تا بتوانید به نتایج دلخواه برسید.

 

منبع : www.aad.org

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار