• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

نتیجه کاشت مو دائمی است؟

زمانی که صحبت از کاشت مو به میان می آید، این سوال برای افراد ایجاد می شود که آیا نتیجه کاشت مو دائمی است و تا پایان عمر باقی می ماند و یا نتیجه آن به صورت موقتی است و پس از مدتی اثر آن از بین می رود؟

همان طور که می دانید کاشت مو یکی از شیوه های نوین برای ترمیم موهای از دست رفته و درمان ریزش مو، پرپشت کردن و درمان طاسی و کم پشتی سر است که استفاده از این تکنیک جدید امروزه توسط پزشکان و افراد بسیار مورد توجه قرار گرفته است، زیرا این شیوه دارای مزیت های زیادی است که تمامی معایب روش های قبلی را از بین برده است.

کاشت مو چگونه است؟

در کاشت مو باید گرافت های مویی از بانک موی فرد برداشته شوند و به ناحیه مورد نظر و خالی از مو پیوند زده شوند که این کار باید توسط پزشکان و در کلینک های زیبایی صورت گیرد. کاشت مو به دقت و مهارت زیادی نیاز دارد تا نتیجه حاصل از آن رضایت بخش واقع شود.

آیا نتیجه کاشت مو دائمی است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که خوشبختانه نتیجه حاصل از کاشت مو دائمی است و تا پایان عمر باقی می ماند و اشخاصی که کاشت مو انجام می دهند، می توانند تنها با پرداخت یک بار هزینه از نتیجه کاشت مو تا پایان عمر خود بهره ببرند و موهایی طبیعی و زیبا داشته باشند.

زمانی که موهای اشخاص پیوند زده می شود و کاشت مو برای آنها صورت می گیرد، موهای پیوند زده شده تا مدت سه ماه بعد از کاشت میریزند که این موضوع کاملا طبیعی است.

پس از ریزش موهای کاشته شده و با گذشت چهار الی شش ماه موهای جدید از محل گرافت های مویی پیوند زده شده، شروع به رشد می کنند و در نتیجه موهای جدیدی برای فرد تولید می شود.

این موهای جدید همانند موهای سایر نقاط بدن انسان رشد می کنند که رشد آنها دائمی است و در این صورت می توان همانند موهای سایر نقاط بدن با آنها برخورد کرد.

به عبارت دیگر با توجه به دائمی بودن موهای کاشته شده و رشد دائمی آنها امکان انجام اموری از قبیل: آرایش مو، استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی مربوط به مو، پیرایش و کوتاه کردن مو، رنگ کردن مو و … وجود دارد.

آیا نتیجه کاشت ابرو دائمی است؟

از آنجایی که تمامی مراحل در کاشت ابرو مانند مراحل کاشت مو است و هر دو به صورت یکسان انجام می شوند، باید بگوییم که خوشبختانه کاشت ابرو نیز مانند کاشت مو یک روش دائمی است و گرافت هایی مویی که به ابرو پیوند زده می شوند نیز مانند کاشت مو برای سر تا پایان عمر برای شخص باقی می ماند و مانند موهای معمولی شخص برای او رشد می کنند و امکان اصلاح آنها، رنگ کردن و یا استفاده از مواد آرایشی بهداشتی برای آنها وجود دارد.

مزایا و معایب کاشت مو دائمی:

مزایا:

زمانی که گفته می شود نتیجه کاشت مو دائمی است، معمولا بیشتر افراد این ویژگی را به عنوان یک مزیت در نظر می گیرند. مسلما کاشت مو یک مزیت برای افراد محسوب می شود زیرا با دائمی بودن آن، تا پایان عمر نیازی به پرداخت هزینه مجدد برای ترمیم موها نیست و جراحی مربوط به آن فقط یک بار باید برای هر فردی انجام شود.

در نتیجه در این صورت بیمار هم از نظر پرداخت هزینه و از نظر عدم نیاز به جراحی مجدد، آسایش بیشتری دارد و کاشت مو برای او از همه نظر مقرون به صرفه تر است.

معایب:

اما با وجود تمامی این مزایا در خصوص دائمی بودن نتیجه کاشت مو، می توان معایبی نیز برای این موضوع در نظر گرفت. از جمله معایب کاشت مو این است که اگر شخص از نتیجه کاشت موی خود رضایت نداشته باشد و یا از مدل کاشت موی خود در قسمت سر و یا ابرو ناراضی باشد، هیچ گونه راه برگشتی برای او وجود ندارد و تا پایان عمر باید چهره جدید خود را تحمل کند.

غیر قابل برگشت بودن نتیجه کاشت مو برای افرادی که از نتیجه کاشت خود پشیمان هستند، عیب بزرگی است و برای آنها بسیار ناراحت کننده است. به همین جهت می توان گفت که کاشت مو در کنار مزایای خود معایبی نیز دارد.

در انتها در رابطه با این موضوع لازم به ذکر است که برای پیشگیری از وقوع چنین اتفاقاتی، بهتر است که در انتخاب پزشک برای کاشت مو بسیار دقت کرد و پزشکی را انتخاب کرد که از مهارت و تجربه کافی برای کاشت مو برخوردار باشد.

همچنین الگو و طرح کاشت مو باید توسط پزشک پیش از انجام کاشت، برای بیمار تعیین شود و در صورتی که بیمار با طرح تعیین شده موافقت کرد، سپس پزشک برای کاشت اقدام کند.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار