• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

مقایسه بانک موی سر قوی و ضعیف

بانک موی سر چیست؟ قطعا تابه‌حال نام بانک خون، مو به گوش شما خورده‌است. شاید برای شما جالب باشد که بگویید که برای این موارد نیز آیا بانکی تاسیس شده؟ باید بگوییم استفاده از کلمه بانک در این حیطه از دید علمی مورد بررسی قرار گرفته‌ است. اما در حالت کلی به ناحیه‌ای از سر یا قسمت دیگر بدن که او از آن مو برداشته‌شده و به سایر قسمت‌ها از قبیل سر اهدا شده، بانک موی سر گفته می‌شود.

 به‌طور معمول این ناحیه اطراف گوش، کناره سر یا پشت سر قرار دارد. در صورتی ‌که برداشت از ناحیه پشت سر که به عنوان بانک موی سر  شناخته‌شده میسر نبود، برداشت از موهای سینه، پشت ساق پا پشت و ریش صورت می‌گیرد. موهای برداشته شده باید دارای یکسری شرایط باشند که از این طریق بتوان از آن ناحیه مو برداشت کرد. اگر شرایط لازم و تراکم کافی وجود نداشته باشد موها دچار ریزش شده و پیوند و کاشت مو با مشکل مواجه می‌شود.

 

بیشتر بخوانید : بهترین روش کاشت مو و مراحل آن+ هزینه کاشت مو

 

 برداشت مو از ناحیه مربوطه تنها با یک روش واحد صورت نمی‌گیرد و شیوه‌های متعددی برای این کار وجود داشته که هر یک ویژگی و خصوصیات مختص خود را دارند. ما در این مقاله به موضوعات مربوط به کاشت مو اشاره می‌کنیم اگر قصد دارید اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری در این زمینه کسب کنید توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

 

بانک مو

 

 

برداشت مو از بانک موی سر و پیوند آن ها

همان‌طور که  در ابتدای متن اشاره کردیم به قسمت‌های بدن که از آن‌ها مو برداشته‌شده تا به سر یا حتی ریش پیوند زده شود، بانک موی سر می گویند. درحقیقت در عمل برداشت، گرافت های مو دارای یک، دو یا سه تاره مو هستند که این گرافت ها از بخش‌های مختلف بدن برای پیوند برداشته می‌شوند.

گرافت‌های برداشته‌ شده از قسمت‌های متفاوت بدن بیشتر برای ابرو و سرهای کم مو استفاده می‌شوند. در حالت کلی فضایی که ۲۵ الی ۳۰ سانتی‌متر از پشت گوشت راست تا گوش چپ را به خود اختصاص داده، اولین و مهم‌ترین بانک مو به حساب می‌آید.

 این ناحیه از موهایی با مقاومت و تراکم بالا تشکیل‌شده درنتیجه پیوند زدن آن، ریزش را به دنبال نمی‌آورد. ناحیه نام‌برده‌شده دارای یک سری خصوصیات بوده که از ریزش موهای پیوند داده‌شده جلوگیری می‌کند. برای آقایان این ناحیه، بالای گوش، بغل سر، پشت سر، ریش  در نظر گرفته‌شده است. توجه کنید برای پیوند و کاشت مو شخص باید حداقل به سن ۲۰ تا ۳۰ رسیده باشد.

 

بیشتر بخوانید : نحوه کاشت ریش و سبیل با بهترین متدهای روز

 

بانک موی سر ضعیف به چه معناست؟

هنگامی‌که برداشته گرافت ‌ها و درنهایت پیوند صورت می‌گیرد، یکسری نواحی که از آن‌ها مو برداشته می‌شود دارای تراکم پایین بوده که این مناطق با نام بانک موی سر ضعیف عنوان گرفته‌اند. البته ضعیف بودن آن ها به کم‌تراکم بودن و مقاومت پایین موهای آن ناحیه مربوط است.

 پس درنهایت افراد باید پیش ‌از برداشت گرافت از ناحیه مربوطه به پزشک مراجعه کرده و با مصارف دارویی و تغذیه‌ای ناحیه موردنظر را تقویت کرده تا بتواند برداشت مو را از آن قسمت انجام دهند. چون درغیراین‌صورت حتی اگر برداشت هم صورت بگیرد موها تضعیف‌شده و درنتیجه ریزش آن‌ها با درصد بالایی همراه است.

آشنایی با روش پیوند مو SUT

روش‌های متفاوت و متعددی درحال‌حاضر تحت تاثیر پیشرفت صنعت و تکنولوژی برای کاشت مو به وجود آمده است. برای همین متخصصان نیز بر اساس بررسی شرایط شخص متقاضی بهترین روش کاشت مو را برای او انتخاب می‌کنند.

 یکی از روش‌هایی که در حال حاضر توانسته در زمینه برداشت و پیوند گرافت ‌ها عملکرد بسیار خوبی داشته باشد، SUT است. این روش از دستگاه‌هایی دقیق لیزری بهره برده که به پیوند ۴۰۰۰ تار مو در طول دو یا سه جلسه کمک می‌کند.

 

بانک مو

 

 این مقدار تقریباً دو برابر کاشت مو در روش‌های قدیمی‌تر بوده و با دقت بسیار بالایی صورت می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های بارزی که این روش دارد این است که هنگامی ‌که گرافت‌ها برداشته می‌شوند این روش از، از دست رفتن فولیکول‌های مو برای پیوند جلوگیری کرده و کاشت مو به بهترین نحو انجام می شود. یعنی در حالت کلی بدون از دست رفتن گرافت و فولیکول‌ها تمام موهای برداشته‌شده پیوند زده می‌شوند.

 

بیشتر بخوانید : نحوه کاشت ابرو طبیعی و هزینه آن در مراکز زیبایی

 

کلام آخر

همان‌طور که مستحضر هستید ما در این مقاله به بررسی توضیحات لازم در رابطه با بانک موی سر پرداختیم. این ناحیه درهنگام کاشت اهمیت بسیار زیادی داشته درنتیجه موهای آن باید دارای تراکم باشد. در غیر این صورت برداشته‌ از آن ناحیه صورت نگرفته و کاشت مو به مشکل برمی‌خورد.

 برای این‌که بتوانید از بهترین روش‌های کاشت مو بهره برده و به نتیجه دلخواه برسید به شما توصیه می‌کنیم به مدرن کلینیک مراجعه کرده و تحت درمان متخصصان این کلینیک پیشرفته قرار بگیرید.

 

منبع : www.yelp.ca

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار