• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

متداول ترین روش ترمیم مو در جهان

آیا می دانید متداول ترین روش ترمیم مو در جهان چیست؟ آیا می خواهید از متداول ترین روش ترمیم مو در جهان آگاه شوید؟

همان طور که می دانید امروزه روش های مختلفی برای ترمیم مو در جهان وجود دارند که هر یک از روش های ترمیم مو شرایط مختص به خود را دارند و از ویژگی های مربوط به خود بهره مند هستند.

در بین تمامی روش هایی که برای ترمیم مو وجود دارند، کاشت مو از جایگاه ویژه ای برخوردار است و در سراسر جهان به محبوبیت زیادی رسیده است. اما این روش نیز دارای انواع مختلفی است و به روش های مختلفی انجام می گردد.

انواع روش های کاشت مو

  • کاشت مو به روش fit
  • کاشت مو به روش fut
  • کاشت مو به روش sut
  • کاشت مو به روش bht
  • کاشت مو به روش hrt
  • کاشت مو به روش dhi

حال با این وجود در کلینیک پوست و مو مدرن که یک مجموعه تخصصی در زمینه کاشت مو است و کاشت مو را با روش های مختلف آن انجام می دهد، قصد داریم بدانیم که متداول ترین روش ترمیم مو در جهان کدام است.

بیشتر بخوانید:کاشت موی طبیعی

متداول ترین روش ترمیم مو در جهان

در میان روش های مختلفی که برای ترمیم مو وجود دارد و در قسمت فوق انها را ذکر کردیم، روش sut یکی از متداول ترین روش های ترمیم مو در جهان است.

در روش sut گرافت هایی مویی از بانک مو برداشته می شوند و با استفاده از دستگاه و تجهیزات پیشرفته و بدون دخالت دست به محل مورد نظر پیوند زده می شوند که در این صورت امکان آسیب دیدن فولیکول های مویی برداشته شده کاهش پیدا می کند و فولیکول های مویی بیشتری را میتوان به نواحی مورد نظر پیوند زد.

به صورت کلی نیز در روش sut به دلیل استفاده از تجهیزات مدرن برای کاشت مو، تعداد بسیار بیشتری گرافت مو را می توان برای افراد پیود زد. به عنوان مثال: در این روش می توان بیش از 14000 گرافت مویی را برای شخص مورد نظر پیوند زد که این میزان در حدود دو برابر روش های دیگر کاشت مو است.

علاوه بر آن در روش کاشت موی sut هیچ گونه جای زخم و بخیه ای به جای نمی ماند زیرا در این روش گرافت های مویی به همراه نواری از پوست سر برداشته نمی شود بلکه به صورت دانه به دانه از پوست خارج می شوند و به نواحی مورد نظر پیوند زده می شوند.

کاشت مو به روش hrt

از دیگر انواع متداول ترین روش ترمیم مو در جهان می توان به کاشت مو به روش hrt اشاره کرد.

از انجایی که در این روش از الیاف مصنوعی برای کاشت مو استفاده می شود و نیازی به بانک مو نیست، این روش بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که بیشتری افرادی که در سراسر جهان از این روش برای کاشت مو استفاده می کنند، اشخاصی هستند که به دلیل ابتلا به انواع آلوپسی امکان کاشت موی طبیعی را ندارند و بر اساس شرایطی که دارند، باید از روش کاشت مو با الیاف مصنوعی بهره مند شوند.

در کاشت مو به روش hrt موهای مصنوعی بر اساس جنس، رنگ و ضخامت موی طبیعی فرد انتخاب می شوند و برای فرد مورد نظر استفاده می گردند تا ظاهری طبیعی برای او ایجاد شود.

کاشت مو به روش hrt به صورت دائمی است و نتیجه حاصل از آن تا پایان عمر برای فرد باقی می ماند. لازم به ذکر است که این روش نیازی به کوتاه کردن موها ندارد و موهای مصنوعی در اندازه دلخواه فرد برای او پیوند زده می شوند.

کلام پایانی در رابطه با متداول ترین روش ترمیم مو در جهان

در انتهای این مطلب باید خدمت شما هموطنان عزیز ذکر کنیم که اگر می خواهید کاشت مو به روش hrt را انجام دهید سعی کنید که به کلینیک زیبایی پوست و مو مدرن مراجعه کنید و با مشورت پزشکان ما یکی از بهترین روش ها را برای ترمیم موی خود انتخاب کنید و نتیجه رضایت بخشی را از کاشت موی خود دریافت کنید.

کلینیک زیبایی مدرن ارائه دهنده انواع خدمات پوست و مو از قبیل: کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل و تزریق بوتاکس و … است و در صورت مراجعه به این مرکز می توانید از خدمات دیکر آن نیز بهره مند گردید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
1 دیدگاه
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
احمد دانش
احمد دانش
1 year ago

سلام من از افغانستان ‌استم من 17 سال سن دارم
من مدت 12سال میشود که تمام مو های سرم رفته ومدت 1 سال میشه که ابرو هایم به رفتن شروع کرد آیا تمام سر کشت میشود؟ ممنون.ومن هیچ بانک
مو در خود ندارم چگونه میتوانم کشت کنم

موبایل
93788185981

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار