• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین داروی تقویتی بعد از کاشت موی طبیعی چیست؟

داروی تقویتی بعد از کاشت موی طبیعی کدام است؟ درحال‌حاضر به دلیل بروز یک سری مشکلات، ریزش مو در بین افراد بسیار شیوع پیدا کرده اما در خانم‌ها این معضل بیشتر دیده می‌شود. این مسئله  اعتمادبه‌نفس افراد را کاهش داده که همین باعث می‌شود افراد برای زیبایی و بدست آوردن اعتمادبه‌نفس به درمان قطعی این مشکل بپردازند.

برای همین افراد برای درمان و برطرف کردن این مشکل به‌طور مستقیم برای کاشت مو به کلینیک‌های مربوطه مراجعه می‌کنند. بعد از این‌که عمل کاشت و پیوند مو به‌خوبی صورت گرفت، شخص باید طبق دستور پزشک داروهای تقویتی بعد از کاشت موی طبیعی را مصرف کند تا بتواند شاهد نتیجه دلخواه باشد.

 داروهایی که بعد از کاشت باید توسط فرد مصرف شود باید پزشک  تجویز کند و شخص حق ندارد هیچ دارویی را سرخود و بدون مشورت پزشک بخورد. چون ممکن است عواقب جبران‌ناپذیری برای فرد به وجود آید. توجه داشته باشید برای این‌که پیوند مو موفقیت‌آمیز باشد باید یک سری عوامل رعایت شود. یکی این‌که کاشت در کلینیک‌های معتبر و توسط پزشکان متخصص صورت بگیرد.

 

 

داروی تقویتی بعد از کاشت موی طبیعی

 

 

بعد از کاشت نیز باید مراقبت‌های لازم و مصرف دارو به‌صورت منظم انجام شوند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی داروی تقویتی بعد از کاشت موی طبیعی و فواید هر یک از آن‌ها بپردازیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتها مقاله با ما همراه باشید.

 

 

بیشتر بخوانید : بهترین روش کاشت مو با مجرب ترین و حرفه ای ترین متخصصان کاشت مو

 

معرفی چند نمونه داروی تقویتی بعد از کاشت مو طبیعی

 تمامی عمل‌های جراحی براساس روندی که برای انجام آن‌ها صورت می‌گیرد، دارای دوره نقاهت هستند که این دوره نقاهت به‌خودی‌خود پایان نیافته، بلکه باید توصیه‌های غذایی و دارویی که از سوی پزشک تجویز شده، توسط فرد اجرا شود.

یکی از عواملی که می‌تواند دوره نقاهت و عواقب ناشی از عمل را در کاشت مو کاهش دهد، بهره‌گیری از داروی تقویتی بعد از کاشت موی طبیعی است. این داروها تنها یک نوع نبوده بلکه انواع مختلفی از آن ها وجود دارد. اما دارویی که شخص باید مصرف کند از سوی پزشک انتخاب می‌شود. چون پیش‌از عمل، پزشک آزمایشات لازم را از فرد گرفته و می‌داند بر اساس شرایط بدنی چه داروی تقویتی برای او تجویز کند.

در کنار داروهای خواب‌آور، مسکن، فیناستراید و ماینوکسیدیل ها، پزشک داروهای تقویتی نیز تجویز می‌کند. دارو های تقویتی می‌دانید که انواع ویتامین‌ها هستند که برای تقویت موهای تازه پیوند خورده نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

به‌عنوان مثال یکی از داروهایی که از سوی متخصصان پوست و مو بعد از کاشت تجویز می‌شود، زینک است. افرادی که به کاشت مو می‌پردازند باید از زینک به‌طور دائمی استفاده کنند. در کنار این دارو، داروهای دیگری نیز برای تقویت مو و بدن ازسوی پزشک تجویز شده که در این قسمت به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

 

بیشتر بخوانید : کاشت ابرو طبیعی با بهترین متدهای روز

 

بیوتین

 ماده‌هایی که برای رشد موها بسیار کارآمد بوده و نقش مهمی را ایفا می‌کند، بیوتین است. بیوتین یا همان ویتامین B برحسب قدرت و ترکیباتی که دارد رشد سریع را به‌دنبال می‌آورد.

 ویتامین E

 پوست سر به خون‌رسانی نیاز داشته و این ویتامین خون‌رسانی را تامین کرده و اکسیژن مورد نیاز در بافت مو را افزایش می‌دهد. به‌جرات می‌توان گفت این ویتامین یکی از مواد حیاتی برا رشد و سلامت موهاست.

اسید فولیک

 یک داروی تقویتی بعد از کاشت موی طبیعی بوده که برای رشد موها حیاتی است. اسید فولیک جزء مهم‌ترین داروهای تقویتی بوده که بعد از کاشت مو بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مواد از ویتامین‌های گروه ب با تولید سلول‌های قرمز خون سبب تقویت موها می شود‌.

 

داروی تقویتی بعد از کاشت موی طبیعی

 

 ویتامین A

یکی از ویتامین‌هایی که از ایجاد شوره سر جلوگیری کرده و با تولید سبوم روند رشد مو را سرعت می‌بخشد.

 ویتامین C

 فولیکول‌ها برای تقویت به تولید کلاژن نیاز دارند، ویتامین C عملکرد مو را به واسطه تولید کلاژن تقویت کرده و از این منظور بیشتر برای بهبود زخم و ورم‌های ناشی از کاشت مو بهره می‌برند.

 روی

یکی از موادی که در درون موها وجود دارد و به موها مقاومت می‌بخشد، روی است. برخی داروها با داشتن روی سبب تقویت موها شده و از ریزش آن جلوگیری می‌کنند‌.

 

بیشتر بخوانید : کاشت ریش و سبیل با بهترین قیمت

سخن پایانی

همان‌طور که ملاحظه کردید با معرفی چند نمونه از داروی تقویتی بعد از کاشت موی طبیعی به مزایا و کاربردهای این داروها پرداختیم. هر یک از این داروها به‌منظور خاصی از سوی پزشک تجویز شده و باید توسط شخص در زمان‌های تعیین‌شده استفاده شوند. برای این‌که بتوانید با خیال راحت و کاملاً اصولی به کاشت مو بپردازید به شما توصیه می‌کنیم مدرن کلینیک را انتخاب کنید تا با وجود پزشکان متخصص شاهد افزایش رشد مو در بازه زمانی کوتاه باشید.

 

منبع : www.drserkanaygin.com

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار