• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

خواص سرکه انگور برای مو چیست؟

یا می دانید خواص سرکه انگور برای مو چیست؟ آیا می دانید مزایای استفاده از سرکه انگور برای مو چیست؟

سرکه انگور مایعی است که از تخمیر انگور به دست می آید و تولید آن در کشور ما ایران بسیار مرسوم و رایج است و از زمان های بسیار قدیم تا کنون این مایع در ایران تولید می شده است و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گرفته است.

یکی از مصارف سرکه انگور که امروزه بسیار در میان مردم باب شده است، استفاده از آن برای تقویت مو است که در ادامه اهداف استفاده از سرکه انگور برای مو را مفصلا شرح خواهیم داد.خواص سرکه انگور برای مو چیست؟

خواص سرکه انگور چیست؟

سرکه انگور دارای اسید لاکتیک و اسید استیک است و یک محصول سرشار از ویتامین A، C ، اهن ، منیزیم، فسفر، کلسیم، فلورین و پتاسیم است که تمامی این مواد برای بدن مفید هستند و به سلامتی بدن و بهبود عملکرد بدن کمک می کنند.

خواص سرکه انگور برای مو چیست؟

سرکه انگور بر اساس خواص ذکر شده در قسمت فوق که آنها را دارا می باشد، برای مو بسیار مفید است و مسائل ذکر شده در قسمت زیر را برای مو ایجاد می کند و باعث بهبود وضعیت موها می شود:

تقویت مو

از مهم ترین خواص سرکه انگور برای مو می توان به تقویت مو اشاره کرد، زیرا مواد معدنی و ویتامین های موجود در سرکه انگور برای تقویت مو بسیار مفید هستند و به رشد و تقویت مو کمک می کنند و باعث تقویت ریشه مو نیز می شود.

رفع شوره سر

سرکه انگور در بسیاری از مواقع برای از بین بردن شوره سر مورد استفاده قرار می گیرد زیرا مصرف سرکه باعث از بین رفتن خاصیت قلیایی شامپو ها می شود و به این شکل شوره سر را برطرف می کند.

در نتیجه اگر هفته ای یک الی دو مرتبه موهای خود را با سرکه بشویید می توانید شوره سر را نابود کنید.

جلوگیری از ریزش مو

از آنجایی که سرکه انگور باعث تقویت ریشه مو می شود و مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز برای مو را در اختیار آن قرار می دهد، با استفاده از آن می توانید از ریزش مو جلوگیری کنید.

جلوگیری از ایجاد شپش در سر

از سرکه انگور از زمان های کذشته تا کنون برای از بین بردن شپش در سر استفاده می شده است. با وجود پیشرفت های بسیار زیاد در تکنولوژی هنوز بسیاری از مردم در کشورهای مختلف با مشکل شپش مواجه هستند.

اما در این خصوص باید گفت که سرکه انگور نه تنها شپش را از بین می برد بلکه استفاده از آن باعث جلوگیری از ایجاد شپش بر روی سر می شود.

از بین بردن خارش سر

مصرف سرکه انگور می تواند در از بین بردن خارش سر نیز موثر واقع شود. بسیاری از افراد در جامعه با وجود تنوع بسیار زیادی که در شامپو ها وجود دارند، هنوز نتوانسته اند شامپویی را پیدا کنند که به کمک آن بتوانند خارش سر خود را از بین ببرند.

اگر شما خواننده عزیز نیز در گروه این دسته از افراد قرار  دارید، به شما توصیه می کنیم که خرید انواع شامپو ها را کنار بگذارید و با صرف هزینه بسیار اندک برای خرید سرکه انگور اقدام کنید.

سپس با استفاده از سرکه انگور بعد از شست و شوی سر، موها و سر خود را بشویید و سپس بعد از چند دقیقه آن را آبکشی نمایید.

درمان موخوره

از سرکه انگور برای درمان موخوره نیز می توان استفاده کرد که در این صورت باید از سرکه انگور به مدت یک دائما استفاده کنید تا در درمان موخوره موثر واقع شود.

ایجاد درخشندگی در موها و کمک به براق شدن مو

خواص سرکه انگور برای مو علاوه بر موارد ذکر شده در قسمت فوق به درخشندگی و براق شدن مو ها نیز تعلق پیدا می کند. در صورتی که بعد از استحمام از سرکه انگور استفاده کنید و سپس موهای خود را آبکشی نمایید می توانید موهایی براق و درخشنده داشته باشید و زیبایی موهای خود را دو برابر کنید.همینطور میتوانید ببینید  جدیدترین روش برای کاشت مو

کلام پایانی

در انتهای این مطلب باید به شما عزیزان بگوییم که با استفاده از سرکه انگور و خواص بی نظیر آن می توانید از کاشت مو بی نیاز شوید و زیبایی و سلامت موهای طبیعی خود را حفظ کنید.

اما در هر صورت اگر به کاشت مو نیاز پیدا کردید می توانید از کلینیک زیبایی مدرن کمک بگیرید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۳ از ۵
از مجموع ۱۰ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار