• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

جلوگیری از ریزش مو و پرپشت شدن مو

آیا می خواهید جلوگیری از ریزش مو و پرپشت شدن مو انجام دهید؟ آیا می خواهید با راهکارهای جلوگیری از ریزش مو و راهکارهایی برای پرپشت شدن مو آشنا شوید؟

همکاران ما در کلینیک زیبایی مدرن این مطلب را برای شما عزیزان آماده کرده اند تا در خصوص مراقبت از مو موفق و موثر واقع شوید.

کلینیک مدرن یک مجموعه مربوط به خدمات زیبایی پوست و مو است و تمامی امور مربوط به پوست و مو از قبیل: کاشت مو، ترمیم مو، کاشت ابرو، مراقبت از پوست و … را برای هموطنان عزیزمان انجام می دهد.جلوگیری از ریزش مو و پرپشت شدن مو

جلوگیری از ریزش مو و پرپشت شدن مو

برای اینکه بتوان از ریزش مو جلوگیری کرد و به پرپشت شدن مو کمک کرد، می توان از راهکارها و متد هایی به شرح زیر استفاده کرد:

رعایت رژیم غذایی مناسب

یکی از مهم ترین مسائلی که در جلوگیری از ریزش مو و پرپشت شدن مو تاثیر گذار هستند، رعایت رژیم غذایی مناسب است. مواد غذایی که مصرف می کنید باید دارای مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز برای مو باشد که دراین خصوص بهتر است تا مصرف سبزیجات و میوه ها را افزایش دهید و از مصرف مواد غذایی مضر برای مو مانند مواد قندی و چرب پرهیز کنید و یا مصرف آنها را در وعده های غذایی خود کم کنید.

رژیم غذایی مناسب تاثیر بسیار زیادی در خصوص جلوگیری از ریزش مو خواهد داشت که باید حتما به این مساله توجه کنید.

استفاده از مواد طبیعی برای پرپشت شدن مو

بسیاری از مواد طبیعی که از گیاهان به دست می آیند مانند: روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن مار، آلوئه ورا، رزماری، روغن آرگان، سرکه، تخم مرغ و … برای تقویت مو بسیار مفید هستند و با استفاده مداوم از آنها می توان به حفظ سلامتی مو و پرپشت شدن مو کمک کرد. اگر از این محصولات به صورت مداوم استفاده شود، تاثیرات چشم گیر آن را در طولانی مدت مشاهده خواهید کرد.

پس اگر قصد دارید که جلوگیری از ریزش مو و پرپشت شدن مو را انجام دهید، حتما از این مواد طبیعی استفاده کنید.

استفاده از ماسک مو برای 

محصولات بسیار زیادی در بازار وجود دارند که توسط شرکت ها و برند های مختلفی تولید می شوند. در صورت تمایل برای پرپشت شدن وتقویت شدن موهایتان می توانید از این محصولات نیز استفاده کنید و ماسک موهای موجود در بازار را خریداری نمایید.

ماسک مو معمولا باید بعد از حمام استفاده شود و زمانی که از ماسک مو استفاده می شود، موها نرم می شوند و خشکی و شکنندگی انها به صورت موقت از بین می رود. به عبارت دیگر ماسک مو آبرسانی به مو را انجام میدهد.

در صورت استفاده مداوم از انواع ماسک مو که متناسب با شرایط موهای شما باشد، می توانید نتایج آن را در بلند مدت مشاهده کنید.

کاهش میزان استفاده از اتو مو، سشوار و رنگ مو

اتو مو، سشوار و رنگ مو از جمله اموری هستند که شاید در کوتاه مدت باعث زیبایی مو شوند، اما در طولانی مدت آسیب های زیادی را به مو وارد می کنند و باعث خشک شدن، شکنندگی و ایجاد موخوره در مو می شوند که باید از استفاده از انها تا حد ممکن پرهیز کرد تا موهای سالمی را داشت.

کاهش میزان استرس

استرس تاثیر زیادی در ریزش مو دارد و افرادی که در طول روز استرس زیادی را متحمل می شوند بیشتر به ریزش مو مبتلا می گردند. از این رو افرادی که قصد دارند تا از ریزش موی خود جلوگیری کنند و به پرپشت شدن موهای خود کمک کنند، باید سعی کنند تا استرس خود را کاهش دهند.

بررسی بیماری خاص که باعث ریزش مو می شوند و درمان آنها

بسیاری از بیماری ها وجود دارند که بر روی ریزش مو تاثیر می گذارند و اشخاصی که نمی خواهند با ریزش مو مواجه شوند، باید در پی درمان این بیماری ها بر آیند. برخی از بیماری هایی که باعث ریزش مو می شوند عبارتند از: سندرم تخمدان پلی کیستیک، کم کاری تیروئید، دارو های ضد بارداری، دارو های شیمی درمانی و …

بنابراین اگر نمی خواهید که بر اساس این بیماری ها با ریزش مو مواجه شوید، سریعا برای درمان انها اقدام کنید.

سخن پایانی

امیدواریم که مطالب ذکر شده در خصوص جلوگیری از ریزش مو و پرپشت شدن مو برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر مایل به دریافت  هستید، مجموعه کلینیک مدرن با بهره گیری از پزشکان متخصص می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار