• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

صفر تا صد تقویت مو با سلول های بنیادی

تقویت مو با سلول های بنیادی : تعداد افرادی که از کم مویی، کم پشتی موها، طاسی سر و ریزش مو رنج می برند در جامعه ما و در سراسر جهان بسیار زیاد است و این مشکل از مسائلی است که هم آقایان و هم بانوان با آن مواجه هستند.

از این رو دانشمندان برای رفع مشکل طاسی سر و تقویت مو در افراد به انجام تحقیقات می پردازند تا روش مناسبی را برای تقویت مو ابداع کنند. تا کنون نیز روش های بسیار مفیدی در این زمینه ابداع شده است اما همچنان برای یافتن راهکار های بهتر، این تحقیقات ادامه دارد.

یکی از روش های جدیدی که در حوزه کاشت مو و تقویت مو انجام میشود، تقویت مو با سلول های بنیادی است که این شیوه امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و استقبال خوبی از آن توسط افرادی که فاقد بانک موی مناسب هستند، صورت گرفته است.

برای آشنایی بیشتر با این شیوه کاشت مو با ما همراه باشید تا اطلاعات مناسبی در این زمینه بدست آورید.

تقویت مو با سلول های بنیادی چگونه است؟

در این شیوه هیچ نیازی به بانک موی افرادی برای پیوند مو نیست، بلکه در روش تقویت مو با سلول های بنیادی که به آن روش prp  نیز می گویند، یک نمونه بسیار کوچک از پوستی که فولیکول های مو از آن خارج شده است، برداشته می شود.

سپس پوست برداشته شده به آزمایشگاه انتقال پیدا می کند تا بررسی های لازم بر روی آن صورت گیرد و فولیکول ها رشد داده شوند و پس از آن در قسمتی از سر که فاقد مو است جایگزاری می گردد.

با انجام این کار موها در بخشی که فولیکول های مو از آن برداشته شده است رشد می کنند و در قسمتی که پیوند مو بر روی آن صورت گرفته است نیز این امکان وجود خواهد داشت.

در رابطه با تقویت مو با روش prp لازم به ذکر است که این تکنیک به تازگی ابداع شده است و هنوز در تمامی شهر ها و کشور ها در دسترس نیست و شاید تنها به تعداد محدود کلینیک هایی وجود داشته باشند که با استفاده از این شیوه تقویت مو را برای افراد انجام دهند.

برای کسب اطلاع در این زمینه بهتر است که به جست و جو در شبکه های اینترنتی بپردازید.

مزایای تقویت مو با سلول های بنیادی چیست؟

به کار بردن این تکنیک برای پیوند و تقویت مو دارای مزیت هایی از قبیل زیر است:

  • در این شیوه نیازی به استفاده از بانک مو نیست
  • تمامی افراد می توانند از این شیوه استفاده کنند
  • این تکنیک برای افرادی که فاقد بانک مو به میزان کافی هستند، مفید می باشد
  • جراحت های ایجاد شده در این شیوه بسیار کم است
  • پیشرفته ترین روش برای کاشت مو است
  • اشخاص را از بانک موی دیگران بی نیاز می کند
  • حالت طبیعی تری در موی سر ایجاد می کند
  • سلول های بنیادی قابل تبدیل به انواع سلول های موجود در بدن هستند
  • و…

با در نظر گرفتن تمامی این مزیت ها می توان نتیجه گرفت که در آینده نه چندان دور و یا در حال حاضر تقویت مو به روش prp را می توان از بهترین شیوه های تقویت مو در نظر گرفت.

میزان موفقیت آمیز بودن تقویت مو با سلول های بنیادی:

میزان موفقیت و دریافت نتیجه رضایت بخش در این شیوه بسیار زیاد است و بر اساس تحقیقاتی که توسط پژوهشگران ایتالیایی انجام شده است، مشخص گردیده که با استفاده از این تکنیک می توان تا میزان 29 درصد در چگالی مو افزایش ایجاد کرد که این افزایش چگالی مو بعد از گذشت مدت زمان 23 هفته بعد از آخرین مرحله درمانی اتفاق می افتد.

به همین دلیل می توان روش تقویت مو با روش prp  را به عنوان یک شیوه بسیار مفید و کاربردی در نظر گرفت.

هزینه تقویت مو با سلول های بنیادی:

در رابطه با کاشت مو با سلول های بنیادی و هزینه مورد نیاز برای آن باید بگوییم که این شیوه همچنان در حال انجام تحقیقات و بررسی های لازم قرار دارد و تا زمانی که به صورت گسترده از این شیوه استفاده نشود، نمی توان میزان هزینه دقیق و مورد نیاز برای انجام این کار را تعیین کرد.

اما در برخی از کلینیک های زیبایی این شیوه به کار برده می شود که با مراجعه به این کلینیک ها می توانید از قیمت تقویت مو با روش prp اطلاع یابید.

لازم به ذکر است که در میزان این هزینه عواملی از قبیل: نوع و ناحیه ای از سر که درمان می شوند نیز تاثیر گذار خواهد بود.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار