• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تاثیر رادیو فرکوئنسی بر ریزش مو+ مزایای استفاده از این تکنیک✔️

یکی از بهترین تکنیک ها برای جوانسازی پوست و ریزش مو رادیو فرکوئنسی است که به دلیل داشتن مزایای بسیار از بهترین روش ها شناخته شده است که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی تاثیر رادیو فرکوئنسی بر ریزش مو می پردازیم.

 

تاثیر رادیو فرکوئنسی بر ریزش مو چیست ؟

قبل از اینکه به بررسی تاثیر رادیو فرکوئنسی بر ریزش مو بپردازیم ابتدا شما باید با این تکنیک آشنا شوید . دستگاه رادیو فرکوئنسی دارای سوزن های بسیار ظریف است که برای جلوگیری از آلرژی دارای روکش طلا می باشد و امواج الکترونیکی را به امواج رادیویی تبدیل می کند و باعث ایجاد حرارت می شود که این حرارت برای درمان ریزش مو قابل تنظیم می باشد.

تاثیرات امواج RF بر موها

یکی از راه های مهم در تاثیر رادیو فرکوئنسی بر ریزش مو استفاده از امواج رادیو فرکوئنسی یا RF است که این امواج برای از بین بردن طاسی سر نیست و جایگزین کاشت مو نمی باشد بلکه رادیو فرکوئنسی جریان خون را در پوست سر بیشتر و باعث افزایش رشد موها می شود .

زمان ماندگاری RF زیاد نیست و زمانی که اثر امواج از بین می رود باید دوباره درمان شروع شود . همچنین تعداد جلسات بستگی به شدت بیماری و ریزش موی بیمار دارد . این دستگاه هیچ گونه عوارض و خونریزی و زخم ندارد و فقط بعد از استفاده پوست قرمز و متورم می شود که بعد از چند روز بیمار بهبودی پیدا می کند و تکرار رادیو فرکوئنسی باعث بیشتر شدن تاثیرات آن می شود.

 

بیشتر بخوانید : مراحل و روش های کاشت ابرو کدام است؟

مراحل انجام رادیو فرکوئنسی

انتقال رادیو فرکوئنسی را از طریق لیزر توسط تعدادی سوزن که حدود ۵۰ عدد است انجام می شود و به راحتی پزشک می تواند سوزن ها را کنترل کند .

این سوزن ها در اثر امواج RF انرژی مکانیکی و حرارتی را به صورت عمودی به سلول های پوست سر منتقل می کنند و تاثیر مثبتی روی پوست سر دارد و این عمل باید در چند جلسه انجام شود و عارضه ای هم ندارد که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان مرکز درمانی مدرن کلینیک به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید و مشاوره و راهنمایی بگیرید.

 

تاثیر رادیو فرکوئنسی بر ریزش مو

 

مزایای استفاده از تکنیک رادیو فرکوئنسی

تاثیر رادیو فرکوئنسی بر ریزش مو بسیار زیاد است و دارای مزایای بسیاری می باشد مانند :
جذب مواد مغذی برای موها ، ایجاد شوک خفیف برای فولیکول مو ، تمیز کردن کف سر از باکتری ها ، افزایش جریان خون در پوست سر ، جلوگیری از ریزش بیش از اندازه موها ، سریع بودن طول درمان ، دوران سریع بهبودی ، کنترل حداکثر عمق سوزن ها توسط پزشک ، حداقل عوارض ، محکم شدن تارهای مو از مزایای رادیو فرکوئنسی است.

از مهمترین و اصلی ترین مزیت های این تکنیک تاثیر بر جلوگیری ریزش موی شدید می باشد و باعث تقویت پوست سر و افزایش رشد فولیکول های مو می شود . جریان خون را در پوست سر افزایش می دهد و با استفاده از روش رادیو فرکوئنسی می توانید با روش های دیگر مانند مزوتراپی ، اوزون تراپی را ترکیب و تاثیر آن را بیشتر کنید.

 

بیشتر بخوانید : کاشت ریش و سبیل در مرکز مدرن کلینیک

کاربرد و تاثیر رادیو فرکوئنسی بر ریزش مو

تاثیر رادیو فرکوئنسی بر ریزش مو باعث می شود که شما موهای شاداب و قوی داشته باشید . البته کاربردهای بسیاری برای جوانسازی پوست دارد مانند :
جلوگیری از کاهش لک های پوستی ، کاهش نمای منافذ پوستی ، کاهش ترک های پوستی ، کمک به جذب داروها ، درمان چین و چروک پوست ، از بین رفتن باکتری های پوست ، حذف خطوط دور چشم ، تحریک کلاژن سازی برای پوست ، جلوگیری از ریزش مو ، درمان اسکار آکنه و آبله مرغان و غیره می باشد.

چه افرادی نمی توانند از این روش رادیوفرکوئنسی استفاده کنند؟

در بیماران قلبی ، زنان باردار و شیرده ، افراد سرطانی ، کسانی که پیس میکرقلبی یا مارکردی الکتریکی دارند ، افرادی که ایمپلنت در ران و یا دیگر نقاط بدن دارند ، افرادی که از تزریق بوتاکس یا ژل آنها گذشته باشد نمی توانند از رادیو فرکوئنسی استفاده کنند.

عوامل موثر در هزینه رادیو فرکوئنسی

هزینه رادیو فرکوئنسی به عوامل متعددی بستگی دارد مانند: کیفیت و تکنولوژی دستگاه ، خدمات کلینیک ، مهارت و تخصص پزشک ، میزان ریزش مو ، تعداد جلسات مورد نیاز ، وسعت منطقه درمان که همه در قیمت انجام رادیو فرکوئنسی تاثیر دارد که به همین منظور شما می توانید به سایت مدرن کلینیک مراجعه و نحوه خدمات این کلینیک را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

تاثیر رادیو فرکوئنسی بر ریزش مو بسیار عالی و مناسب است و اکثر افراد از این تکنیک پیشرفته بسیار استقبال می کنند و باعث افزایش رشد موها می شود. شما به منظور مشاوره در رابطه با کاشت مو میتوانید با مرکز درمانی مدرن کلینیک ارتباط و از نحوه مشاوره و خدمات این کلینیک اطلاع حاصل کنید.

 

منبع : www.yourbeautygadgets.com

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار