• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین زمان برای کاشت ابرو طبیعی

بهترین زمان برای کاشت ابرو طبیعی چه موقعی است؟ آیا می خواهید بدانید سن مناسب برای کاشت ابرو طبیعی چه موقعی است؟

کاشت ابرو و یا همان پیوند ابرو امروزه به عنوان جایگزین مناسبی روش های قدیمی ترمیم مو در نظر گرفته می شود مزایای آن در مقایسه با تاتو و هاشور ابرو بسیار بیشتر است. کاشت ابرو به گونه ای انجام می شود که باید گرافت های مو از بانک مو برداشته شوند و به نواحی خالی ابرو پیوند زده شوند که در این روش برای کاهش میزان درد از بی حس کننده موضعی استفاده می شود و طرح مورد نظر ابرو برای بیمار قبل از شروع به کاشت، تعیین می شود.

همچنین لازم به ذکر است که در روش کاشت ابرو معمولا از بانک موی موجود در اطراف گوش شخص استفاده می شود.

حال دراین مقاله که توسط همکاران ما در کلینیک زیبایی پوست و مو مدرن تهیه شده است، قصد داریم که در خصوص بهترین زمان برای کاشت ابرو طبیعی با شما عزیزان صحبت کنیم.بهترین زمان برای کاشت ابرو طبیعی

بهترین زمان برای کاشت ابرو طبیعی

کاشت ابرو طبیعی با روش های مختلفی از قبیل: sut ، fut ، fue ، bht و … انجام می شود.

خوشبختانه برای کاشت ابرو به صورت طبیعی هیچ گونه محدودیت سنی و جنسی وجود ندارد و افراد می توانند در هر سنی از این تکنیک بهره مند شوند و معمولا برای کاشت ابرو می توان از 18 سالگی اقدام کرد و تا سنین 70 الی 80 سالگی نیز میتوان این کار را انجام داد. اما با این وجود بر اساس تشخیص پزشک توصیه می شود که کاشت ابرو را برای دریافت نتیجه موفقیت امیزتر بهتر است که این کار را در سنین بالای 24 سال تا 30 سال انجام داد زیرا در این سنین الگوی ریزش موی فرد مشخص می شود و در این صورت بهتر می توان برای کاشت ابرو اقدام کرد. همچنین لازم به ذکر است که بعد از مشخص شدن الگوی ریزش ابرو، ممکن است که شخص از کاشت ابرو بی نیاز گردد و بتواند با درمان ریزش موی خود ابرو های طبیعی خود را به دست آورد.

پس به یاد داشته باشید که برای کاشت ابرو تا این سنین صبر کنید و سپس اگر بیماری ریزش مو در شما درمان نشد، آنگاه برای کاشت ابرو اقدام کنید.

آیا بهترین زمان برای کاشت ابرو طبیعی در زنان و مردان متفاوت است؟

عده زیادی از افراد می پندارند که سن مناسب برای کاشت ابرو در آقایان و بانوان با هم تفاوت دارد. اما در این خصوص باید گفت که هیچ تفاوتی  در سنین مناسب برای کاشت ابرو در آقایان و بانوان وجود ندارد و انجام کاشت ابرو برای آقایان و بانوان در سنین 24 الی 30 سالگی به عنوان بهترین سن در نظر گرفته می شود که در این زمان الگوی ریزش مو نیز مشخص شده است.

آیا بهترین زمان برای کاشت ابرو طبیعی تاثیری در نتیجه کاشت ابرو نیز دارد؟

کاشت ابرو در هر سنی که انجام شود، نتیجه موفقیت آمیز و رضایت بخشی خواهد داشت اما در صورتی که برای انجام این روش به به کلینیک های معتبر و حرفه ای مانند مدرن کلینیک در تهران مراجعه شود و از تخصص و مهارت پزشکان برای این روش استفاده شود.

لازم به ذکر است که پزشک معالج باید در انجام این کار از میزان دقت و تجربه زیادی برخوردار باشد تا بتواند کاشت را به خوبی برای شخص انجام دهد و پیوند ابرو را مطابق با الگوهای رشد ابرو انجام دهد.

با این وجود کاشت ابرو حتی اگر در سنین مناسب برای این کار انجام نشود، نیز نتیجه موفقیت آمیزی دارد و این مساله به سن و سال هیچ ارتباطی ندارد بلکه  تنها دلیل برای تعیین بهترین زمان برای کاشت ابرو این است که شاید بتوان شخص را از کاشت ابرو بی نیاز کرد و رشد ابرو های طبیعی را برای فرد حاصل نمود.

کلام پایانی

دوستان عزیز با در نظر گرفتن این مطالبی که در خصوص بهترین زمان برای کاشت ابرو طبیعی برای شما عزیزان مطرح کردیم، بهتر است که سعی کنید تا کاشت ابرو را در سنین مناسب انجام دهید و ترمیم ابرو های خود با پیش از سنین مناسب خودداری کنید.

کلینیک زیبایی مدرن در تهران آماده ارائه خدمات پوست و مو به شما عزیزان است و می توانید برای کاشت ابرو به آن مراجعه کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار