• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

انواع کاشت ریش و سبیل

آیا می خواهید کاشت ریش و سبیل انجام دهید؟ آیا در انتخاب روش مناسب برای کاشت محاسن دچار تردید هستید؟ آیا می خواهید از انواع کاشت ریش و سبیل اطلاع پیدا کنید؟ آیا نمی دانید کدام یک از روش های کاشت ریش وسبیل برای شما مناسب تر است؟

پاسخ تمامی سوالات شما نزد ما است، کافی است که تنها مدت زمان کمی را برای خواندن این مطلب وقت بگذارید.

انواع کاشت ریش و سبیل – تعداد آقایانی که از کم پشتی ریش و سبیل های خود رنج می برند و یا بر اثر حوادثی مانند: آتش سوزی، تصادف و … دچار مشکل در رشد محاسن شده اند، بسیار زیاد است. با توجه به اهمیتی که ریش و سبیل در ظاهر آقایان دارد، این دسته از آقایان مایل به برطرف کردن مشکل خود و بازیابی زیبایی از دست رفته خود هستند.

به همین دلیل کاشت ریش و سبیل در چنین مواقعی اهمیت پیدا می کند و به عنوان راه چاره ای برای این دسته از آقایان در نظر گرفته می شود که مشکل آنها را برطرف می کند.

انواع کاشت ریش و سبیل:

انواع کاشت ریش و سبیل نیز مانند کاشت مو و کاشت ابرو به روش های مختلفی انجام می شود که هر کدام از این روش ها دارای شرایط و ویژگی های مختص به خود هستند و مزیت های مخصوص به خود را دارند. این روش ها به همراه مزایای آنها از قبیل زیر هستند:

 ریش و سبیل به روش fut :

در صورتی که برای کاشت ریش و سبیل از روش fut استفاده شود، یک برش به صورت نواری برداشته می شود و در قسمت های مورد نیاز صورت شخص کاشته می شود. برش ایجاد شده در زیر میکروسکوپ تحت بررسی قرار می گیرد و پس از اتمام کار، جراح لبه های برش ایجاد شده را می بندد و در انتهای کار فقط یک خط باریک صورتی رنگ از آن دیده می شود.

در روش fut گیرایی پیوند های مویی ایجاد شده زیاد است و مقدار زیادی مو می توان از ناحیه بانک مو برای پیوند برداشت کرد.

کاشت ریش و سبیل به روش fit :

روش fit یکی دیگر از انواع کاشت ریش و سبیل است که در این روش از روش fut بهتر است و مزیت های بیشتری دارد. به عنوان مثال: یکی از مزیت های مهم این روش در مقایسه با روش fut این است که در محل اهدا کننده جای زخم وبخیه باقی نمی ماند. همچنین در این روش مدت زمان لازم برای بهبودی کمتر از روش fut است که در نتیجه فرد در مدت کمتری می تواند به انجام فعالیت های روزمره خود بپردازد.

در روش fit جای زخم و بخیه باقی نمی ماند و محل برداشت مو به ندرت مشاهده می شود.

در صورتی که از این روش کاشت ریش و سبیل استفاده شود، دوره نقاهت بسیار کوتاه است و وضعیت جسمانی به سرعت به حالت عادی باز می گردد.

کاشت ریش و سبیل به روش bht :

روش bht نیز یکی دیگر از روش های کاشت ریش و سبیل است که در این روش از بانک موی موجود در قسمت پشت سر فرد استفاده نمی شود، بلکه از بانک موی سایر اعضای بدن استفاده می گردد. در نتیجه در این روش فرد دیگر نباید نگران دیده شدن محل اهدای گرافت مویی باشد.

روش bht نتیجه ای کاملا طبیعی دارد که برای انجام آن نیازی به کوتاه شدن موهای سر نیست و جای زخم و بخیه در قسمت پشتی سر باقی نمی ماند.

  ریش و سبیل به روش sut :

آخرین و پیشرفته ترین تکنیکی که برای کاشت ریش و سبیل، مو و ابرو به وجود امده است و از مزیت های زیادی برخوردار است، روش کاشت ریش و سبیل sut است. در روش sut نیازی به انجام جراحی های طولانی مدت نیست و از دستگاه های پیشرفته برای برداشت و کاشت گرافت های مویی استفاده می شود.

روش sut فاقد هر گونه درد و خونریزی شدید است و دارای دوران نقاهت بسیار کوتاهی است و همچنین عوارض جانبی این روش به حداقل رسیده است.

به صورت کلی زمانی که صحبت از کاشت ریش و سبیل به میان می آید، پزشکان به کار گیری این تکنیک را پیشنهاد می کنند.

سخن پایانی:

برای انتخاب انواع روش های کاشت ریش و سبیل بهتر است که به پزشک مراجعه کنید و در خصوص شیوه کاشت مناسب برای خود از پزشک مشورت دریافت نمایید تا از نتیجه کاشت محاسن رضایت داشته باشید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار