• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

ضخیم شدن ریش و سبیل

آیا می خواهید با استفاده از راهکار هایی به ضخیم شدن ریش و سبیل خود بپردازید؟ آیا مایلید ریش و سبیلی ضخیم داشته باشید؟

برای آقایان داشتن ریش و سبیل زیبا و پرپشت یک مزیت به حساب می آید و بسیاری از آقایان به دنبال راهکار هایی برای پرپشت کردن ریش و سبیل خود هستند. تار موهای ریش و سبیل هر چه ضخیم تر باشد، محاسن پرپشت تر به نظر می آید و هر چه تارهای ریش و سبیل نازک تر باشد، از پرپشتی ریش و سبیل کاسته می شود.

به همین دلیل همکاران ما در کلینیک زیبایی و تخصصی پوست و مو مدرن این مطلب را برای شما عزیزان آماده کرده اند تا راهکارهایی برای ضخیم شدن ریش و سبیل به شما آموزش دهند.

ضخیم شدن ریش و سبیل با راهکارهای خانگی:

تمامی راهکار های ذکر شده در قسمت زیر باعث می شوند که ریش و سبیل تقویت شوند و به ضخیم شدن ریش و سبیل کمک شود:

استفاده از تیغ برای اصلاح ریش و سبیل:

در صورتی که برای اصلاح هر یک از نقاط صورت و یا بدن از تیغ استفاده شود، موهای آن قسمت ضخیم تر می شوند. به همین دلیل امروزه استفاده از تیغ دیگر مانند قبل محبوب نیست و استفاده از آن کاهش پیدا کرده است.

اما آن دسته از آقایانی که قصد دارند ریش و سبیل ضخیمی داشته باشند، می توانند با اصلاح صورت خود را تیغ به ضخیم شدن محاسن خود کمک کنند. انجام این کار تاثیر زیادی بر روی ضخیم شدن محاسن دارد.

استفاده از روغن اوکالیپتوس

ضخیم شدن ریش و سبیل – استفاده از روغن اوکالیپتوس:

روغن اوکالیپتوس از موادی است که به کمک آن می توانید محاسن پرپشتی داشته باشید. استفاده از روغن اوکالیپتوس برای رشد مو و محاسن بسیار مفید است اما در هنگام استفاده از این روغن مراقبت باشید که آن را مستقیما بر روی پوست خود نزنید.

استفاده از روغن نارگیل و روغن رزماری:

روغن نارگیل و روغن رزماری از جمله مواد موثر برای رشد ریش و سبیل هستند که برای استفاده از این روغن ها و تقویت کردن موهای خود می توانید این دو روغن را با هم ترکیب کنید به صورتی که ازای هر ده قاشق روغن نارگیل یک قاشق روغن زیتون بریزید. سپس مخلوط آماده شده را با استفاده از پنبه بر روی محاسن خود بمالید.

استفاده از روغن هفت گیاه:

روغن هفت گیاه و روغن های تقویتی مو نیز می توانند در رشد موهای محاسن و تقویت و پرپشت شدن آنها به شما کمک کنند. این محصولات را می توانید به سادگی از عطاری ها تهیه کنید و روش استفاده از آن را نیز از آنها سوال کنید.

مزایای استفاده از راهکارهای خانگی برای ضخیم شدن ریش و سبیل چیست؟

در صورتی که از راهکارهای خانگی ذکر شده در قسمت فوق برای ضخیم شدن ریش و سبیل خود استفاده کنید از مزیت های ذکر شده در قسمت زیر بهره مند می شوید:

  • فراهم کردن امکان رشد و تقویت محاسن
  • صرف هزینه بسیار کم برای ضخیم شدن ریش و سبیل
  • عدم نیاز به مراجعه به پزشک برای رشد و تقویت ریش و سبیل
  • عدم وجود عوارض در صورتی که از این راهکارها برای ضخیم شدن محاسن استفاده شود
  • دریافت نتیجه موفقیت آمیز و زودهنگام

کلینیک زیبایی پوست و مو مدرن:

آقایان عزیز اگر علاوه بر اینکه محاسن ضخیمی ندارید، دچار کم پشتی ریش و سبیل نیز هستید و به صورت طبیعی رشد ریش و سبیل در شما کم است، می توانید به کلینیک زیبایی و تخصصی پوست و مو مدرن مراجعه کنید و از راهکارهای جدیدی که برای ترمیم ریش و سبیل وجود دارند، استفاده نمایید.

از جمله این راهکارهای جدید و موثر در خصوص تقویت ریش و سبیل می توان به کاشت ریش و سبیل و یا پیوند ریش و سبیل اشاره کرد که در این راهکار گرافت های مویی از قسمت های بانک موی فرد برداشته می شوند و به ریش و سبیل پیوند زده می شوند. در این تکنیک امکان ایجاد تراکم مورد نظر برای محاسن وجود دارد و هر کسی می تواند بر اساس سلیقه و میل خود تراکم محاسن را تعیین کند.

سخن پایانی:

با در نظر گرفتن این مطالب می توانید به راحتی به ضخیم شدن ریش و سبیل خود به صورت خانگی بپردازید و در صورتی که نتیجه مورد نظر را دریافت نکردید، می توانید برای کاشت ریش و سبیل اقدام کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار