• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

چگونگی کاشت ریش و سبیل

چگونگی کاشت ریش و سبیل : رویش ریش و سبیل در صورت آقایان معمولا در سن بلوغ آغاز می شود. یکی از مهم ترین فاکتورهای جذابیت چهره ی آن ها ریش یکدست و سبیل مناسب است. به دلایل بسیاری از جمله مشکلات ژنتیکی و یا وراثت، افرادی هستند که صورت آن ها توانایی رشد مو به عنوان ریش یا سبیل را ندارد. بسیاری از آقایان ممکن است پس از مدتی و به دلایلی از جمله بیماری، با ریزش ریش و سبیل خود مواجه شوند. خوشبختانه قرن بیست و یکم رشد فوق العاده ای در رشته های پزشکی و زیبایی را حاصل شده است. روش های کلاسیک و گیاهی متفاوتی برای رفع چنین مشکلاتی وجود دارند. اما آیا این روش ها درمانی قطعی و نتیجه ای دائمی را ارائه می دهند؟ یکی از خاص ترین و پرمخاطب ترین تکنیک های زیبایی برای آقایان کاشت ریش و سبیل بوده است. در مواردی هم افرادی که دچار ریزش و یا پراکندگی ریش بوده اند برای ترمیم موها به پزشکان متخصص مراجعه نموده اند. روش های تخصصی و مدرن بسیاری در این زمینه وجود دارند. این فعالیت بدون مواد شیمیایی صورت می گیرد و صرفا با استفاده از موی بدن فرد متقاضی به کاشت می پردازیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به کاشت سبیل و ریش و ویژگی های آن بپردازیم.


کاشت و ترمیم ریش و سبیل چیست؟


چگونگی کاشت ریش و سبیل  : پیشرفت های شگفت انگیز پزشکی طی دهه های گذشته این امکان را ایجاد نموده تا با پیوند مو در آقایان، ریش و سبیل را ترمیم و کاشت نمود. یکی از جذاب ترین اعضای ثانویه در چهره ی آقایان که سبب زیبایی و جذابیت در آن ها می شود داشتن ریش است. به همان میزانی که بانوان به موهای سر خود و پرپشتی آن اهمیت می دهند، آقایان نیز به این مورد اهمیت می دهند. کاشت و یا ترمیم ریش و سبیل شباهت بسیاری به کاشت مو و ابرو دارد. به این طریق که موی بدن فردی که نیاز به کاشت دارد را اغلب از سر او استخراج می کنند. در مرحله ی بعدی این واحد فولیکول که توانایی رویش مجدد و رشد دارد را به قسمت مورد نیاز انتقال می دهند. در واقع توانایی پایین فولیکول ها سبب عدم رویش مو در صورت شده است. بنابراین با کاشت واحد هایی که قدرت ژنتیکی بالایی دارند می توان این قسمت را ترمیم نمود. این تکنیک خاص و نوین برای همه ی افراد از جمله کسانی که دارای کم پشتی و یا ریزش هستند مفید است. حتی کسانی که به دلایل وراثتی یا ژنتیکی به هیچ وجه ریش و سبیل ندارند هم می توانند از فرآیند کاشت ریش و سبیل استفاده کنند.


مهم ترین روش های کاشت و پیوند ریش و سبیل!


این فرآیند به شکلی طبیعی انجام می شود و خطری برای افراد ندارد. در واقع مانند کاشت ابرو، بانکه ای که توانایی ژنتیکی مناسبی دارد انتخاب می شود سپس گرافت مو به ناحیه ی صورت که نیاز به کاشت دارد انتقال می یابد. مهم ترین روش های کاشت ریش و سبیل:
1. FUT، مهم ترین روش کاشت سبیل: در این روش پزشک متخصص ابتدا صورت را بی حس می کند. سپس ردیفی از مو را از بانکه جدا کرده و در ناحیه ی مناسب می کارد. این روش بسیار ایمن و موفقیت آمیز بوده است. از شیوه های مدرن و پر مخاطب نیز محسوب می شود.
2. S.MicroGraft، به روز ترین روش کاشت ریش و سبیل: این روش به گفته ی بسیاری بهترین سبک در کاشت است. نتیجه ی نهایی پرتراکم و طبیعی تر از دیگر شیوه ها است. هم چنین جای زخمی ابدا بر روی صورت باقی نمی ماند. میکروگرافت تمامی نقص های دیگر روش ها را نیز برطرف کرده و اصولا به وسیله ی پزشک متخصص انجام می شود.


چرا با کاهش مو در ناحیه ی صورت مواجه می شویم؟


• آلوپسیا، بیماری نادری در آقایان که فرد در صورت خود لکه هایی می شود. در این لکه ها هیچ تار مویی رشد نخواهد نمود. این بیماری کاملا قابل درمان است.
• ژنتیک، اختلالات ژنتیکی که پس از دوران بلوغ اتفاق می افتند یکی از دلایل ریزش مو هستند. این ریزش مو می تواند در ناحیه ی سر، صورت و بدن باشد.
• وراثت، عدم رویش مو در صورت و یا فولیکول های ناتوان می توانند به ارث رسیده باشند.
• هورمون، هورمون های مورد نیاز رویش باید ترشح شوند تا مو ها رشد یابند. در صورتی که به هر دلیلی چنین اتفاقی نیافتد رویش موها با مشکل مواجه می شود.

کاشت و ترمیم ریش و سبیل، روشی قطعی برای درمان عدم رویش مو و ریزش مو در صورت آقایان….


۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار