• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

هزینه کاشت ریش و سبیل

آیا می خواهید از هزینه کاشت ریش و سبیل مطلع شوید؟ آیا هزینه کاشت ریش و سبیل در تهران با سایر شهرستان ها متفاوت است؟

یکی از جراحی های زیبایی که این روز ها بسیار انجام می شود و استقبال از آن زیاد شده است، جراحی کاشت ریش و سبیل است. با توجه به میزان انجام این جراحی تعداد افرادی که می خواهند از هزینه کاشت ریش و سبیل مطلع شوند، بسیار زیاد است.

بر همین اساس ما تصمیم گرفتیم که در رابطه با این موضوع، مطلبی را برای شما عزیزان آماده کنیم تا اطلاعات موردنیاز  در خصوص هزینه کاشت محاسن را در اختیارتان قرار دهیم.

برای اینکه از هزینه کاشت محاسن مطلع شوید، در ابتدا باید به میزان کمی با نحوه کاشت ریش وسبیل آشنا شوید.

کاشت ریش و سبیل چگونه است؟

کاشت ریش و سبیل روشی است که مانند کاشت مو و کاشت ابرو است. به عبارت دیگر پایه انجام هر سه این موارد شبیه به هم است. برای کاشت محاسن باید از بانک موی فرد پیوند های مویی برداشته شود و به قسمت های خالی ریش و سبیل پیوند گردد.

در خصوص کاشت ریش و سبیل می توان از بانک موی موجود در قسمت های دیگر بدن نیز استفاده کرد.

هزینه کاشت ریش و سبیل چه قدر است؟

هزینه ای که برای کاشت ریش و سبیل مورد نیاز است در حدود 5 الی 10 میلیون تومان است. اما عواملی بر روی این هزینه تاثیر گذار هستند که تا زمانی که این عوامل مشخص نشوند، نمی توانند هزینه دقیق انجام این کار را تعیین کرد.

عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه کاشت چیست؟

در رابطه با این عوامل تاثیر گذار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تراکم مورد نظر فرد:

هر چه میزان تراکم مورد نظر فرد بیشتر باشد و بخواهد که ریش و سبیل های پرپشت تری داشته باشد، باید گرافت های مویی بیشتری برای او از بانک مو برداشته شود و در این صورت نیز هزینه مورد نیاز برای کاشت محاسن افزایش پیدا می کند.

وسعت مناطق خالی و بخش هایی که باید برای آنها کاشت انجام شود:

هر چه وسعت بخش هایی که باید برای آن کاشت ریش و سبیل انجام شود، بیشتر باشد، هزینه مورد نیاز برای کاشت نیز افزایش پیدا می کند. به عنوان مثال: برخی از افراد می خواهند که فقط برخی از قسمت های محاسن خود را کاشت انجام دهند و برخی دیگر نیز می خواهند که تمامی بخش های محاسن را کاشت انجام دهند.

روشی که برای کاشت ریش و سبیل انتخاب می شود:

کاشت ریش و سبیل نیز مانند کاشت مو و کاشت ابرو به روش های مختلفی انجام می شود که بهترین روش برای کاشت ریش و سبیل نیز روش sut است که در این روش از تجهیزات پیشرفته برای کاشت استفاده می شود.

به همین دلیل در صورتی که برای کاشت محاسن از روش sut استفاده شود، هزینه مورد نیاز برای کاشت نیز افزایش پیدا می کند.

دستمزد پزشک متخصص:

پزشکان دارای میزان تجربه و مهارت مختلفی هستند که به همین دلیل آن دسته از پزشکانی که در مقایسه با پزشکان دیگر از تجربه ومهارت بیشتری برخوردار هستند و در میان مردم شهرت بیشتری دارند، معمولا دستمزد بالاتری نیز خواهند داشت.

کلینک درمانی و منطقه ای که کلینیک در آن واقع شده است:

معمولا کلینیک هایی که در مناطق اعیان نشین واقع شده اند، هزینه بیشتری از بیمار برای ارائه خدمات دریافت می کنند. همچنین در صورتی که یک کلینیک خدمات و تجهیزات بیشتری را در اختیار بیمار قرار دهد، درصد هزینه ای که دریافت می کند نیز بیشتر خواهد بود.

از این رو وضعیت کلینیک ها نیز در میزان هزینه کاشت ریش و سبیل موثر واقع می شود.

آیا هزینه کاشت ریش و سبیل در تهران با سایر شهرستان ها متفاوت است؟

گاهی اوقات هزینه کاشت محاسن در تهران در مقایسه با سایر شهرستان ها بیشتر است. اما گاهی اوقات نیز میزان این هزینه در تهران با شهرستان های دیگر یکسان است که این مسائل به معمولا به کلینیک ها، خدمات آنها و تخصص پزشکان مربوط می شود.

سخن آخر:

با وجود تمامی این مسائل ذکر شده، بهترین راه برای کسب اطلاع از هزینه کاشت ریش و سبیل مراجعه به پزشک مورد نظر و انجام بررسی های لازم توسط پزشک است تا هزینه دقیق مشخص شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار