• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

عوارض کاشت سبیل + روش های کاهش عوارض

اغلب مردان امروزه داشتن ریش و یا سبیل های پرپشت را از یکی از مهمترین ویژگی های مردانه میدانند،درحالی که برخی از افراد موهای صورت خوبی دارند،برخی دیگر از داشتن این ویژگی محروم هستند و از عوامل ژنتیکی و ارثی مختلفی رنج میبرند تنها راه حل این مشکل رو آوردن به انواع جراحی های موجود در بازار است در ابتدا با روش ها کاشت ریش و سبیل آشنا شویم سپس به عوارض کاشت سبیل و روش های کاهش آن می پردازیم.

 

روش های کاشت سبیل

درمان های زیادی برای کم پشت بودن ریش و یا سبیل وجود دارد.اما درمان اصلی کم مویی صورت کاشت موی طبیعی است.

کاشت مو در صورت با روش های FUT و روش FIT انجام میگرید.

مراحل برداشت و همچنین کاشت مو در صورت شبیه به کاشت مو در سر است،معمولا در انجام این عمل ها از موهایی که از پشت سر برداشته میشود استفاده میکنند که این کار معمولا در روش FUTدیده میشود.

در این روش پزشک نوار باریکی از پوست پشت سر شما برمیدارد و پس از استخراج گرافیت های موجود در آن،فولیکول های بدست آمده را یک به یک در پوست صورت شما میکارد.

اما در روش FIT از ابتدای عمل با یک وسیله ظریف به نام پانچ،موها تک به تک از پشت سر خارج میشوند و به صورت تک تک کاشته میشوند.کاشت سبیل و یا ریش معمولا با بی حسی موضعی همراه است و نیازی به نگرانی در مورد درد هنگام عمل ندارید،این عمل ها معمولا چیزی بین 4 تا 5 ساعت وقت میبرند اما گاهی اوقات باید فرایند در دو جلسه جدا انجام بگیرد.

در کاشت سبیل گرافت هایی که از بانک مو استخراج شده اند به صورت یک تار مویی و یا دو تار مویی در پوست صورت شما قرار میگیرند و معمولا در این روش ها از گرافت های 3 و یا 4 تار مویی استفاده نخواهد شد تا نتیجه عمل کاشت طبیعی تر بنظر بیاید.

اما متقاضیانی که صورتشان کاملا خالی از مو است باید انتظار چندجلسه درمان را داشته باشند زیرا برای داشتن یک نتیجه خوب و طبیعی وقت بیشتری لازم خواهد بود.

از آنجایی که به هیچ وجه نمیتوان زاویه و همچنین ضخامت موهای کاشته شده را با موهای طبیعی مقایسه کرد بهتر است کسانی که این عمل را انجام داده اند و یا قصد انجام آن را دارند،موهای صورت خود را کوتاه تر نگه دارند.

بیشتر متقاضیان فقط به دنبال موهای سبیل و یا ریش کم پشت هستند و معمولا به دنبال تراکم در ریش ها و یا سبیل خود نیستند.

اگر قصد انجام این عمل را دارید باید چند نکته را برای کاهش عوارض کاشت سبیل بعد از جراحی رعایت کنید.

 

چند نکته برای کاهش عوارض کاشت سبیل

1-از مصرف مشروبات الکلی پرهیز کنید

 

زمانی که قصد انجام این عمل را دارید باید چند روز قبل از عمل و همچنین مدت زیادی پس از عمل از خوردن هرگونه مشروبات الکلی پرهیز کنید.

به این دلیل که اگر مقدار زیادی مواد الکلی و یا سم در بدن شما زیاد باشد،داروهای بی حسی و یا بی هوشی بر روی شما اثر نخواهند کرد و یا اثر خیلی کمی خواهند داشت،در این صورت پزشک باید دوز بالاتری از دارو را به شما تزریق کند که به هیچ عنوان توصیه نمیشود.

 

2-انجام نرمش های صورت

نرمش دادن صورت می تواند عوارض کاشت سبیل را کاهش دهد

قبل از عمل سعی کنید نرمش هایی که مرتبط با صورت هستند را انجام دهید تا بعد از عمل از دردها و خارش های زیادی رنج نبرید.

3-از سیگارکشیدن بپرهیزید

برای اینکه عوارضی بعد از کاشت ریش و سبیل تجربه نکنید سیگار نکشید

این گزینه همانند مصرف مشروبات الکلی در اثر داروهای بی حسی و یا بیهوشی تاثیر خواهد داشت و میتواند عمل را برای شما دردناک تر کند.

4-ویتامین زیاد مصرف کنید

مصرف ویتامین به روند بهبود شما بعد از کاشت سبیل کمک می کند

مصرف ویتامین هایی مانند ویتامین C میتواند به روند درمان و همچنین بهبود شما کمک زیادی بکند.

سعی کنید که میزان مصرف ویتامین C خود را قبل از عمل و همچنین بعد از عمل بیشتر کنید.از میوه هایی که دارای ویتامین C هستند میتوان به نارنگی،توت فرنگی،کیوی و همچنین پرتقال اشاره کرد.

اما در صورت استفاده از مکمل هایی که در آن ویتامین C موجود است ابتدا با پزشک مشورت کنید.

5-موهای خود را نتراشید

در انجام عمل های کاشت مو چه در صورت و چه در سر پزشک باید با استفاده از بانک موی سر شما عمل را انجام دهد پس به هیچ عنوان موهای خود را چه قبل و چه بعد از عمل کوتاه نکنید و یا آن ها را نتراشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار