• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت ابرو مردانه در تهران

آیا می خواهید کاشت ابرو مردانه در تهران انجام دهید؟ آیا هزینه کاشت ابرو مردانه در تهران بیشتر از سایر شهرستان ها است؟ کدام کلینیک برای کاشت ابرو مردانه در تهران مناسب است؟

مطالعه این مقاله برای آقایانی که قصد دارند کاشت ابرو انجام دهند، مناسب می باشد فقط کافی است که اندکی از وقت خود را برای مطالعه این مطلب صرف کنید. پس چنانچه قصد دارید از ویژگی های کاشت ابرو در تهران آگاه شوید، این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو تکنیکی جدید است که از مزیت های زیادی برخوردار است و به کار گرفتن این تکنیک جدید در تهران بسیار گسترش پیدا کرده است. از این تکنیک نه تنها بانوان بلکه آقایان نیز بهره می برند.

در کاشت ابرو گرافت های مو از بانک موی کنار گوش ها برداشته می شود و به قسمت های خالی ابرو پیوند زده می شود که تکنیک کاشت ابرو روشی بسیار طبیعی است و ابرو های کاشته شده در این روش مانند ابرو های طبیعی رشد می کنند و امکان اصلاح، رنگ کردن و پیرایش آنها وجود دارد.

همچنین لازم به ذکر است که ابرو های کاشته شده تا پایان عمر باقی می مانند و استفاده از این تکنیک برای افرادی که به هر دلیل ریزش ابرو پیدا کرده اند و یا بر روی ابرو های خود آثار زخم، بخیه، سوختگی و … را دارند مناسب می باشد.

تمامی افرادی که تا کنون کاشت ابرو انجام داده اند از نتیجه دریافت شده رضایت داشته اند خصوصا آن دسته از افرادی که برای کاشت ابرو از روش sut استفاده کرده اند.

کاشت ابرو مردانه در تهران:

آیا هزینه کاشت ابرو مردانه در تهران با سایر شهرستان ها برابر است؟

معمولا هزینه ارائه خدمات در شهرهای مختلف با هم متفاوت است و از آنجایی که تهران پایتخت ایران است، انجام امور مختلف در این شهر با هزینه بیشتری برخوردار است. اما از طرف مقابل در بسیاری از مواقع نیز انجام برخی از امور در شهرستان ها هزینه مناسب تری دارد.

به صورت کلی برای اطلاع از این موضوع می توان نرخ انجام امور را به صورت اینترنتی در شهرهای مختلف بررسی کرد تا از تفاوت قیمت ها آگاه شد.

مزایای کاشت ابرو مردانه چیست؟

در صورتی که برای کاشت ابرو اقدام شود، مزیت هایی از قبیل زیر شامل حال فرد می گردد:

  • بهره مند شدن از تخصص و مهارت پزشکان با تجربه و حرفه ای
  • انجام امور در کلینیک های مجهز
  • بهره مند شدن از تجهیزات پیشرفته و تکنیک های جدید کاشت ابرو
  • و…

 

کدام کلینیک برای کاشت ابرو مردانه در تهران مناسب تر است؟

کاشت ابرو مردانه در تهران در بسیاری از کلینیک های زیبایی از قبیل کلینیک زیبایی مدرن انجام می شود. کلینیک زیبایی مدرن یک کلینیک بسیار مناسب در تهران است که در خیابان دریا در محله سعادت آباد واقع شده است و بر اساس تحقیقات و نظرسنجی های انجام شده توسط این کلینیک به میزان 95 درصد از افراد از انجام خدمات در این کلینیک رضایت داشته اند.

در این کلینیک متخصصان با تجربه ای به انجام امور زیبایی می پردازند و کیفیت ارائه خدمات در این مجموعه تضمین شده می باشد.

هزینه کاشت ابرو مردانه در تهران چه قدر است؟

هزینه تقریبی مورد نیاز برای کاشت ابرو مردانه در شهر تهران، تقریبا در حدود 5 الی 7 میلیون تومان است اما میزان این هزینه بر اساس عوامل مختلفی ممکن است که تغییر پیدا کند.

عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه مورد نیاز برای کاشت ابرو مردانه از قبیل زیر هستند:

  • تعداد گرافت های برداشته شده از بانک مو
  • تعداد گرافت های پیوند زده شده به ابرو ها
  • روش کاشت ابروی انتخاب شده برای هر فرد
  • تجهیزات به کار گرفته شده برای کاشت ابرو
  • دستمزد پزشک
  • هزینه مورد نیاز در خصوص کلینیک زیبایی
  • و …

تمامی این عوامل ممکن است که قیمت کاشت ابرو مردانه در تهران را افزایش و یا کاهش دهند.

سخن پایانی:

با توجه به مطالبی که در خصوص کاشت ابرو آقایان برای شما عزیزان ذکر کردیم و با توجه به ویژگی های کاشت ابرو در کلینیک زیبایی مدرن، به شما پیشنهاد می کنیم که برای انجام امور مختلف زیبایی به این کلینیک مراجعه کنید و از خدمات بی نظیر این مجموعه بهره مند گردید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار