• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت ابرو برای آقایان

کاشت ابرو برای آقایان جزو مواردی است که شاید تابحال آن را نشنیده باشید.

ابرو بیشتر از آنچه که فکرش را میکنید در زیبایی چهره یک فرد نقش بسزایی دارد.عوامل مختلفی ممکن است سبب تغیبیر در ظاهر ابرو های یک فرد شوند که فرد مجبور به ترمیم ابروهای خود شود.

عمل کاشت ابرو و یا پیوند ابرو معمولا در مراکز زیبایی زیر نظر پزشک متخصص انجام میشود.اما سوالی که به ذهن شما میرسد این است که کاشت ابرو برای مردان در چه زمانی لازم است؟

 

سن نیاز به ترمیم ابرو را افزایش میدهد

افزایش سن یکی از مواردی است که در بانوان و آقایان باعث ریزش موها و همچنین ریزش ابروها میشود.با بالاتر رفتن سن صورت شروع به پیر شدن میکند که اگر ابروهای شما نیز کم پشت باشند این موضوع بیشتر خود را نمایان خواهد کرد.

باید به این موضوع توجه کرد که ظاهر ابروهای افراد بر روی جوان تر نشان دادن و یا پیر تر نشان دادن نقش بسیار مهمی دارد،و داشتن یک ابروی کم پشت میتواند سن افراد را بیشتر از چیزی که هست نشان دهد.

 

انواع دلایل ریزش ابرو در آقایان

ریزش ابرو در آقایان دلایل بسیار زیادی میتواند داشته باشد که به برخی از آنها در این بخش اشاره خواهیم کرد:

 

بیماری های خودایمنی

بیماری های خودایمنی یکی از متعدد دلایلی هستند که باعث ریزش ابرو در آقایان میشود،از این بیماری ها میتوان به بیماری نظیر آلوپسی آره تا اشاره کرد.

 

کمبود مواد مغذی

تارهای مو بدن ما مانند تمام بخش های دیگر بدن نیاز به تغذیه مداوم و همچنین مواد مغذی دارند،اما متاسفانه با رواج انواع فست فود و جانک فود در بین مردم میزان دریافت این مواد مغذی در بدن کم خواهد شد که میتوان به ریزش و یا کم پشتی ابرو نیز منجر شود.

 

مشکلات تیروئیدی

بیماری های تیروئیدی نیز یکی دیگر از دلایل ریزش ابرو است،این مشکلات میتوانند باعث اختلال در هورمون های بدن و درنتیجه کم پشت شدن و یا ریزش ابرو شوند.

 

بالا رفتن سن

افزایش سن باعث ریزش ابرو می شود

همانطور که قبلا اشاره کردیم با بالا رفتن سن استحکام و همچنین ضخامت موهای بدن شما کم میشود و همین امر باعث ضعیف شدن آنها و در نتیجه ریزش آنها میشود.

 

استرس

استرس از عواملی است که میتواند بر روی روند بدن شما تاثیر شدید بگذارد که این تاثیرات میتوانند بر روی رشد و یا استحکام موهای بدن از جمله ابرو اثر داشته باشند.

 

درمان های خاص

از مصرف انواع داروهای شیمیایی،موهای بدن به ندرت ضعیف میشوند و ریشه آنها دیگر قادر به انجام دادن درست کار خود نیست.

 

چه کسانی برای کاشت ابرو مناسب هستند؟

کاشت ابرو در آقایان برای تمام افرادی که ابروهای کم پشت و نازکی دارند و یا در اثر برخی بیماری ها و حوادث مختلف مانند انواع سوختگی،شکستگی و یا بخیه قسمتی از موهای خود را از دست داده اند مناسب است.

اما مانند تمام عمل های کاشت موی دیگر،کاشت ابرو در آقایان نیز به داشتن یک بانک موی مناسب نیازمند است.کسانی که از بانک موی پرپشت و یا مناسب برخوردارد نیستند امکان انجام این عمل را ندارند.

همچنین افرادی که بیماری هایی مانند قند خون،فشار خون و یا بیماری های کبدی را دارند از انجام عمل منع میشوند.

 

روش های کاشت ابرو برای آقایان

روش های مختلفی برای کاشت مو در آقایان وجود دارد

از انواع روش های کاشت ابرو برای آقایان میتوان به روش هایی مانند SUT و همچنین FUE نیز اشاره کرد.

کاشت ابرو در این روش ها نیازی به جراحی ندارد و مشکلاتی مانند درد و خونریزی را به همراه نخواهد داشت.

در این روش ها ابتدا طرح ابروی موردنظر فرد روی صورت کشیده میشود و در مرحله بعد که مرحله برداشت است حدود 100 تا 350 گرافت که این عدد به وسعت ناحیه ابرو برمیگردد ،برای هر ابرو از بانک مو برداشته میشود و در زیر میکروسکوپ گرافت های آن جداسازی میشوند.

در مرحله آخر پزشک فولیکول های جداشده را به صورت هم جهت با ابروهای اصلی شخص و با زاویه مناسب پیوند میدهد.

این مراحل پس از 4 تا 5 ساعت به اتمام خواهند رسید.

 

آیا کاشت ابرو برای آقایان خطرناک است؟

مانند تمام عمل های کاشت ابرو و یا پیوند مو،این عمل نیز میتواند عوارض خود را برای فرد به دنبال داشته باشد،البته تا زمان که زیر نظر پزشک و کلینیک مطمئن باشید از بی خطر بودن آن اطمینان کامل داشته باشید.

همچنین اگر مراقبت های بعد از عمل را به خوبی انجام دهید عوارض زیادی برای شما نخواهد داشت.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار