• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

سردرد بعد از کاشت ابرو

سردرد بعد از کاشت ابرو : کاشت ابرو یا کاشت مو در کل یک عمل جراحی هستند.این جراحی مانند بسیاری از انواع عمل هایی که برای زیبایی صورت میگیرد میتواند عوارض جانبی داشته باشد.

این عوارض میتوانند از سرگیجه  گرفتن  تا سر دردهای آزاردهنده باشند که احتمال تجربه کردن آنها بعد از عمل وجود دارد.

طی جراحی کاشت مو بخشی از بافت پوست سر که برای کاشت مو در نظر گرفته شده است به شکل یک نوار از قسمت بانک موی شما جدا خواهد شد،این بخش حاوی اعصاب بسیار حساسی هستند که در بیشتر موارد میتوانند دلیل اصلی اینگونه سردردها باشند.

البته فقط برخی از متقاضیان عمل های کاشت ابرو و یا مو این عارضه ها را تجربه میکنند که تعدادشان بسیار کم است.

این عارضه ها کاملا طبیعی هستند زیرا در عمل کاشت مو به دلیل برخی برش هایی که پزشک در سر شما ایجاد میکند، این دردها میتوانند ناشی از این برش ها باشند.

اما علت های متعدد سردرد پس از عمل های کاشت مو چیست؟

 

علت سردرد پس از عمل کاشت مو

همانطور که گفتیم این گونه دردها ناشی از برخی برش ها است که پزشک در هنگام انجام عمل بر روی سر شما ایجاد میکند،همچنین ممکن است که این سردردها ناشی از استرس هایی باشد که در حین عمل به شما دست میدهد.

اینگونه سردردها معمولا گذرا هستند که با گذشت زمان معمولا از شدت آنها کاسته خواهد شد و پس از گذشت چند روز پس از عمل کاشت مو این سردردها از بین خواهند رفت.

همچنین این عارضه میتواند ناشی از داروهایی که پس از عمل مصرف میکنید،ترک دخانیات و یا مشروبات الکلی و یا طرز خوابیدن شما پس از عمل باشد.

 

آیا این سردردها و سرگیجه ها بعد از عمل خطرناک هستند؟

عمل های کاشت مو حتی با دستگاه های بسیار پیشرفته با کمترین خطا نیز میتوانند دردناک باشند.این دردها معمولا کم و قابل تحمل خواهند بود اما برای هرکسی این دردها متفاوت خواهند بود،پس بهتر است برای اینگونه از دردها آمادگی داشته باشید.

همچنین توانایی ترمیم بدن شما در روند بهبودی شما تاثیر خواهد داشت،به همین دلیل هر فرد دردها و سرگیجه هایی متفاوتی را نسبت به افراد دیگر خواهد داشت.

اما سردرد ها و سرگیجه هایی که پس از عمل کاشت مو و سردرد بعد از کاشت ابرو به سراغ شما میایند خطر جدی محسوب نمیشوند و جای نگرانی زیادی ندارند.معمولا استرس های ناشی از همین سردردها و سرگیجه ها باعث بدتر شدن آنها میشود که شاید در مدت طولانی تری شما را ازار دهند.

اگر این سردرد بعد از کاشت ابرو پس از چند روز کاهش پیدا کردند نیازی به نگرانی و مراجعه به پزشک متخصص نخواهد بود،اما اگر این عارضه ها طولانی مدت و یا غیرطبیعی شدند در اسرع وقت به پزشک خود مراجعه کنید.

همچنین اگر پزشک شما را از خوردن هرگونه دارویی منع کرده است آن را مصرف نکنید،همچنین قبل از مصرف هرگونه مسکن با پزشک خود مشورت کنید.

 

چگونه از سر درد بعد از کاشت ابرو جلوگیری کنیم؟

1-استرس و اضطراب خود را کاهش دهید

چگونه از سر درد بعد از کاشت ابرو جلوگیری کنیم؟

همانطور که گفتیم، این سردردها و احساس سرگیجه هایی که متقاضی میتواند پس از عمل تجربه کند میتواند ناشی از استرس و اضطرابی باشد که قبل از عمل و در حین آن دارد.

همچنین تحرک های زیاد پس از عمل میتوانند باعث ایجاد استرس و اضطراب در شما شوند که آیا با انجام این تحرک ها به موهای شما آسیبی نرسد،اما نباید اجازه دهید تا این گونه استرس ها به شما وارد شوند زیرا تنها دوره ریکاوری خود را طولانی تر میکنید.

 

2-آب کافی مصرف کنید

مصرف به اندازه اب می تواند مانع از سر درد بعد از کاشت مو شود

مصرف آب در طول شبانه روز میتواند به بسیاری از دردها و سرگیجه های شما کمک کند،همچنین مصرف زیاد مایعات از طول دوره ریکاوری شما کم خواهد کرد.

اگر آب کافی مصرف نکنید میتوانید شاهد برخی سرگیجه ها نیز باشید زیرا کم آبی فشار خون شما را کاهش خواهد داد و باعث میشود که احساس سرگیجه به شما دست بدهد.

 

3-خودداری از مصرف کافئین

در موارد بسیاری مصرف کافئین باعث میشود که سردردهایی که پس از کاشت مو به سراغ  متقاضیان میاید افزایش پیدا کنند.به همین دلیل تا مدتی که پزشک به شما اطلاع نداده است از مصرف کافئین خودداری کنید.

 

4-استفاده از کمپرس گرم

اگرچه استفاده از کمپرس سرد یا گرم میتواند در روزهای اول عمل باعث آسیب به فولیکول ها شود اما اگر از نظر پزشک مشکلی نداشت،استفاده از کمپرس گرم نیز میتواند به شما کمک کند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار