• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

انواع روش های کاشت ابرو

انواع روش های کاشت ابرو چیست؟ تفاوت موجود در میان انواع روش های کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو تکنیک جدیدی است که امروزه مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفته است و از جمله شیوه های پرکاربرد برای حفظ زیبایی ابرو ها است و با پیدایش این شیوه، روش های دیگری که برای کاشت استفاده می شده اند، تقریبا منسوخ گردیده اند.

انواع روش های کاشت ابرو:

کاشت ابرو به طور کلی با استفاده از سه روش برای افراد انجام می شود که این سه روش از قبیل زیر می باشند:

  • کاشت به روش SUT
  • کاشت به روش FUT
  • کاشت به روش FUE

 

کاشت ابرو SUT :

روش SUT یکی از انواع روش های کاشت ابرو است که به عنوان جدیدترین و بهترین شیوه در کاشت ابرو شناخته می شود و این روش امروزه از محبوبیت زیادی برخوردار است.

در روش کاشت ابرو SUT پزشک به کمک تجهیزات و دستگاه های پیشرفته برداشت و کاشت گرافت های مویی را انجام می دهد که در این صورت میزان آسیب دیدن گرافت های مویی برداشت شده بسیار کاهش پیدا می کند و از تعداد بیشتری از گرافت های مویی می توان استفاده کرد.

پیوند ابرو با استفاده از روش SUT نتیجه بسیار طبیعی تری دارد و میزان درد و خونریزی در آن کمتر است و نیازی به بخیه زدن در این روش وجود ندارد.

کاشت ابرو FUT :

در روش FUT گرافت های مویی از بانک مو که معمولا در پشت سر و یا در اطراف گوش قرار دارد، به صورت نواری برداشته می شوند و به قسمت های فولیکولی مجزا تقسیم می گردند.

مراحل آماده سازی فولیکول ها در این روش باید با دقت زیادی انجام گردد تا موها دچار آسیب نشوند و بتوان آنها را به ناحیه مورد نظر ابرو پیوند زد. یکی از مهم ترین معایب این روش ایجاد جای زخم و بخیه در قسمت بانک مو است.

کاشت ابرو FUE :

در روش FUE گرافت های مویی به صورت نواری شکل از بانک مو برداشته نمی شوند بلکه به صورت جداگانه از ناحیه مورد نظر برداشته می شوند. در ادامه بعد از طی شدن مراحل آماده سازی گرافت ها آنها را به ناحیه مورد نظر در ابرو پیوند می زنند.

این روش فاقد هر گونه جای زخم و بخیه است اما از آنجایی که برای انجام این شیوه باید گرافت ها به صورت جداگانه برداشته شوند، مدت زمان بیشتری برای انجام پیوند ابرو باید سپری گردد.

 

تفاوت موجود در میان انواع روش های کاشت ابرو چیست؟

همان طور که در قسمت های فوق مشاهده کردید در میان انواع روش های کاشت  تفاوت هایی وجود دارد که باعث شده است تا این روش ها از یکدیگر متمایز شوند.

از جمله مهم ترین تفاوت های موجود در میان انواع روش های کاشت، تفاوت در هزینه مورد نیاز برای انجام آنها است. کاشت به روش SUT گران ترین نوع کاشت است که برای انجام آن باید هزینه بیشتری در مقایسه با روش های دیگر در نظر گرفت.

تفاوت دیگر در میان روش های مختلف پیوند ابرو، تفاوت در میزان طبیعی شدن ابرو است که در روش SUT درصد طبیعی تر شدن ابرو ها بیشتر از سایر روش ها است.

در انواع روش های کاشت  FUT و FUE پیوند ابرو به صورت دستی انجام می شود در حالی که در روش کاشت SUT برداشت و کاشت گرافت های مویی دست هیچ دخالتی ندارد و تمامی عملیات برداشت و کاشت با استفاده از تجهیزات پزشکی انجام می گردد.

انواع روش های کاشت  مناسب برای افراد:

شیوه های مختلف کاشت برای افرادی از قبیل زیر مناسب خواهد بود:

  • اشخاصی که دارای ابرو های کم پشت و تو خالی هستند
  • افرادی که دارای جای زخم، بخیه، جراحت و یا آثار سوختگی بر روی ابرو های خود هستند
  • افرادی که قبلا از روش های تاتو و یا میکروبلیدینگ استفاده کرده اند
  • تمامی بانوان و آقایان بدون هیچ گونه محدودیت سنی

کلام پایانی:

در پایان این مطلب باید خدمت شما عزیزان بگوییم که انواع روش های کاشت ابرو برای تمامی افراد اعم از بانوان و آقایان مناسب است و اشخاصی که قصد پیوندابرو دارند می توانند از تمامی این روش ها استفاده کنند، اما در صورتی که شخصی بتواند هزینه روش کاشت ابرو SUT را پرداخت کند، استفاده از این روش برای او بهتر خواهد بود.

 

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار