• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

فرق مزوتراپی با کاشت مو

 

آیا فرق مزوتراپی با کاشت مو را می دانید؟ مزوتراپی بهتر است و یا کاشت مو؟

مزوتراپی و کاشت مو هر دو روش هایی هستند که برای ترمیم موهای از دست رفته به کار می روند. اما این دو روش دارای تفاوت هایی نیز می باشند و کاربرد آنها با هم تفاوت دارد.

مطالعه این مقاله برای تمامی افرادی که قصد دارند از فرق مزوتراپی با کاشت مو مطلع شوند و اطلاعاتی در رابطه با مزوتراپی و کاشت مو به دست آورند، مناسب است.

فرق مزوتراپی با کاشت مو چیست؟

کاشت مو:

کاشت مو روشی است که به صورت کم تهاجمی انجام می شود و در آن باید گرافت های مو از بانک موی فرد برداشته شوند و به نواحی خالی سر پیوند زده شوند. در این روش می توان تعداد گرافت های بسیار زیادی را برای هر شخص پیوند زد که نتیجه آن تا پایان عمر برای فرد باقی می ماند و موهای کاشته شده کاملا مانند موهای طبیعی رشد می کنند و امکان پیرایش آنها وجود دارد.

کاشت مو برای افرادی مناسب است که دارای الگوهای طاسی سر هستند و در بخش های مختلفی از سر آنها مو رشد نمی کند و در نتیجه با برداشت گرافت های مو و پیوند زدن آن به بخش های مورد نظر امکان رشد مجدد مو در آن نواحی فراهم می شود.

مزوتراپی:

با در نظر گرفتن توضیحات ذکر شده در خصوص کاشت مو باید گفت که هر چند مزوتراپی هم برای ترمیم مو به کار می رود اما این روش کاملا با کاشت مو تفاوت دارد.

در مزوتراپی اشخاصی که دارای موهای کم پشت هستند و یا با ریزش مو مواجه اند و همچنین اشخاصی که قصد دارند موهای خود را تقویت کنند، می توانند با تزریق آمپول مزوتراپی رشد مجدد موهای خود را به دست آورند و موهای خود را تقویت کنند و یا حتی جلوی ریزش مو را بگیرند.

در مزوتراپی به صورت کلی آمپولی که حاوی مواد مغذی، مواد معدنی مورد نیاز مو، ویتامین و پروتئین است به پوست سر و به صورت موضعی تزریق می شود. در نتیجه تزریق آمپول مزوتراپی مواد موردنیاز برای رشد مو مستقیما با تزریق در پوست سر در اختیار موها قرار می گیرند و از این رو تاثیر زیادی بر روی مشکلات مو گذاشته می شود.

فرق مزوتراپی با کاشت مو:

از تفاوت های مزوتراپی و کاشت مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در مزوتراپی هیچ مویی برای شخص کاشته نمی شود اما در کاشت مو برای شخص پیوند مو انجام می گردد
  • در مزوتراپی با استفاده از تامین موارد مورد نیاز برای مو، رشد آنها را می توان ایجاد کرد در حالی که در کاشت مو به قسمت هایی که رشد مو در آنها متوقف شده مو پیوند زده می شود
  • مزوتراپی برای کسانی که امید به تقویت موهای انها وجود دارد استفاده می شود ولی پیوند مو برای کسانی که دیگر امکان رشد مو در قسمت های مورد نظر را ندارند
  • کاشت مو به بانک موی مناسب نیاز دارد در حالی که مزوتراپی برای تمامی افراد قابل استفاده است
  • هزینه کاشت مو در مقایسه با مزوتراپی مو بسیار بیشتر است
  • مراقبت های لازم بعد از کاشت مو در مقایسه با مزوتراپی بیشتر است
  • نتایج حاصل از کاشت مو تضمینی است ولی مزوتراپی شاید در برخی از مواقع نتیجه بخش واقع نشود
  • مراحل انجام مزوتراپی بسیار کوتاه تر از کاشت مو است و در مدت زمان کمتری انجام می شود
  • در کاشت مو پزشک باید از دقت بیشتری برخوردار باشد
  • و….

مزوتراپی بهتر است و یا کاشت مو؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که نمی توان در میان این دو روش یکی را به عنوان بهترین روش در نظر گرفت. زیرا هر یک از این تکنیک ها دارای ویژگی های خاص خود هستند و در شرایط مورد نیاز خود استفاده می شوند.

به عبارت دیگر کاشت مو برای برخی از افراد و با توجه به شرایط آنها به عنوان بهترین روش ترمیم مو در نظر گرفته می شود و مزوتراپی نیز برای عده دیگری از افراد این جایگاه را دارد.

اما اگر می خواهید بدانید که با توجه به شرایط خودتان کدام روش برای شما بهتر است می توانید به کلینیک تخصصی پوست و مو مدرن مراجعه کنید و با مشورت کردن با متخصصین ما، بهترین روش را انتخاب کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار