• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کرم پاکسازی پوست

آیا میدانید کرم پاکسازی پوست چیست؟ آیا کرم پاکسازی پوست همان کرم لایه بردار است؟مزایای کرم لایه بردار پوست چیست؟ هزینه کرم لایه بردار پوست چه قدر است؟

هنگام مواجه شدن با واژه کرم پاکسازی پوست، ممکن است که هر یک از سوالات ذکر شده در قسمت فوق و یا سوالات دیگری در این رابطه با اشخاص به وجود آیند و ذهن آنها را به خود مشغول کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع ما سعی کردیم مقاله ای برای شما عزیزان تهیه کنیم که پاسخ سوالات شما را در خود داشته باشد. پس اگر می خواهید از پاسخ این پرسش ها مطلع شوید، اندکی از وقت خود را برای مطالعه این مطلب صرف کنید.

کرم پاکسازی پوست چیست؟

کرم پاکسازی پوست در حقیقت همان کرم لایه بردار پوست است که از آن برای پاکسازی پوست استفاده می شود و منظور از پاکسازی رفع چربی های اضافی، آلودگی های موجود بر روی سطح پوست و از بین بردن سلول های مرده پوست است.

مزایای کرم لایه بردار پوست چیست؟

کرم لایه بردار پوست از مزیت های زیادی برخوردار است که این مزایا از قبیل زیر هستند:

  • از بین بردن سلول های مرده موجود بر روی سطح پوست
  • جوان سازی پوست
  • تقویت کلاژن سازی پوست
  • از بین بردن چربی های اضافی پوست
  • از بین بردن آلودگی های موجود بر روی سطح پوست
  • رفع لک های پوستی و کک و مک
  • رفع جای جوش
  • روشن تر کردن رنگ پوست
  • کمک به سلامتی و شادابی پوست
  • کاهش میزان جوش شدن صورت

همان طور که مشاهده می کنید مزایای بی شمار پاکسازی پوست باعث می شود که استقبال از این شیوه بسیار زیاد باشد و تعداد افراد زیادی برای انجام این امور به کلینیک های زیبایی و آرایشگاه ها مراجعه کنند.

بهترین برند های کرم پاکسازی پوست:

از جمله بهترین برند های کرم لایه بردار پوست که در ایران دارای مجوز هستند و در گروه برند های معروف در این زمینه قرار دارند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کرم لایه بردار آدرا
  • کرم لایه بردار لافارر
  • کرم لایه بردار سینره
  • کرم لایه بردار درمالیفت
  • کرم لایه بردار مای

در بین تمامی برند های کرم لایه بردار، ما استفاده از انواع کرم پاکسازی پوست ذکر شده در این قسمت را به شما عزیزان توصیه میکنیم.

نحوه استفاده از کرم پاکسازی پوست چگونه است؟

از کرم های لایه بردار پوست باید به این شکل استفاده کرد که ابتدا صورت خود را باید با آب کمی خیس کنید تا رطوبت مورد نیاز در پوست ایجاد شود و سپس به میزان لازم کرم را بر روی صورت بمالید و آن را مدام به شکل دایره ای ماساژ دهید به قدری که کرم بر روی پوست خشک شود.

توجه داشته باشید که در هر بار استفاده از کرم، به میزان مورد نیاز کرم را بر روی پوست بمالید و بیش از حد آن را استفاده نکنید. همچنین استفاده از کرم لایه بردار پوست به میزان دو بار در هفته توصیه می شود و بیش از این مقدار نباید از کرم لایه بردار استفاده کنید زیرا استفاده بیش از حد این کرم باعث می شود که پوست نازک و حساس شود.

هزینه کرم پاکسازی پوست چه قدر است؟

کرم لایه بردار پوست در برند های مختلف و در انواع بسیار متفاوتی تولید می شوند و به بازار راه پیدا می کنند. به عبارت دیگر کرم لایه بردار پوست توسط شرکت های مختلف در سطح جهان تولید می شوند که کشور ایران نیز در این زمینه اقدام به تولید کرم لایه بردار کرده است.

هزینه مربوط به کرم لایه بردار پوست بسیار مناسب است و تمامی افراد در هر سطح مالی می توانند به راحتی انواع این کرم ها را تهیه کنند و با استفاده از آنها به پاکسازی پوست در منزل بپردازند.

کرم لایه بردار از قیمت 50 هزار تومان قابل تهیه است که انواع ارزان قیمت این کرم ها نیز معمولا مناسب هستند و تهیه آنها مفید واقع می شود. معمولا کرم های گران قیمت لایه بردار برای افرادی که دارای عارضه های پوستی شدید هستند، مناسب تر است و برای افراد با پوست نرمال و معمولی کرم های لایه بردار ارزان قیمت تر مناسب تر هستند زیرا این کرم ها معمولا لایه برداری و پاکسازی را به صورت سطحی تر انجام می دهند. 

برای مشاوره درباره کاشت مو با کارشناسان ما تماس بگیرید

سخن پایانی:

در انتهای این مطلب باید خدمت شما عزیزان بگوییم که اشخاصی که تمایل به استفاده از روش های پاکسازی پوست در آرایشگاه ها و کلینیک های زیبایی ندارند و نمی خواهند هزینه زیادی برای این کار صرف کنند و یا تمایل به استفاده از روش های نیمه تهاجمی را ندارند، می توانند به راحتی از این کرم در برندهای مختلف استفاده کنند و نتیجه رضایت بخشی را دریافت نمایند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار