• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

چگونه پوستی صاف داشته باشیم؟

چگونه پوستی صاف داشته باشیم؟ آیا می دانید برای داشتن پوست صاف باید چه کار کرد؟

داشتن پوست صاف و شفاف و زیبا آرزوی هر کسی است. به عبارت دیگر همه انسان ها دوست دارند که پوستی صاف و شفاف و زیبا داشته باشند.

به کمک راهکارهایی می توان به صاف شدن پوست و حفظ زیبایی آن کمک کرد که در این مطلب قصد داریم این راهکارها را به شما آموزش دهیم تا به کمک آن پوستی صاف داشته باشید و از زیبایی پوست خود لذت ببرید.

برای اطلاعات بیشتر مقاله کاشت مو به روش جدید را مطالعه کنید.

چگونه پوستی صاف داشته باشیم؟

بهترین راهکار برای داشتن پوستی صاف، استفاده از راهکارهای خانگی است. زیرا راهکارهای خانگی هیچ عارضه ای برای پوست ندارند و با صرف کمترین هزینه می توان از آنها استفاده کرد.

چگونه پوستی صاف داشته باشیم؟

برخی از بهترین راهکارهای خانگی برای داشتن پوستی صاف از قبیل زیر هستند:

ماسک پوست پرتقال و ماست:

این ماسک برای ایجاد یک پوست صاف معجزه می کند و برای استفاده از آن باید کمی پوست پرتقال خشک شده را آسیاب کنید و با یک قاشق غذاخوری ماست تازه ترکیب کنید.

سپس ماسک را روی صورت بزنید و بعد از 20 دقیقه آن را با آب سرد بشویید. این کار را قبل از حمام انجام دهید و پوستی صاف را برای خود به ارمغان آورید.

ماسک ماست و لیمو:

برای تهیه این ماسک باید یک قاشق غذاخوری ماست را با یک قاشق چایخوری آبلیمو ترکیب کنید و آن را بر روی صورت خود بمالید. سپس بعد از 20 دقیقه آن را با آب سرد بشویید و سپس به حمام بروید.

ماسک عسل و آبلیمو:

برای تهیه این ماسک یک قاشق چایخوری آبلیمو را با یک قاشق چایخوری عسل و همچنین یک قاشق چایخوری شیر مخلوط کنید. پس از آن پوست خود را تمیزکنید و سپس این مخلوط را برروی آن بمالید و بعد از 20 دقیقه آن را با آب سرد بشویید.

استفاده از سیب زمینی:

اگر میخواهید بدانید که چگونه پوستی صاف داشته باشیم باید به شما بگوییم که یکی از راهکارهای دست یابی به پوست صاف استفاده از سیب زمینی است. برای استفاده از سیب زمینی آن را رنده کنید و خمیری از سیب زمینی تهیه نمایید. سپس آن را بر روی صورت قرار دهید و اجازه دهید که به مدت 20 دقیقه بر روی پوست باقی بماند و در انتها آن را بشویید.

این کار را به میزان دو بار در روز تکرار کنید تا نتایج حاصل از آن را با سرعت بیشتری دریافت نمایید.

ماسک نارنج و گلاب:

نارنج به علت دارا بودن میزان زیادی ویتامین سی برای پوست مفید است و از آن به عنوان ماسک صاف کننده پوست میتوانید استفاده کنید. برای استفاده از این ماسک باید آب نارنج را با دو قاشق چایخوری گلاب مخلوط کنید و آن را به مدت 15 دقیقه بر روی پوست خود بمالید و سپس با آب ولرم بشویید.

چگونه پوستی صاف داشته باشیم؟

علاوه بر انواع ماسک های ذکر شده در قسمت فوق از نوشیدنی هایی نیز می توان برای صاف کردن پوست استفاده کرد که در این بخش به این نوشیدنی ها اشاره خواهیم کرد:

نوشیدنی چای سبز و عسل:

استفاده از ترکیب چای سبز و عسل به همراه آرد برنج در صاف کردن و شفاف کردن پوست نیز مفید واقع می شود. برای استفاده از این نوشیدنی باید یک فنجان چای سبز را به همراه دو قاشق آرد برنج ترکیب کنید و سپس نصف قاشق عسل به آن اضافه نمایید.

ترکیب ایجاد شده را هر روز صبح بنوشید تا به کمک آن پوستی صاف داشته باشید.

نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز:

آب یکی از بهترین نوشیدنی هایی است که به شفاف شدن و صاف شدن پوست کمک می کند و کمبود آب در بدن باعث بروز مشکلات پوستی و ریزش مو می شود. اما اگر روزانه به مقدار مورد نیاز آب بنوشید، از بروز مشکلات پوستی و ریزش مو در امان می مانید و پوستی شفاف و صاف خواهید داشت.

سخن پایانی:

با در نظر گرفتن مطالب ذکر شده در خصوص اینکه چگونه پوستی صاف داشته باشیم؟ می توانید به خود کمک کنید و برای صاف شدن پوست خود اقدام نمایید. امیدواریم که مطالب ذکر شده برای شما هموطنان عزیز مفید واقع شده باشد و بتوانید به درستی از آنها در خصوص مراقبت از پوست استفاده کنید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات پوست و مو، می توانید سایر مقالات موجود در وب سایت کلینیک زیبایی مدرن مانند: سفیدی پوست در یک هفته را نیز مطالعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار