• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

هزینه بوتاکس کامل صورت چقدر است؟

هزینه بوتاکس کامل صورت چقدر است؟ سوالی که ممکن است قبل از جراحی زیبایی از خود بپرسید، تا با دانستن آن تصمیم درست و منطقی برای انجام عمل تزریق بوتاکس بگیرید.

در این مطلب می خواهیم با بررسی کامل هزینه‌هایی که روی قیمت نهایی تزریق بوتاکس برای کل صورت تاثیر دارد به شما کمک کنیم.

از از پوستی افتاده یا چین و چرک در بدن خود دارید با عمل تزریق بوتاکس آشنایی دارید. روشی استاندارد برای جوانسازی  پوست و رفع چین و چروک صورت و بدن می باشد.

تزریق بوتاکس با از بین بردن چروک ها و جلوگیری از علایم پیری بر روی پوست باعث جوانی و حفظ نشاط پوست می شود.

علاوه بر این به دلیل تاثیرات خاصی که درمان دردهای میگرنی و درمان عرق بیش از حد بدن دارد بسیار مورد توجه می باشد.

هزینه بوتاکس کامل صورت چقدر است؟

 

انجام عمل بوتاکس بسته به شدت آن نهایت تا نیم ساعت بصورت سرپایی قابل انجام می شود.

برای انجام تزریق بوتاکس پزشک بعد از بی حس کردن موضعی محل تزریق با تزریق مقدار مناسب بوتاکس در زیر پوست عمل زیبایی را انجام می دهد.

ما در مقالات قبل هم گفتیم که انجام عمل بوتاکس باید حتما توسط پزشک متخصص انجام شود تا بعدا دچار عوارض جانبی نشوید.

فریب هزینه ارزان را نخورید؟

از آنجایی‌ که که نتیجه عمل بوتاکس از یک هفته تا 10 روز بعد از عمل آن مشخص می شود صرفا ارزان بودن عمل دلیل بر حرفه ای بودن عمل نیست.

در هزینه هر نوع عمل تزریق بوتاکس همیشه عوامل مختلفی در تعیین قیمت آن نقش دارند.

میزان حجم محل عمل، هزینه و دستمزد پزشک، تعداد دفعات عمل بوتاکس و هزینه های جانبی درمان آن در نرخ انجام عمل تاثیر دارند.

اما در حالت کلی برای تعیین قیمت انجام تمام صورت به روش بوتاکس باید نکات زیر را به خاطر بسپارید:

کیفیت و برند بوتاکس

انتخاب برند بوتاکس، با توجه به تنوع بالای انواع آن در بازار با قیمت ارزان و گران هم یکی از دلایل مهم در تعیین قیمت هزینه بوتاکس می باشد.

کیفیت مواد اولیه،کشور تولید کننده و غیره در تعیین کیفیت بوتاکس به عهده مشاور و پزشک بگذارید تا متناسب با با بودجه شما پیشنهاد دهد.

میزان دوز مورد نیاز

بسته به حجم و وسعت بخش ها و همچنین سن و شدت چین و چروک ها از نظر افتادگی و خطوط زیاد در مشخص کردن حجم مورد استفاده برای عمل بوتاکس تاثیر دارد.

 

 

 

هزینه خدمات ارائه شده در کلینیک و اجرت پزشک مربوطه
یکی دیگر از دلایلی که سبب می‌شود هر شخصی قیمت متفاوتی را برای تزریق بوتاکس خود پرداخت کند مراجعه به کلینیک‌ها و پزشک‌های متفاوت برای این منظور است. چرا که هر کلینیکی با توجه به خدمات مصرفی و کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهد هزینه متفاوتی را از مراجعه‌کنندگان خود دریافت می‌کند. از طرفی دیگر پزشکان نیز با توجه به تجربه و تخصصی که دارند دستمزد مختلفی را برای خود در نظر می‌گیرند. توصیه می‌شود که هرگز کیفیت کار خود را که متاثر از مراجعه به یک کلینیک شناخته شده و پزشک کار بلد است را فدای قیمت آن نکنید.

جدا از هزینه‌هایی که بابت خرید ماده بوتاکس پرداخت می‌شود تعرفه‌های ارائه شده توسط کلینیک‌ها و پزشک‌ها نیز در تزریق بوتاکس متفاوت خواهند بود. به همین دلیل اولین قدم برای اطلاع از قیمت این کار انتخاب یک کلینیک معتبر و شناخته شده و پزشک متخصص در این زمینه است. کلینیک تخصصی رز یکی از بهترین‌های ایران بوده و با ایجاد محیطی کاملا استاندارد و کادر باتجربه در این زمینه شما را در انجام خدمات زیبایی خود همراهی خواهد کرد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت تزریق بوتاکس
هزینه تزریق بوتاکس بر نواحی صورت
یکی از اصلی‌ترین کاربردهای تزریق بوتاکس از بین بردن چروک‌های ایجاد شده در پوست صورت است. کسانی که به دنبال تزریق بوتاکس بر نواحی صورت هستند به منظور برآورد هزینه انجام این کار باید پارامترهای مختلفی را در نظر بگیرند. به عنوان مثال پزشک متخصص باید ناحیه مورد نظر را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهد. به عنوان مثال هزینه بوتاکس نواحی اطراف چشم با بوتاکس پیشانی متفاوت بوده و هر یک با توجه به شرایط بیمار و موارد متعدد دیگر مثل برند ماده بوتاکس انتخاب شده تغییر خواهد کرد. بهترین کار برای اطلاع از قیمت بوتاکس در ایران انتخاب کلینیک معتبر و پزشک متخصص در این زمینه و سپس مراجعه حضوری برای انجام بررسی‌های لازم و تعیین دقیق قیمت نهایی کار است.

آیا هزینه تزریق بوتاکس شامل بیمه می شود ؟
خیر، شرکت‌های بیمه از هزینه‌های مربوط به خدمات زیبایی و جوان‌سازی پشتیبانی نمی‌کنند. از آنجایی که تزریق بوتاکس نوعی عمل زیبایی سرپایی به شمار می‌آید هزینه‌های مربوط به آن شامل بیمه نمی‌شوند. البته احتمال اینکه برخی از افراد در دسته خاص قرار بگیرند و تزریق بوتاکس در آن‌ها با هدف درمانی استفاده شود نیز وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بهترین کار تماس با کارشناس شرکت بیمه مربوطه است.

 

هزینه تزریق بوتاکس دیسپورت
با بالا رفتن تقاضا در بازار شرکت‌های مختلفی اقدام به ساخت و ارائه ماده بوتاکس و عرضه آن به خریداران کرده‌اند. دیسپورت یکی از معتبرترین این برندها بوده و به دلیل کیفیت بالایی که دارد مورد توجه بسیاری از بیماران و پزشکان قرار گرفته است.Dysport ساخت کشور انگلستان است و در مقایسه با کیفیت بالا و مزایایی که دارد از قیمتی معقول و مناسب برخوردار می‌باشد. البته هزینه تزریق بوتاکس دیسپورت با نوسان ارز متغیر بوده و کاندیدهای استفاده از آن باید قبل از تهیه این برند معتبر بازار از قیمت روز آن مطلع شوند.

هزینه تزریق بوتاکس مسپورت
کسانی که قصد انجام بوتاکس را دارند اما به دلیل قیمت بالای برندهای خارجی توان برخورداری از مزایای آن را ندارند می‌توانند از بوتاکس مسپورت که یک برند باکیفیت و معتبر ایرانی است بهره ببرند. مسپورت تولید داخلی بوده و کیفیتی مشابه و هم سطح با برندهای خارجی دارد. در حالی که قیمت آن در مقایسه با سایر برندها بسیار پایین‌تر است. بوتاکس مسپورت مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور بوده و تمامی افرادی که به دنبال ماده بوتاکس با کیفیت و قیمت پایین هستند می‌توانند نسبت به خرید و تزریق آن اقدام کنند.

هزینه تزریق بوتاکس روی پیشانی و نواحی خط اخم
یکی از بارزترین خطوطی که در اثر گذر زمان و یا حالت‌های چهره بر روی صورت ایجاد می‌شوند در نواحی پیشانی و خط اخم قرار دارند. از جمله موثرترین روش‌ها برای از بین بردن و همچنین جلوگیری از بروز این خطوط انجام بوتاکس است. هزینه تزریق بوتاکس روی پیشانی و نواحی خط اخم بعد از انتخاب کلینیک و پزشک مربوطه و متناسب با برند ماده بوتاکس و حجم مورد نیاز جهت رسیدن به نتیجه مطلوب نهایی تعیین می‌گردد. بنابراین قیمت دقیق تزریق بوتاکس پیشانی از شخصی به شخص دیگر و با توجه به شرایط متفاوت خواهد بود و قبل از انجام بررسی‌های لازم نمی‌توان قیمت مشخصی برای آن تعیین کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار