• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تزریق چربی صورت

 

همه چیز در مورد تزریق چربی ، زیبایی و اثرات درمانی آن

یکی از دلایل اصلی پیری و چین و چروک پوست از بین رفتن چربی آن است. همچنین ، برخی از مشکلات مانند به وجود آمدن خط خنده ، خطوط اشک ، خط اخم ، چین و چروک در مناطقی مانند پلک ، اطراف چشم ، گونه و شقیقه ایجاد می شود.برای برطرف کردن این چین و چروک ها تا زمانی که عمیق نشده اند می توان از بوتاکس استفاده کرد ، اما زمانی که چین و چروک ها عمیق تر می شوند ، بوتاکس جوابگو نیست و باید از تزریق چربی استفاده کرد. در این روش بافت چربی از بخشی از بدن خارج شده و به قسمت دیگری از بدن تزریق می شود. چربی یک پرکننده یا حجم دهنده طبیعی است که کاربردهای زیادی در پزشکی و زیبایی دارد.تزریق چربی همان پیوند سلولهای چربی زنده به صورت و دستها و … است که به مرور زمان ، بافت ها و رگهای خونی آن را احاطه کرده و سلولهای چربی به بخشی از بافت بدن تبدیل می شوند. جالب است بدانید که در جابجایی چربی ، شل شدن پوست امکان پذیر نیست.

کاربردهای تزریق چربی:

به غیر از بین بردن چین و چروک های عمیق ، این روش می تواند برای جوان سازی سایر اعضای بدن استفاده می شود از جمله:

  • قسمتهای از صورت که نازک و لاغر هستند مانند گونه و زیر چشم
  • بزرگ شدن گونه ها ، چانه و …
  • بزرگ شدن باسن
  • بزرگ شدن و بازسازی پستان
  • جوان سازی دست و کاهش آشکار عروق زیر جلدی
  • پر كردن جای زخم و سوختگیی

 

بهترین قسمت های بدن برای گرفتن سلول های چربی:

بهترین قسمت ها جاهایی است که چربی آن با رژیم غذایی هم از بین نمی رود ، و دارای بافت چربی سفتی است مانند: قسمت خارجی ران ، باسن ، نواحی شکم ، زیر شکم که معمولاً چربی مقاوم تری دارند.

مدت زمان بهبودی:

دوره نقاهت از 4 تا 14 روز است که در این زمان ممکن است نواحی تزریق چربی شده دچار تورم و یا کبودی شود. گاهی اوقات تجمع جزئی چربی اتفاق می افتد که به راحتی برطرف می شود.

مراقبت های بعد از تزریق:

برای جلوگیری از عفونت چند روز آنتی بیوتیک لازم است.بعد از تزریق چربی، نباید چند روز ناحیه تزریق را لمس کنید زیرا ممکن است چربی لرزیده باشد.توصیه می شود از اعمال فشار زیاد به ناحیه تزریق به مدت 7 تا 10 روز و همچنین فعالیت های سنگین ، ورزش های شدید و خم شدن ، به مدت چندین هفته خودداری شود. علاوه بر این ، در سه هفته اول تزریق ، مدت طولانی در معرض آفتاب قرار گرفتن باید به شدت خودداری شود.بهتر است دو هفته روی صورت نخوابید. حداقل یک ماه هیچگونه تمرین سنگین انجام ندهید. در روز اول ، یک بار صورت خود را با آب ولرم به آرامی ماساژ دهید و سپس از یک کرم مغذی استفاده کنید.روز دوم ، صورت خود را به آرامی با صابون و آب ولرم 2-3 بار در روز بشویید و هر چهار ساعت یکبار کرم ترمیم را به کل صورت خود بزنید.برای از بین رفتن تورم در خانه راه بروید .

برای تزریق چربی در مدرن کلینیک کلیک کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار