• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

ایا پی ار پی صورت را چاق میکند؟

آیا می دانید پی آر پی چیست؟ آیا پی ار پی صورت را چاق میکند؟ مزایای پی آر پی صورت چیست؟

همان طور که عده زیادی از افراد به دنبال رژیم و راه هایی برای لاغر شدن هستند، عده زیادی نیز از لاغر بودن رنج می برند، خصوصا افرادی که به علت لاغری اندام، دارای صورت لاغری نیز هستند.

اگر به این مساله توجه کرده باشید معمولا صورت افرادی که تپل تر هستند، در مقایسه با افراد لاغر جذاب تر است. به همین دلیل بسیاری از افراد لاغر تمایل دارند که نه تنها بدن خود را کمی چاق تر کنند بلکه دوست دارند تا صورت چاق تری نیز داشته باشند.

حال باید دانست که راه حل چاق کردن صورت چیست و چکونه می توان صورت پر تری داشت؟

در این خصوص باید به پی آر پی اشاره کرد. اگر قصد دارید که با پی آر پی آشنا شوید با ما همراه باشید.

پی آر پی چیست؟ایا پی ار پی صورت را چاق میکند؟

پی آر پی به معنای یک روش درمانی با استفاده از پلاسمای غنی شده است و این روش از پلاسما و پلاکت تشکیل شده است.

در روش پی آر پی مقداری خون از بازوی شخص گرفته می شود که میزان خون برداشته شده از شخص در این روش به میزان همان مقدار خونی است که در آزمایش خون از افراد گرفته می شود.

برای انجام پی آر پی خون را در دستگاه سانتریفیوژ قرار می دهند که این دستگاه با سرعت زیادی می چرخد و باعث می شود که پلاسما و پلاکت از هم جدا شوند.

با انجام این روند محلولی غنی از پلاکت به دست می آید و سپس آن را مجددا به شخص تزریق می کنند اما برای تزریق آن به بدن، محلول را به بخش مورد نظر تزریق می کنند.

از تکنیک پی آر پی هم برای تقویت مو استفاده می شود و هم برای جوانسازی و تقویت پوست صورت که هدف ما در این مقاله بررسی پی آر پی در خصوص صورت است.

 

آیا پی ار پی صورت را چاق میکند؟

افرادی که به دنبال روش هایی برای چاق کردن صورت خود هستند، نیاز دارند بدانند که آیا پی آر پی باعث چاق شدن صورت می شود و یا خیر.در پاسخ به این سوال باید گفت که خوشبختانه یکی از مزیت های پی آر پی چاق کردن صورت است و عزیزان می توانند برای چاق شدن صورت از این روش استفاده کنند.

تزریق پی آر پی باعث می شود که بدن کلاژن بیشتری در محل تزریق تولید کند که این میزان کلاژن بیشتر باعث می شود که حجم از دست رفته صورت جبران شود و فرو رفتگی ها و گودی های ناخوشایند صورت مجددا ترمیم شود و یا به عبارت دیگر صورت چاق شود.

پس با این وجود اگر قصد دارید که صورت خود را چاق کنید، می توانید از روش پی آر پی صورت استفاده نمایید.همچنین میتوانید بهترین روش کاشت مو را ببینید

مزایای پی ار پی صورت چیست؟

پی ار پی برای صورت علاوه بر اینکه باعث چاق شدن صورت می شود و زیبایی بیشتری را برای شخص به این شکل به ارمغان می آورد، مزیت هایی به شرح زیر نیز دارا می باشد:

  • روشی کاملا طبیعی است که با انجام آن هیچ ماده غیر طبیعی و اضافی را به بدن وارد نمی کند
  • پی آر پی یک روش بدون درد و خونریزی است و هیچ جراحتی را ایجاد نمی کند
  • با استفاده از روش پی ار پی صورت می توان جوش های صورت را برطرف کرد
  • این روش فاقد هر گونه عوارض جانبی است
  • استفاده از این روش برای آقایان و بانوان ممکن است
  • دوره بهبودی در صورت استفاده از این روش بسیار کوتاه است
  • با استفاده از پی ار پی صورت می توان چین و چروک ها را برطرف کرد
  • نتایج حاصل از پی ار پی دارای ماندگاری زیادی هستند

 

برای پی آر پی صورت به کجا مراجعه کنیم؟

پی آر پی صورت در خصوص چاق شدن صورت را می توانید در کلینیک زیبایی پوست و مو مدرن درتهران انجام دهید. این مجموعه تمامی امور مورد نظر و خدمات پوست و مو را زیر نظر پزشکان کاربلد و ماهر انجام می دهد و دارای مجوز های لازم از سوی مراکز مورد نظر می باشد.

اما در صورتی که امکان مراجعه به کلینیک مدرن را ندارید و در شهر های دیگر قصد انجام پی آر پی صورت را دارید، سعی کنید که به کلینیک های زیبایی معتبر و با سابقه برای انجام این کار مراجعه کنید تا نتیجه موفقیت آمیزی را دریافت نمایید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار