• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

انواع ماسک صورت

از انواع ماسک صورت برای رفع مشکلات مختلفی استفاده می شود. به عنوان مثال: برخی از انواع ماسک برای رفع جوش استفاده می گردند، برخی برای لایه برداری هستند و برخی دیگر نیز برای پاکسازی، تقویت و جوان سازی پوست به کار می روند.

با این وجود ماسک صورت از تنوع زیادی برخوردار است و افراد باید ماسک متناسب با پوست خود را بشناسند و از آن استفاده کنند.

انواع ماسک صورت:

برخی از انواع ماسک های مفید برای صورت، به شکل خانگی تهیه می شوند و برخی دیگر از این ماسک ها نیز به صورت آماده قابل تهیه و استفاده هستند و می توان آنها را در خصوص رفع تمامی مشکلات ذکر شده در قسمت فوق تهیه کرد.

در این بخش انواع ماسک صورت را برای شما عزیزان شرح می دهیم:

ماسک لایه بردار صورت:

ماسک های لایه بردار موجود در بازار به گونه ای هستند که با استفاده از آنها قسمت های رویی پوست که حاوی سلول های مرده است، از بین می رود و به جای آن پوست جدید و شاداب نمایان می شود.

لایه بردارها بسیار پرطرفدار هستند و استفاده مداوم از آنها نه تنها باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست می شود، بلکه به تقویت کلاژن سازی در پوست و روشن شدن پوست نیز کمک می کند.

ماسک ضد آکنه:

اشخاص بسیار زیادی از وجود آکنه های پوستی بر روی پوست صورت خود رنج می برند که راه حل مشکل این افراد استفاده از ماسک ضد آکنه است و باعث برطرف شدن آکنه های پوستی می شود.

ماسک روشن کننده پوست صورت:

یکی از انواع پرطرفدار ماسک صورت، ماسک روشن کننده است که مصرف مرتب این ماسک باعث می شود که پوست صورت به تدریج و به مرور زمان روشن تر از قبل شود و رنگ آن در حدود یک تا دو درجه نسبت به قبل روشن تر شود.

ماسک برطرف کننده لکه های پوستی:

لکه هایی که بر روی پوست ایجاد می شوند، از زیبایی پوست می کاهند و باید برای برطرف کردن آنها اقدام شود که یکی از ساده ترین روش ها برای برطرف کردن این لکه ها، استفاده از ماسک برطرف کننده لکه پوستی است.

با استفاده مداوم از این نوع ماسک می توان تا حدود زیادی از لکه ها را کاهش داد و یا باعث کم رنگ شدن و از بین رفتن آنها شد.

ماسک خیار:

از آنجایی که خیار دارای طبعی سرد است، استفاده از این ماسک برای افرادی مناسب است که جوش های چرکی زیاد و یا طبع گرمی دارند. این افراد با استفاده از ماسک خیار می توانند باعث خنک شدن پوست خود و کاهش دادن میزان التهابات پوستی صورت خود شوند.

ماسک مخصوص جوش های سر سیاه:

برخی از انواع ماسک صورت موجود در بازار، در خصوص برطرف کردن و از بین بردن جوش های سر سیاه هستند و با استفاده از آنها می توان جوش های سرسیاه را از بین برد. این ماسک به شفاف شدن و درخشان شدن پوست بسیار کمک می کند و یکی از انواع ماسک های مفید برای پوست هایی است که میزان زیادی جوش سر سیاه دارد.

ماسک آبرسان:

این نوع از ماسک صورت به منظور آبرسانی و تقویت پوست استفاده می شود و با استفاده از آن می توان ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای کلاژن سازی از قبیل: ویتامین ای و آ را به پوست رساند.

انواع ماسک صورت آبرسان را می توانید به راحتی به داروخانه ها و یا فروشگاه های لوازم بهداشتی تهیه کنید و با استفاده از آن به آبرسانی پوست خود بپردازید.

در رابطه با انواع ماسک صورت ذکر شده در قسمت فوق لازم به ذکر است که این ماسک ها معمولا از ترکیباتی از قبیل: آلوورا، پاپایا، ویتامین آ و ای، عسل، جلبک دریایی، خیار، خارک رس، توت فرنگی و انواع میوه های دیگر ساخته می شوند که این ترکیبات به تقویت پوست بسیار کمک می کنند.

همچنین در رابطه با ترکیبات ماسک های خانگی نیز باید بگوییم که معمولا در ساخت ماسک های خانگی هم افراد از همین ترکیبات استفاده می نمایند.

 برای مشاوره خدمات پوست با ما تماس بگیرید

پس در صورتی که تمایل به تهیه انواع ماسک صورت شرکتی ندارید، می توانید با استفاده از این مواد ذکر شده خودتان برای تهیه ماسک خانگی اقدام کنید و به رفع مشکلات پوستی خود کمک نمایید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار