کرونا و ریزش مو

در ابتدا افرادی که دچار بیماری COVID-19 می شدند اختلال های بویایی و چشایی ، افزایش دمای بدن ، گلو درد و سلفه  را داشتند  ما به سرعت مشخص شد که این بیماری علائم دیگری هم دارد و در هر فرد ممکن است متفاوت باشد.حال می خواهیم رابطه مستقیم کرونا و ریزش مو را بررسی کنیم

علائمی که تا کنون در این بیماری دیده شده است شامل : پا درد ، معده درد ، عدم حس بویایی و چشایی و مشکلات چشمی.

بیمارانی که با این ویروس مبارزه کرده و بهبود پیدا کردند در نهایت آسیب هایی دائمی روی بدنشان باقی مانده مثل مشکلات ریوی ، کلیه ، مغز ، قلب و حتی کم پشتی مو…

چگونه بیماری کرونا می تواند باعث کم پشتی موقت مو شود :

• یکی از دلایلی که منجر به کم پشتی مو در بیماران COVID-19 می شود ، می تواند نتیجه استرس زیاد باشد. این ریزش مو موقت (تلوژن افلوویوم ) زمانی اتفاق می افتد که بدن دچار شک و استرس باشد.
  • دلیل دیگر می تواند کمبود ویتامین و مواد مغزی در بدن افراد کرونایی باشد و از آنجایی که بیماران در این شرایط اشتهای خود را از دست می دهند این امر تشدید پیدا می کند.
  • دلیل بعدی میتواند فشار روحی و جسمی زیادی که به بیمار وارد می شود باشد.
  • ریزش مو در کرونا می تواند حاصل تب کردن فرد باشد ، یعنی ریزش موی بعد از تب.
  • سطح پایین ویتامین D3 و فریتین در بدن فرد کرونایی منجر به این امر می شود.

آیا می توانیم از ریزش مو در بیماری COVID-19 جلوگیری کنیم؟

از آنجایی که ریزش مو موقت و گذرا هست می توان با کاهش استرس ، خواب خوب ، تغذیه مناسب ، مصرف ویتامین آن را کنترل کرد . البته سیستم ایمنی بدن در این مورد بسیار مهم است . و این را هم در نظر بگیریم که اکثر موهای که موقت می ریزد بعد از یک فشار روحی و روانی درافراد رخ داده.

درمان ریزش مو و جدید ترین روش کاشت مو را در مدرن کلینیک تجربه کنید.

ترمیم مو به روش تار به تار

ترمیم مو به روش تار به تار چیست؟ مزایای روش تار به تار چیست؟ امروزه عوامل و مسائل بسیار زیادی باعث افزایش ریزش مو در افراد در سراسر جهان شده اند و نیاز به استفاده از روش هایی برای ترمیم مو را در افراد اف... (ادامه)

زاویه سازی صورت گرد و چاق

زاویه سازی صورت گرد و چاق چگونه انجام میشود؟ زاویه سازی صورت یکی از عمل های زیبایی به شمار می رود که با نام مادلینگ چهره نیز شناخته می شود. زاویه سازی صورت در بین رده های سنی و به خصوص قشر جوانان، محبوبیت ب... (ادامه)