• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت مو به روش FIT

کاشت مو به روش FIT : با پیشرفت علم پزشکی در خصوص کاشت مو و انواع روش های موجود برای آن دیگر جای نگرانی زیادی برای داشتن موهای کم پشت و یا ریزش مو نیست.

امروزه که ده ها روش برای پیوند مو و همچنین کاشت موی مصنوعی بوجود آمده است کمتر کسی پیدا میشود که مشکلاتی مانند ریزش مو ویا کم پشت بودن آن داشته باشد.

اما سوالی که شاید برای یک متقاضی پیش بیاید این است که از بین ده ها روش موجود برای کاشت مو و یا پیوند آن کدام روش بهتر است یا کدام روش به صرفه تر خواهد بود.

باید گفت که از همه روش هایی که در بازار موجود هستند شاید تنها چند روش قابل اعتماد باشند.

در بسیاری از روش ها شما شاهد برش های متعددی هستید که هم بر ظاهر سر شما و هم بر سلامت شما تاثیرات منفی زیاد خواهد گذاشت.

اما در بین تمام این روش های موجود روش های قابل اعتمادی نیز پیدا میشود.

یکی از این روش ها روش کاشت موی FIT است.این روش یکی از جدیدترین روش های ارائه شده در بازار است که میتوانید با خیال راحت از مزایای این روش نوین بهره ببرید.

 

روش کاشت موی FIT

روش کاشت موی FIT یکی از جدیدترین روش های ارائه شده برای عمل کاشت مو است که در این روش از ابزارهای مدرن و تکنیک های نوین بسیاری استفاده میشود.

در این روش شما به دلیل استفاده از دستگاه های مدرن شاهد هیچگونه خونریزی نخواهید بود و خبری از برش های ناخوشایند و درد آور بر روی سر شما نیست.

در این روش کمترین آسیب به فولیکول های موهای شما وارد خواهد شد و همچنین در این روش به دلیل استفاده از دستگاه های مدرن و استخراج ظریف گرافت های مو میتوانید شاهد تراکم خوبی در موهای سر خود باشید.

در این روش شما تنها شاهد بی حسی موضعی خواهید و به دلیل وجود نداشتن برش در سر در این روش نیازی به بیهوشی کامل شما نخواهد بود.

در مواردی نیز مشاهده میکنید که پزشک ابتدا از اسپری های بی حسی  استفاده میکند به دلیل اینکه تزریق به ناحیه سر میتواند کمی دردناک باشد.

پس از بی حسی جراح با استفاده از تیغ های استاندارد سوراخ ها بسیار کوچکی در محل بانک موی متقاضی ایجاد خواهد کرد،قطر این سوراخ ها در حد یک میلی متر یا کمتر خواهند بود.سپس فولیکول ها از بافت مجاور جدا میشوند.

بعد از جداسازی فولیکول ها مو،پزشک متخصص با استفاده از انبرکی کوچک واحد فولیکولی را استخراج میکند و درون محلول های ویژه ای قرار میدهد.به دلیل تکرار این مرحله روش FIT کمی وقت شما را خواهد گرفت.

سپس فولیکول های درمانی در زیر میکروسکوپ قرار میگیرند و برا کاشت آماده میشوند.

در مرحله کاشت در تمامی روش های مدرن از تکنیک های یکسانی استفاده میشود.در این مرحله جراح بار دیگر با کمک تیغ های استاندارد سوراخ های کوچکی در ناحیه گیرنده ایجاد میکند و گرافت های مو را در این سوراخ ها قرار میدهد.

 

مزایای روش کاشت موی FIT

مزایای روش کاشت موی FIT

این روش روشی ایده آل برای چه کاشت مو و کاشت ریش و یا سبیل است.

این روش معمولا برای بیمارانی که در مراحل اولیه ریزش مو هستند پیشنهاد میشود زیرا روشی کم تهاجمی است و میتوان بهترین نتایج را از این روش انتظار داشت.

اگر این روش را با روش هایی مانند روش FUT یا جراحی نواری مقایسه کنید،روش FIT بسیار کم تهاجمی تر از روش های قدیمی تر مانند FUT خواهد بود همچنین دراین روش به دلیل استفاده از دستگاه های مدرن اثری از برش های متعدد و جای زخم های ناخوشایند در سر شما نخواهد بود.

اگر سطح طاسی شما سطحی خفیف تا متوسط دارد روش کاشت مو FIT میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.در این روش شما شاهد کاشت تار مو تا 7000 عدد خواهید بود.

 

معایب های روش FIT

معایب روش FIT

این روش به دلیل نوین بودن و مدرن بودن آن هزینه بیشتری نسبت به روش های قدیمی تر خواهد داشت که البته این روش میتواند نتایج راضی کننده ای برای شما برجای بگذارد.

این روش میتواند به دلیل مرحله دوم آن که قرار دادن فولیکول ها در محلول های مخصوص است کمی وقت گیر تر از سایر روش های کاشت مو باشد.

ممکن است این روش برای افرادی که ناحیه طاس سر بزرگتری دارند مناسب نباشد.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار