• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت مو چیست؟ هر آنچه باید بدانید

کاربرد های کاشت مو : یکی از منحصر ترین روش ها برای افزایش حجم موها در افرادی که با کمبود مو مواجه هستند کاشت مو است. کاشت مو فرآیندی پزشکی است که به پیوند مو هم شهرت دارد. تکنیک کاشت مو برای افرادی که با ریزش مو در نواحی مختلف سر مواجه هستند راه حلی فوق العاده است. در این عمل 2 ناحیه برای فرد در نظر گرفته می شود که نخستین ناحیه برای برداشت مو و دومین ناحیه برای کاشت مو است. عمل پیوند یا کاشت مو یکی از رایج ترین درخواست های زیبایی در سراسر جهان است. نخستین تلاش ها برای پیوند مو در جهان به قرن نوزدهم میلادی باز می گردد. به مروز زمان سبک های نوینی جایگزین روش های سنتی شده اند و بهترین روش های کاشت مو را می توان در زمان حاضر مشاهده نمود. رشد روز افزون شیوه های کاشت مو یکی از دلایل افزایش درخواست افراد در سراسر جهان برای پیوند مو بوده است. در قرن بیست و یکم کاشت مو یکی از روش های درمانی برای طاسی در نظر گرفته می شود. هم اکنون فرآیند پیوند مو با روش های مختلفی انجام می شود. نکته ی مهم استفاده از بهترین روش برای هر یک از افرادی است که نیاز به این تکنیک را دارند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به تکنیک جراحی فراکاشت یا پیوند مو بپردازیم.

کاشت مو یا فراکاشت چیست؟


تکنیکی خاص در پزشکی و نوعی روش جراحی زیبایی که برای پیوند زدن تک به تک ریشه ی مو استفاده می شود. در این روش ریشه های مو که دارای مقاومت ژنتیکی بالا در برابر ریزش هستند، به قسمتی که دچار ریزش مو است پیوند زده می شود. این شیوه اغلب برای درمان ریزش موی شدید در آقایان کاربرد دارد. ناحیه ای از بدن که به عنوان اهداکننده در نظر گرفته می شود به ناحیه ای که دچار کمبود است و اغلب سر می باشد ریشه ی مو اهدا می کند. ناحیه ی دوم ممکن است طاس باشد و این روش درمانی برای از بین بردن طاسی در افراد است. فرایند کاشت مو طی دهه ی گذشته با رشدی شگفت انگیز روبرو بوده است. این تکنیک تخصصی تنها به وسیله ی پزشکان زیبایی انجام می شود. امروزه سبک های نوین کاشت مو سبب پیوند هایی بسیار طبیعی و زیبا شده اند که افراد را به زیبایی پیشین خود باز می گرداند.



کاربرد های کاشت مو چیست؟

• کاشت موی سر
• بازسازی ابرو
• بازسازی مژه
• پیوند مو و بازسازی محاسن صورت
• پیوند مو به سینه و ناحیه ی تناسلی
• پوشاندن زخم و آسیب های ایجاد شده در پوست
• درمان طاسی سر



مهم ترین روش های کاشت مو!


1. Follicular Unit Extraction یا FUE: اف یو ای یکی از سبک های مدرن و محبوب کاشت و پیوند مو است. در این روش به طور همزمان فرایند برداشت و کاشت مو به صورت تک به تک انجام می شود. این روش با عوارض بسیار کمتری نسبت به دیگر شیوه ها مواجه است. پزشک جراح در این شیوه یک واحد فولیکولی را استخراج و سپس می کارد. در هر بار یک واحد دچار برداشت و سپس کاشت آنی می شود.
2. Follicular Unit Transplantation یا FUT: روشی از کاشت مو به صورت نواری است که هم رایج و هم قدیمی محسوب می شود . به این شکل که ریشه های مو به صورت نواری استخراج می شوند و سپس توسط تیم پزشکی به صورت یکجا آماده ی کاشت می شوند.
3. Body Hair Transplantation یا BHT: روش بی اچ تی در واقع ترکیبی از 2 شیوه ای است که پیش تر گفته ایم. در این روش معمولا فرد دارای بانکه ی موی بسیار قوی است. بنابراین از هر 2 روش اف یو ای و روش اف یو تی برای پیوند مو استفاده می شود.

مهم ترین دلایل ریزش مو در افراد چیست؟


دلایل بسیاری می توانند سبب ریزش مو در افراد مختلف باشند. برای هر یک از مشکلاتی که سبب ریزش مو شده اند شیوه ای مناسب و عالی وجود دارد که می تواند موثر باشد. برای نمونه افزایش سن که رایج ترین دلیل ریزش مو در افراد است. علاوه بر این بیماری، بارداری، فشار و ضربه های فیزیکی، کمبود پروتئین، مصرف زیاد ویتامین A، فشار های روانی و وراثت برخی از این دلایل هستند. اهمیت علم پزشکی مدرن در درمان هر یک از انواع ریزش مو و طاسی به دلایل گفته شده می باشد. به این طریق همه ی افراد جامعه می توانند با استفاده از این تکنیک دوباره موهای زیبا و طبیعی داشته باشند.




۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار