• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

قرمزی سر بعد از عمل کاشت مو

قرمزی سر بعد از عمل کاشت مو : یکی از عمل های زیبایی که امروزه بسیار مورد توجه اقایان قرار گرفته است عمل کاشت مو است. برخی افراد به خاطر کم مویی و یا طاسی سر از اعتماد به نفس بسیار پایینی برخوردار هستند و همان طور که می دانید مو در چهر و ظاهر افراد و همچنین زیبایی ان ها تاثیر بسیار فراوانی دارد. با توجه به همین موضوع افراد زیادی برای رفع این نوع مشکلات خود به کاشت مو روی می اورند. با این حال باید توجه کنند که عمل کاشت مو نیز با این که نسبت به خیلی از عمل ها ساده است اما همواره عوارض جانبی را به دنبال دارد. یکی از این عوارض قرمزی سر بعد از کاشت مو است که به صورت کامل به ان خواهیم پرداخت.

یکی از عوارض جانبی بعد از کاشت مو قرمزی سر است. این امر بعد از کاشت مو بسیار طبیعی است و تقریبا برای همه اتفاق می افتد. پس اگر بعد از این عمل زیبایی دچار قرمزی سر شدید نگران نباشید چون این امر یک امر طبیعی است. البته باید توجه کنید که این قرمزی و یا التهابات شدید و غیر عادی نباشد. اگر غیرعادی بود حتما مشکلتان را با پزشک تان در میان بگذارید تا خدایی نکرده دچار مشکلی جدی نشوید.

قرمزی سر بعد از عمل کاشت مو تا حدودی طبیعی است

چه عاملی باعث قرمزی سر بعد از کاشت مو می شود؟

برای عمل کاشت مو پوست سر شما باید دچار بریدگی ها و حفره هایی کوچک شود تا بتوان در ان ها مو را پیوند داد. طبیعی است که بدن شما در پاسخ به این زخم و بریدگی ها از خودش واکنش نشان دهد و سعی کند که هرچه سریع تر این زخم ها را بهبود ببخشد تا خدایی نکرده بدن شما دچار عفونت و یا بیماری های دیگر از طریق این زخم ها نشود.

به دنبال این بریدگی و تلاش سیستم ایمنی برای بهبود بخشیدن به ان ها یک سری واکنشها و اتفاقات در بدن به وجود می اید که باعث ایجاد قرمزی در ناحیه ای که مو کاشته اید می شود. پس اگر با قرمزی سر بعد از عمل کاشت مو مواجه شدید به جای نگرانی باید خوش حال باشید چون بدن شما به درستی فعالیت هایش را انجام می دهد و زخم های سر شما در حال بهبود هستند.

معمولا برای بیشتر افراد قرمزی پوست سر به مدت 10 الی 14 روز طول می کشد اما اگر این عمل در نواحی وسیع تری از سر انجام شود روند بهبود قرمزی به طول خواهد انجامید. حتی در مواقعی این طول درمان به یک ماه نیز رسیده است.

در مواقعی ممکن است قرمزی سر بعد از عمل کاشت مو بیشتر طول بکشد و یا مربوط به بهبود زخم های سر نباشد. این عارضه دلایل فروانی دارد که تعدادی از ان ها را برای شما بازگو خواهم کرد.

قرمزی سر بعد از عمل کاشت مو می تواند بر اثر عفونت مو باشد

– عفونت مو: یکی از عارضه های نسبتا رایج در هنگام کاشت مو, عفونت مو است. در این حالت قرمزی پوست سر ممکن است به 8 ماه بینجامد و شما در کنار ر موی خود یک کیسه زرد چرکی و جوش های قرمز را مشاهده خواهید کرد. این بیماری می تواند در اثر فعالیت باکتریایی باشد و یا در بیشتر اوقات دلیل دیگر داشته باشد.

 

– سلولیت(عفونت پوستی):  در این حالت فرد متوجه خواهد شد که قرمزی پوست سرش در حال گسترش است و ممکن است با درد و تب نیز مواجه شود. این عارضه بخاطر در معرض باکتری قرار گرفتن پوست سر است.

 

– کیست: دایره های کوچکی که ممکن است در نواحی اهدا کننده یا گیرنده مو به وجود بیایند. این کیست ها معمولا به خاطر خارج نشدن مو از ناحیه پیوند شده و همچنین عدم کاشت موی صحیح و اصولی ایجاد می شوند. در مواقعی نیز ممکن است که این کیست ها به خاطر بهبود غیر طبیعی پوست سر به وجود بیایند. از نشانه های این عارضه می تواند به درد شدید, تورم و قرمزی ان مکان اشاره نمود.

– نکروز پوست: در این عارضه پوست سر فرد یا میمیرد و یا دچار مردن است که در این صورت مهارت بسیار پایین جراح را نشان خواهد داد و این عارضه هرگز نباید اتفاق بیفتد. در این حالت فرد احساس می کند که پوسته ای عمیق روی پوست سرش ایجاد شده است. بیماری نکروز پوست ممکن است 2 تا 4 هفته بعد از عمل کاشت مو ظاهر شود. در این صورت پوست سر فرد تیره و به رنگ بنفش می شود یا در مواقعی پوشت سر کاملا سیاه شده و شروع به از بین رفتن می کند.

نکات ایمنی

قبل از انجام عمل زیبایی کاشت مو حتما در باره پزشکان متخصص تحقیقات فراوانی را انجام دهید و با اطلاعات کافی از پزشک و نوع این عمل اطلاعات مفیدی را کسب کنید و بعد اقدام به کاشت مو نمایید. در هنگام بروز مشکل بعد از عمل حتما به پزشک خود مراجعه کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار