• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

ترمیم بانک مو بعد از کاشت

آیا ترمیم بانک مو بعد از کاشت امکان پذیر است؟ آیا بانک مو بعد از کاشت مو خالی می شود؟

ترمیم مو و حفظ زیبایی موها مساله مهمی است که این روز ها بسیار به آن توجه می شود و تعداد  افراد زیادی برای ترمیم موهای خود همه روزه به کلینیک زیبایی مدرن مراجعه می کنند تا کاشت مو انجام دهند و با این شیوه موهای خود را مانند قبل زیبا و پرپشت کنند.

اما بسیای از افراد می خواهند بدانند که وقتی کاشت مو برای آنها انجام می شود چه اتفاقی برای بانک موی انها می افتد. به همین جهت ما این مقاله را برایتان آماده کردیم تا پاسخ پرسش شما را بدهیم.

کاشت مو چگونه است؟

در روش کاشت مو پزشک متخصص پوست و مو باید گرافت های مو را از بانک مو یعنی ناحیه پشت سر فرد بردارد و آنها را بعد از انجام آزمایش های لازم به نواحی خالی سر پیوند بزند که برای انجام این امور و کاهش دادن میزان درد در فرد از بی حس کننده موضعی استفاده می شود.

کاشت مو چگونه است؟

برای کاشت مو با توجه به روش های مختلفی که برای هر فردی استفاده می شود می توان از 4000 الی 14000 گرافت مویی را از بانک مو برداشت کرد و به قسمت های مورد نظر پیوند زد که با این وجود حجم زیادی از موهای موجود در بانک مو برداشته می شوند و لازم است که فرد دارای بانک موی کافی و پرپشتی باشد که امکان برداشت این میزان گرافت مویی از آن وجود داشته باشد.

ترمیم بانک مو بعد از کاشت:

در خصوص ترمیم بانک مو بعد از کاشت مو باید گفت که متاسفانه هنوز روشی برای ترمیم بانک مو به وجود نیامده است و اشخاصی که قصد دارند کاشت مو انجام دهند، باید بانک موی پرپشت و بسیار مناسبی داشته باشند تا امکان کاشت مو برای آنها وجود داشته باشد.

در غیر این صورت این عزیزان نمی توانند از تکنیک کاشت مو استفاده کنند و باید از روش های دیگری برای ترمیم موهای خود بهره مند شوند.

البته لازم به ذکر است که امروزه کاشت مو با استفاده از روش جدیدی به نام HRT و یا الیاف مصنوعی نیز انجام می شود که این روش نیاز به بانک مو ندارد و به همین دلیل تمامی اشخاصی که به علت فقدان بانک موی مناسب از انجام دادن کاشت مو محروم شده اند می توانند از این تکنیک بهره مند شوند.

همچین برای کسانی که بانک موی مناسب برای پیوند مو ندارند، امکان استفاده از روش کاشت موی BHT نیز وجود دارد که در این روش از بانک موهای موجود در سایر اعضای بدن برای کاشت مو استفاده می شود.

آیا بانک مو بعد از کاشت مو خالی می شود؟

بسیاری از افراد می پندارند با برداشت مو از بانک مو و عدم امکان ترمیم بانک مو بعد از کاشت، این قسمت از سر خالی می شود. اما در این خصوص باید خدمت شما عزیزان بگوییم که زمانی که شخص دارای بانک موی پرپشت و قوی باشد، با برداشت گرافت های مویی از این ناحیه هیچ مشکلی برای او پیش نمی آید و بانک موی او خالی نمی شود.

آیا بانک مو بعد از کاشت مو خالی می شود؟

تنها ممکن است که بر اساس تکنیکی که برای کاشت مو استفاده می شود، جای زخم و یا اسکار در ناحیه بانک مو باقی بماند که البته اگر از روش SUT استفاده شود، این مشکل نیز از بین می رود.

کلینیک تخصصی پوست و مو مدرن:

حال که دریافتیم امکان ترمیم بانک مو بعد از کاشت وجود ندارد، بهتر است که کلینیک تخصصی پوست و مو مدرن را به شما عزیزان معرفی کنیم. کلینیک مدرن در سعادت آباد و در شهر تهران قرار گرفته است و این مجموعه می تواند انواع مختلفی از خدمات پوست و مو مانند: کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل، مزوتراپی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و …. را برای شما عزیزان انجام دهد.

کلینک مدرن سابقه فعالیت بسیار زیادی در شهر تهران دارد و بسیاری از ساکنین تهران از طرفداران این مجموعه هستند و شما عزیزان هم می توانید با یک بار مراجعه به این مجموعه و بهره مند شدن از خدمات آن از مشتری ها و طرفداران کلینیک مدرن شوید و نتیجه بسیار موفقیت آمیزی از اموری انجام شده در کلینیک مدرن دریافت کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار