• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت مو با استفاده از تار موی مصنوعی

کاشت مو با استفاده از تار موی مصنوعی چگونه است؟ تفاوت کاشت مو با استفاده از تار موی مصنوعی با کاشت موی طبیعی چیست؟

ریزش مو و کم پشتی موهای سر از جمله مسائل و مشکلاتی است که برای عده زیادی از افراد به وجود می آید و بسیاری از بانوان و آقایان با این مسائل مواجه هستند.

کاشت مو با استفاده از تار موی مصنوعی چگونه است؟

در روش کاشت موی مصنوعی از تار موهای مصنوعی برای کاشت استفاده می شود و هیچ نیازی به بانک مو نیست.

برای کاشت مو به صورت مصنوعی باید آزمایش های مورد نیاز بر روی فرد انجام شود که در این خصوص به میزان تقریبی صد تار موی مصنوعی بر روی قسمت های خالی سر قرار داده می شوند تا در مدت یک ماه واکنش های آلرژیک به این تارها مشخص شود.

سپس در صورتی که فرد دچار واکنش های آلرژیک به این تار موها نشود، پزشک مراحل کاشت را تکمیل می کند.

انواع روش های اتصال در کاشت موی مصنوعی:

به صورت کلی برای اتصال تار موی مصنوعی به موهای طبیعی فرد از دو روش از قبیل زیر استفاده می گردد:

کاشت مو مصنوعی با استفاده از بافت مو:

در این روش اتصال موهای مصنوعی را به موهای طبیعی فرد می بافند که در این روش موهای سر پرپشت می شوند و مشکلی برای پوست سر ایجاد نمی شود.

کاشت مو مصنوعی به روش اتصال:

در این روش تار های موی مصنوعی با استفاده از موم و یا چسب مخصوص به پوست و یا موهای سر متصل می شوند که استفاده از این تکنیک در برخی از مواقع و برای برخی از افراد باعث بروز حساسیت های آلرژیک می شود.

همچنین لازم به ذکر است که کاشت مو مصنوعی را می توان به صورت دستی و یا اتوماتیک نیز انجام داد که در هر دو صورت انجام کار باید تا زمانی که حجم مورد نظر در مو ایجاد شود، ادامه پیدا کند.

تفاوت کاشت مو با استفاده از تار موی مصنوعی با کاشت مو طبیعی چیست؟

مهم ترین تفاوتی که در بین این دو روش وجود دارد، جنس موهای استفاده شده برای کاشت است که همان طور که می دانید در روش کاشت مصنوعی از تار موی مصنوعی استفاده می شود و در کاشت طبیعی از موهای طبیعی خود فرد استفاده می گردد.

تفاوت بارز دیگر در میان این دو روش نیاز به بانک مو در کاشت طبیعی و عدم نیاز به بانک مو در کاشت مصنوعی است. به عبارت دیگر کاشت مصنوعی برای کسانی که فاقد بانک موی مناسب هستند، روش خوبی است در جالی که اگر فرد دارای بانک موی مناسب برای برداشت گرافت های مویی باشد، استفاده از کاشت طبیعی برای او مناسب تر و بهتر خواهد بود.

از دیگر تفاوت های موجود در میان این دو روش نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تفاوت ظاهری:

مسلما با توجه به اینکه در کاشت مصنوعی از موی مصنوعی استفاده می شود، این روش ظاهر مصنوعی تری را ایجاد می کند و از حالت طبیعی خارج می شود در حالی که کاشت موی طبیعی به قدری طبیعی به نظر می رسد که کسی نمی تواند متوجه انجام کاشت مو در فرد شود.

تفاوت در رشد:

موهایی که در روش کاشت مصنوعی برای فرد کاشته می شوند، فاقد قابلیت رشد هستند و هیچ تغییری در آنها ایجاد نمی شود در حالی که موهای کاشته شده در روش کاشت طبیعی امکان رشد کردن دارند و همانند موهای طبیعی فرد رشد می کنند و امکان اصلاح آنها وجود دارد.

عدم پذیرش:

با توجه به اینکه در روش مصنوعی از موی مصنوعی استفاده می شود، امکان عدم پذیرش این تار های مویی توسط بدن وجود دارد. در حالی که در روش طبیعی موهای کاشته شده موهای بدن خود فرد هستند و با بدن به صورت کامل سازگار می باشند و مشکلی در این خصوص در آنها ایجاد نخواهد شد.

نتیجه نهایی:

نتیجه حاصل از کاشت موی مصنوعی به صورت فوری و آنی ظاهر می شود و نیازی به صبر کردن برای دریافت نتیجه ندارد بلکه پس از پایان یافتن عملیات کاشت می توان نتیجه را مشاهده کرد.

در حالی که در روش کاشت موی طبیعی شخص باید بسیار صبور باشد و مدت زمانی در حدود شش ماه صبوری کند تا بتواند نتیجه حاصل از کاشت مو را مشاهده کند. به همین دلیل کاشت موی طبیعی برای افرادی که با توجه به شرایط خود نیازمند دریافت نتیجه زودهنگام هستند، مناسب نخواهد بود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار