• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین فصل کاشت مو

بهترین فصل کاشت مو چه وقتی است؟ آیا برای کاشت مو باید در زمان مخصوصی اقدام کرد؟

یکی از تکنیک های جدیدی که برای ترمیم موهای از دست رفته استفاده می شود کاشت مو است.

پیوند مو و یا کاشت مو به گونه ای است که نتیجه حاصل از آن زمان بر است و برای بهبودی و دریافت نتیجه شخص مورد نظر باید زمانی در حدود سه الی چهار ماه را صبوری کند تا نتیجه را دریافت نماید. همچنین برای بهبود یافتن زخم های ایجاد شده بر اثر کاشت مو تقریبا باید به مدت دو هفته الی یک ماه صبر کرد و مراقبت های لازم را انجام داد.

بهترین فصل کاشت مو چه وقتی است؟

با در نظر گرفتن این مساله که بعد از کاشت مو تقریبا باید به مدت یک ماه مراقبت های لازم بعد از کاشت مو را انجام داد تا مشکلی برای شخص ایجاد نشود، در نتیجه بهتر است که کاشت مو را در بهترین فصول سال انجام داد.

به عبارت دیگر توجه به فصل در خصوص پیوند مو به این دلیل است اگر پیوند مو را در فصل مناسبی انجام دهید، شرایط برای شما آسان تر می شود.

بهترین فصل کاشت مو را می توان فصل بهار در نظر گرفت زیرا در این فصل نه گرما به صورت بیش از حد و آزار دهنده است و نه سرما به میزانی است که شخص را اذیت کند.

از دیگر خدمات کلینیک مدرن میتوان به کاشت ریش و سبیل اشاره کرد.

به عنوان مثال: یکی از مراقبت های مورد نیاز بعد از کاشت مو، پرهیز از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید است زیرا تابش نور مستقیم خورشید و یا گرمای شدید تابستان، به زخم های ایجاد شده بر اثر کاشت مو فشار وارد می کند و نگهداری از موهای کاشته شده را برای شخص سخت تر می کند.

به همین دلیل معمولا کاشت مو بهتر است که در فصل تابستان انجام نشود تا افراد به خوبی بتوانند مراقبت های مورد نیاز کاشت مو را انجام دهند.

همچنین لازم به ذکر است که در فصل زمستان نیز به علت سرمای شدید هوا و بارش برف اشخاصی که کاشت مو در این فصل انجام میدهند، در معرض عفونت قرار می گیرند و ممکن است که قسمت هایی از سر که در انها کاشت مو انجام شده است، دچار عفونت شود.

در فصل پاییز نیز میزان بارندگی و سردی هوا بیشتر از فصل بهار است که به همین جهت فصل پاییز نیز برای انجام این کار مناسب واقع نمی شود.

پس در صورتی که قصد دارید پیوند مو انجام دهید، سعی کنید که از انجام این کار در فصل تابستان و زمستان به شدت خودداری کنید و این کار را در فصل بهار انجام دهید.

مزایای کاشت مو در بهترین فصل کاشت مو چیست؟

مزایای کاشت مو در بهترین فصل که فصل بهار است، را می توان به شرح زیر در نظر گرفت:

  • عدم ایجاد عفونت در محل کاشت مو به علت دمای مناسب هوا در این فصل
  • اذیت نشدن فرد مورد نظر از گرمای هوا و یا سردی هوا
  • عدم تابش آفتاب غلیظ به سر
  • امکان بهره مند شدن از تعطیلات نوروزی برای کاشت مو و استراحت کردن به میزان کافی
  • و…

کلینیک پوست و مو مدرن

دوستان عزیز اگر قصد دارید که کاشت مو را در بهترین فصل کاشت مو انجام دهید، می توانید به کلینیک زیبایی پوست و مو مدرن مراجعه کنید و کاشت مو را زیر نظر پزشکان با تجربه و با مهارت ما انجام دهید.

کلینیک مدرن یک مجموعه با سابقه در زمینه خدمات پوستی و خدمات مو است و انواع این خدمات از قبیل: کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل، تزریق مزوژل، تزریق بوتاکس، مزوتراپی و … میباشند که شما عزیزان میتوانید از این خدمات بهره مند گردید.

در صورت تمایل به مراجعه به کلینیک پوست و مو مدرن می توانید از پزشکان ما در این مجموعه در خصوص بهترین فصل کاشت مو نیز مشاوره و راهنمایی دریافت کنید و نتیجه رضایت بخش و مناسبی را از کاشت مو داشته باشید.

کلام آخر

امیدواریم که تمامی مطالب ذکر شده در خصوص بهترین فصل کاشت مو برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد و اطلاعات مناسبی را دریافت کرده باشید.

در صورتی که به کسب اطلاعات بیشتری در خصوص کاشت مو نیاز دارید، می توانید سایر مقالات ما را نیز در این وب سایت مطالعه کنید و اطلاعات مناسبی را در این رابطه دریافت نمایید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار