• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بانک مو بعد از کاشت

مو یکی از ارکان اصلی در زیبایی ظاهری تمام افراد با هر جنسیت و سنی است. به همین علت کاشت مو امروزه جزو عمل های زیبای پرطرفدار میان افراد قرار گرفته. علاوه برکاشت مو بسیاری از افراد عمل کاشت ابرو و کاشت ریش را نیز انجام می دهند. به هر حال برای هر کدام از این عمل ها شما به یک بانک موی مقاوم و نسبتا قوی نیازمند خواهید بود تا بهترین نتیجه را دریافت کرده و طاسی و کم موییتان را برطرف کنید. در ادامه به صورت کامل بانک مو بعد از کاشت را به شما توضیح خواهیم داد،همراه ما باشید.

 

بانک مو چیست؟

بانک مو چیست؟

برای این که بتوانید در یک نقطه از سر یا صورتتان مو بکارید نیازمند یک ناحیه از بدنتان هستید که دارای موهای مقاوم باشد. پزشک شما باید از این ناحیه فولیکول های مو را بردارد و به ناحیه مورد نظر شما که با کم مویی مواجه شده است, پیوند بزند. به این ناحیه که فولیکول مو از ان استخراج می شود بانک مو می گویند.

معمولا چون موی قسمت های پشت گوش و پشت سر از مقاومت بالاتری در برابر ریزش و اسیب برخوردار هستند این دو ناحیه را به عنوان بانک مو در نظر می گیرند. اما ممکن است برخی افراد در همین نواحی نیز دچار طاسی باشند. در این صورت قسمت های دیگر از بدنشان به عنوان بانک مو در نظر گرفته خواهد شد.

برای این کار قسمت هایی از بدنتان را در نظر می گیرند که موهایش بیشترین تطابق و هم خوانی با موهای قسمت طاس شما را داشته باشد. به عنوان مثال چون موهای پشت گوش از ظرافت بسیار زیادی برخوردار هستند با موهای ابرو بیشترین هم خوانی را دارند. پس موهای پشت گوش برای کاشت ابرو به عنوان بانک مو در نظر گرفته خواهند شد.

 

نگرانی های افراد برای پیوند مو

گفتیم که معمولا قسمت پشت سر و اطراف گوش به عنوان بانک مو برای افراد انتخاب می شوند. به همین علت برخی افراد در این زمینه نگرانی هایی را دارند. در ادامه ان ها را برای شما بازگو کرده و درموردشان توضیحات لازم را خواهیم داد.

 

آیا هنگام برداشت گرافت مو از بانک مو جای زخم ها و اسکار بعد از عمل روی سر باقی خواهد ماند؟

در مورد این سوال باید به شما بگوییم که روش های متعددی برای کاشت مو وجود دارد. یکی از این روش ها روشFUT  است. در این روش پزشک قسمتی از پشت سر را به صورت یک نوار باریک برش خواهد زد تا بتواند از ان محل فولیکول های مورد نیاز را بردارد. در این روش متاسفانه جای زخم شما حتی ممکن است تا اخر عمر روی بانک مو بماند.

البته شاید بتوان به تجویز پزشک از پمادهایی استفاده کرد تا این جای زخم ها را کم رنگ کرده و یا از بین ببرد. البته در صورتی که پماد در روند رشد موی شما اثر سوء نداشته باشد.

از دیگر روش های کاشت مو میتوان به SUT و BHT اشاره کرد. در این دو روش پزشک با ایجاد زخم های بسیار ریز از بانک موی شما فولیکول ها را استخراج خواهد کرد. این زخم ها در مدت چند روز به کلی از بین خواهند رفت و دیگر زیبایی شما را تحریک نخواهد کرد.

بانک مو

Woman serious hair loss problem for health care shampoo and beauty product concept

 

بانک مو بعد از کاشت خودش با کمبود مو مواجه خواهد شد؟

یکی از دیگر نگرانی های افراد, کم مو شدن خود بانک مو بعد از پیوند است. به خصوص اگر بانک مو پشت سر باشد که در بیشتر مواقع نیز همین ناحیه به عنوان بانک مو انتخاب می شود. این نگرانی شما بیشتر به مهارت پزشک وابسته است. البته بیشتر افراد معتقداند که با برداشت 50 درصد مو تراکم ان ها چندان تفاوتی در ظاهر نخواهد داشت اما خب برداشت از بانک مو هم ظرفیت های خودش را دارد و در صورت زیاده روی حتما با مشکل کم مویی در ناحیه بانک مو مواجه خواهید شد.

البته اگر پزشک شما یک فرد کار بلد باشد می تواند با ظرافت و دقت خود مانع از این نگرانی شما شود و ظاهر موهای پشت سرتان هیچ  تغییری نکند. همچنین به نحوی کاشت موهایتان را انجام دهد تا بلند شدن ان ها ناحیه کم مو را به خوبی پوشش دهد.

 

آیا بانک مو بعد از کاشت مجدد قابل برداشت است؟

بله ممکن است. برخی از افراد بعد از کاشت مو به دستور پزشک و یا به میل خودشان دوباره اقدام به کاشت مو می کنند تا موهایشان پر تراکم تر شود. پیشنهاد می کنم اگر پزشکتان نیاز مجدد به کاشت مو نمی بیند شما نیز از کاشت مجدد منصرف شوید. چون در این صورت با برداشت مو از یک بانک مو, موهای ان ناحیه کم تراکم تر خواهد شد و به زیبایی ان قسمت از سر لطمه وارد می شود. برای کاشت مو حتما از پزشک حاذق کمک بگیرید و به توصیه هایش عمل کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار