• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

آیا موی کاشته شده سفید می شود؟

 

آیا موی کاشته شده سفید می شود؟ آیا افردی که کاشت مو انجام می دهند، با موهای سفید مواجه می شوند؟ آیا می توان از سفید شدن موهای کاشته شده جلوگیری کرد؟

عده زیادی از افراد که هنوز شناخت کاملی از روش کاشت مو ندارند و تنها از اطلاعات جزئی در این زمینه بهره مند هستند، با این پرسش مواجه می شوند که آیا موی کاشته شده سفید می شود و یا خیر.

بر اساس این پرسش همکاران ما در کلینیک تخصصی پوست و مو مدرن این مقاله را برایتان آماده کرده اند تا شناخت بیشتری از کاشت مو پیدا کنید و پاسخ این پرسش را دریابید.

کاشت مو چگونه است؟

در روش کاشت مو که به آن پیوند مو نیز می گویند، گرافت های مو از نواحی بر روی سر که به آن بانک مو گفته می شود با استفاده از تجهیزات مخصوصی برداشته می شوند و به نواحی خالی سر پیوند زده می شوند که تمامی این عملیات تحت بی حسی موضعی انجام می شوند تا فرد هیچ درد و ناراحتی در طول جراحی احساس نکند.

آیا موی کاشته شده سفید می شود؟

زمانی که پیوند مو برای اشخاص انجام می شود، موهای کاشته شده بعد از گذشت مدت زمانی در حدود 3 الی 4 ماه شروع به ریزش می کنند تا به جای آنها موهای جدیدی رشد کند.

سپس بعد از گذشت این مدت زمان موهای جدید رشد می کنند و بعد از یک الی 3 ماه بعد یعنی هفت الی هشت ماه بعد از کاشت موی اولیه، موهای کاشته شده به اندازه کافی رشد می کنند و بلند می شوند.

در ادامه بعد از گذشت این مراحل موهای کاشته شده مانند موهای طبیعی فرد به رشد خود ادامه می دهند و دیگر افراد از این زمان به بعد و تا پایان عمر می توانند از نتیجه کاشت مو بهره ببرند و موهای خود را پیرایش و یا اصلاح کنند.

موی کاشته شده بعد از گذشت این مدت زمان می تواند به رشد خود ادامه دهد و روند و روال طبیعی دقیقا مانند موهای طبیعی فرد را طی کند. حتی موهای کاشته شده می توانند سفید شوند به گونه ای که هیچ تفاوتی در میان آنها و موهای طبیعی فرد وجود نخواهد داشت.

آیا می توان از سفید شدن موهای کاشته شده جلوگیری کرد؟

همان طور که امکان پیشگیری از سفید شدن موهای طبیعی وجود دارد، می توان از سفید شدن موهای کاشته شده نیز جلوگیری کرد و روند سفید شدن موهای کاشته شده را افزایش داد.

برای این کار می توان از راهکارهای ذکر شده در قسمت زیر استفاده کرد:

استفاده از روغن نارگیل و آبلیمو:

روغن نارگیل ماده ای بسیار مفید و مناسب برای مو است و به رشد و تقویت مو بسیار کمک می کند. از روغن نارگیل به همراه آبلیمو می توان برای جلوگیری از سفید شدن مو استفاده کرد.

برای انجام این کار باید سه قاشق چایخوری آبلیمو با کمی روغن نارگیل ترکیب کنید و سپس محلول را به موهای خود بزنید و بعد از یک ساعت آن را با شامپو بشویید. برای جلوگیری از سفید شدن مو این کار را هفته ای یک بار انجام دهید.

استفاده از رزماری و مریم گلی:

رزماری و مریم گلی هر دو بر روی تیره تر شدن رنگ مو تاثیر می گذارند و با استفاده از آنها می توان موهای سفید را تیره کرد. برای انجام این کار باید این دو ماده را در دو فنجان آب بجوشانید و اجازه دهید که یک ساعت بماند و سپس آن را صاف کنید.

در ادامه بعد از اینکه موهای خود را شامپو زدید از این محلول به عنوان پاک کننده استفاده کنید و بعد از 15 الی 20 دقیقه آن را بشویید.

استفاده از آب پیاز:

آب پیاز می تواند باعث افزایش تولید هیدروژن پراکسید در ریشه فولیکول های مو شود و ترکیب انتی اکسیدانی را برای مو فراهم می کند. برای استفاده از پیاز باید آب پیاز را بر روی سر خود بمالید و ده دقیقه تا یک ساعت صبر کنید. سپس این کار را هر روز انجام دهید تا تاثیرات آن را مشاهده کنید.

استفاده از چای سیاه:

چای سیاه می تواند باعث تیره شدن رنگ مو و نرم و درخشان شدن آن شود.  برای استفاده از ماسک چای باید دو قاشق چای سیاه را در آب بجوشانید و به آن یک قاشق نمک اضافه کنید و اجازه دهید که خنک شود.

پس از خنک شدن ماسک چای چندین بار موهای خود را با آن بشویید و اجازه دهید که به مدت 20 دقیقه بر روی موهای شما باقی بماند. سپس موها را با شامپو بشویید و آن را آب کشی کنید.

این کار را هفته ای دو الی سه بار انجام دهید تا موهایتان به رنگ قبلی خود بازگردد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۳ از ۵
از مجموع ۳ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار