• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت سبیل به روش SUT

امروزه که انواع عمل های کاشت مو جای خود را در زندگی روزمره ما باز کردند کم تر کسی پیدا میشود که به انجام دادن آنها فکر نکرده باشد و همچنین یکی از این روش ها کاشت سبیل به روش SUT میباشد.

همچنین محبوبیت روزافزون کاشت ریش و سبیل نشان میدهد که این فرایند تا به امروز توانسته تا با ارائه تاثیرات ماندگار خود و همچنین تاثیرات دائمی جایگاه خوبی را در بین آقایان پیدا کند.

در حال حاضر این عمل زیبایی با کمک تجهیزات و دستگاه های بسیار مدرن و به بهترین شکل ممکن انجام میشود.

روش های بسیار زیادی در خصوص عمل های کاشت مو وجود دارند،که یکی از آنها روش SUT است.

 

کاشت سبیل به روش SUT چگونه است؟

تفاوت های اصلی متدهای مختلفی که برای کاشت سبیل و یا ریش وجود دارد،معمولا نحوه برداشت فولیکول های مربوطه است.

در متدهای قدیمی تر و سنتی تر معمولا پس از استخراج گرافت ها جای زخم زیادی روی سر فرد باقی میماند اما در روش های نوین و جدیدتر این ضعف به طور کلی اصلاح شده است و همچنین شرایطی به وجود امده است که میتوان گفت تقریبا هیچ اثری از برداشت فولیکول ها در سر دیده نمیشود.

در روش کاشت سبیل به روش SUT برداشت فولیکول های مو به صورت اتوماتیک خواهد بود و به کمک دستگاه های مدرن انجام میشود.

با استفاده از این تکنولوژی های نوین در این روش شانس سالم ماندن فولیکول ها در حین و همچنین پس از برداشت افزایش پیدا میکند.در این فرایند  بدون دخالت دست و بدون نیاز به زخم و برش صورت میگیرد.

کاشت سبیل طبیعی به روش SUT به کمک تکنولوژی مدرن با درصدهای بالایی از سلامت فولیکول ها و همچنین عارضه های جانبی بسیار محدود انجام میشود.

 

مزیت های روش SUT

مزیت های روش SUT

  • در این فرایند آثار جانبی بسیار کم و محدود هستند و در نتیجه دوران نقاهت ناشی از این عمل به سرعت طی خواهد شد و شما به سرعت میتوانید به همه کارهای خود برسید.
  • در این روش احساس درد در کار نیست زیرا در این عمل هیچ برش بزرگی بر روی سر یا صورت شما بوجود نخواهد آمد.
  • با استفاده از این روش تراکم بوجود آمده بیشتر از سایر روش های موجود خواهد بود.
  • در روش کاشت موی SUT فولیکول ها کاملا سالم خواهند ماند و پس از برداشت و در زمان کاشت هیچ آسیبی به انها نخواهد رسید.

 

معایب روش SUT

 

این روش نیز مانند هر روش دیگری علاوه بر مزایای بسیاری که دارد معایبی نیز دارد.

1-با جدید بودن دستگاه های موجود برای این عمل های کاشت مو برخی پزشکان به طور کامل با این دستگاه ها آشنا نیستند و ممکن است این موضوع برای برخی از متقاضیان دردسر ساز باشد.

2-در صورت استریل نبودن دستگاه هایی که در این عمل کاشت استفاده میشود احتمال عفونت و همچنین انتقال برخی بیماری ها از طریق خون وجود دارد.

3-این روش نسبت به روش های دیگر کاشت طبیعی سبیل گرانتر خواهد بود.

 

چه کسانی میتوانند روش SUT را برای پرپشت کردن سبیل خود انتخاب کنند؟

یکی از دلایل کاشت سبیل در آقایان سوختگی است

کسانی که به بیماری هایی مانند آلوپسی دچار هستند یا بخش زیادی از موهای صورت خود را به خاطر یک صدمه شدید و یا انواع سوختگی از دست داده اند،میتوانند از مزایای این روش بهره ببرند.

همچنین کسانی که به دلایل مختلف دچار ریزش مو شدند و نمیتوانند ریش و  یا سبیل پرپشتی داشته باشد.

اما این نکته را هم درنظر داشته باشید که برای این که بتوانید روش SUT را پشت سر بگذارید باید از سلامتی خوبی برخوردار باشید و نباید مبتلا به بیماری هایی مختلفی مانند انواع بیماری های خونی،آلرژیک و یا عفونی و پوستی باشید.

بعد از اتمام عمل کاشت مو به روش SUT مانند سایر متدهای طبیعی که در بازار برای کاشت طبیعی وجود دارد در این روش نیز سه هفته بعد از پایان عمل موهای ریش فرد دچار ریزش میشوند و پس از چند ماه موهای شما مجددا شروع به رشد میکنند.

در برخی موارد ممکن است که انجام فعالیت کمی طول بکشد اما تعداد گرافت هایی که برداشته شده است بسیار زیاد خواهد بود و معمولا تنها یک جلسه برای رسیدن به نتایجی که مورد نظر متقاضی است لازم است.

کاشت طبیعی سبیل میتواند بهترین راه برای شما باشد به این دلیل که این عمل مانند برخی عمل های موجود در بازار شما را به مدت طولانی از کارهای روزانه دور نمیکند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار