• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

دارو رشد ریش و سبیل

اگر در جستجوی دارو رشد ریش و سبیل هستید، اگر می خواهید بدانید که چگونه رشد محاسن خود را تقویت کنید، تنها کافی است که مدت زمان اندکی را برای خواندن این مقاله وقت بگذارید تا پاسخ سوال خود را دریابید.

رشد محاسن از سنین بلوغ در آقایان آغاز می شود و تا پایان عمر رشد آنها ادامه می یابد. اما در این میان بسیاری از افراد در جامعه هستند که به صورت ژنتیکی محاسن کم پشتی دارند که این مساله برای این دسته از آقایان معمولا ناخوشایند است؛

زیرا همان طور که می دانید یکی از نشانه های مرد بودن در آقایان داشتن محاسن است و آقایان از سنین بلوغ به شدت منتظر این هستند که ریش و سبیل در بیاورند و احساس مرد شدن خود را با وجود محاسن تقویت کنند.

دارو رشد ریش و سبیل:

خوشبختانه امروزه با تحقیقاتی که در رابطه با کم پشتی ریش و سبیل توسط محققان انجام شده است، داروهایی برای این مشکل یافت شده اند که با کمک این دارو ها می توان تا حد زیادی به تقویت محاسن پرداخت و باعث پرپشت شدن آنها شد.

انواع دارو رشد ریش و سبیل:

یکی از معروف ترین این دارو ها ماینوکسیدیل است. ماینوکسیدیل از معروف ترین داروهایی است که برای تقویت موی سر و محاسن مورد استفاده قرار می گیرد. ای دارو باعث گشاد شدن رگ های خونی می شود و از آن به صورت موضعی استفاده می گردد؛ بدین معنا که باید ماینوکسیدیل را به روی محل مورد نظر ریخت و آن را ماساژ داد.

در نتیجه با انجام این کار فولیکول های موجود در مو تقویت می شوند و باعث رشد مجدد موها در قسمت سر و یا ریش و سبیل می گردند.

قرص جینسینگ برای رشد ریش و سبیل:

قرص جینسینگ که از دارو های گیاهی ساخته شده است و فاقد هر گونه مواد و داروی شیمیایی است نیز باعث تقویت رشد ریش و سبیل می شود که این دارو برای افرادی که تمایل به مصرف دارو های شیمیایی ندارند و ترجیح می دهند از راهکار ها و دارو های گیاهی برای تقویت محاسن خود استفاده کنند، مناسب می باشد.

بهترین دارو برای پرپشت شدن ریش:

در بین انواع دارو رشد ریش و سبیل، نمی توان گفت که بهترین دارو برای پرپشت شدن ریش کدام است. زیرا هر کدام از این دارو ها ویژگی ها، مزیت ها و معایب خاص خود را دارند و استفاده از هر یک از این دارو ها متناسب با وضعیت فرد تعیین می گردد.

اما در این میان شاید داروی ماینوکسیدیل از محبوبیت بیشتری در میان افراد برخوردار باشد و نتیجه بهتری را ارائه دهد.

آمپول رشد ریش و سبیل:

از دیگر داروهای رشد ریش و سبیل در آقایان می توان به آمپول رشد ریش و سبیل اشاره کرد که به این آمپول و روش استفاده از آن مزوتراپی نیز می گویند. در مزوتراپی دارو های مورد نیاز برای تقویت محاسن توسط سوزن های بسیار کوچک و یا آمپول درون پوست صورت تزریق می شود.

این شیوه را به صورت یک روش تهاجمی می شناسند که مواد قابل تزریق در این شیوه در برگیرنده: عصاره گیاهان، ویتامین ها، مواد معدنی و … می باشند.

دارو برای رشد سریع ریش و سبیل:

برای اینکه نتیجه حاصل از رشد محاسن سریع تر حاصل شود سه مدل از دارو ها از قبیل: ماینوکسیدیل، فیناستراید و تستوسترون مناسب تر هستند و به رشد سریع ریش و سبیل کمک می کنند.

اما لازم به ذکر است که این دارو ها باید زیر نظر پزشک استفاده شوند و دوز مصرف و نحوه استفاده از آنها باید توسط پزشک تعیین گردد.

هزینه دارو رشد ریش و سبیل  چه قدر است؟

هر چند که دارو های متعددی برای رشد محاسن استفاده می شوند و هر کدام از آنها دارای قیمت و شرایط مختلفی هستند، اما خوشبختانه در پاسخ به این سوال باید خدمت شما عزیزان بگوییم که هزینه اکثر این دارو هایی که برای رشد ریش و سبیل استفاده می شوند، بسیار مناسب است و با صرف هزینه بسیار اندکی می توان به راحتی آنها را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. تهیه این دارو ها در مقایسه با پیوند ریش و سبیل هزینه بسیار کمتری خواهد داشت که استفاده از آن ها برای همه اقشار جامعه امکان پذیر است.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۱ از ۵
از مجموع ۳۸ رای

Subscribe
Notify of
guest
1 دیدگاه
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
صفی الله
صفی الله
1 year ago

داروی برای رشد نمودن ریش

موبایل
9909368423

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار