• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت ابرو و هرآنچه باید بدانید

کاشت ابرو و هرآنچه باید بدانید : یکی از رایج ترین روش های ترمیم ابرو در سال های اخیر با عنوان کاشت ابرو شناخته می شود. این شیوه را ترمیم ابرو و یا پیوند ابرو نیز می نامند. تکنیک کاشت ابرو بسیار مشابه با کاشت مو است. اصولا در هر قسمتی از پوست که دچار ریزش مو باشد و نیاز به ترمیم داشته باشد می توان از این روش ها استفاده نمود. رایج ترین فعالیت برای زیبایی ابرو در جهان پیوند ابرو است که اغلب با شیوه ی FUT صورت می پذیرد. اگر شما ابروهایی کم پشت دارید و یا با ریزش ابرو مواجه هستید می توانید با کاشت ابرو به این مشکلات پایان دهید. روشی جذاب و کم خطر در زیبایی که می تواند لذت داشتن ابروهای پر پشت و زیبا را به شما بدهد. اصولا فرآیند پیوند ابرو توسط پزشکان متخصص انجام می شود. میزان زیادی از زیبایی صورت متوجه ابرو ها است و این مورد در بانوان بسیار جذاب تر است. هم چنین افرادی که دارای کم پشتی شدید ابرو هستند یا به عبارتی ابرو ندارند هم می توانند از این تکنیک منحصر بهره مند شوند. در این مقاله سعی داریم کاشت ابرو و نکات مربوط به آن را بررسی کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.


کاشت ابرو چیست؟


یکاشت ابرو و هرآنچه باید بدانید : کی از منحصر ترین تکنیک های زیبایی که با استقبال بسیاری در سراسر جهان مواجه بوده است، ترمیم ابرو ها است. در این روش پزشک متخصص به انتقال فولیکول هایی که توانایی رشد دارند به قسمت ابرو ها می پردازد. این فعالیت می تواند کاملا باب طبع و میل افراد متغیر باشد. برای نمونه می توانید شکل و فرم مورد علاقه ی خود را داشته باشید. هم چنین محل رشد ابرو ها نیز می توانند تغییر کنند. کم پشتی و یا پرپشتی ابرو ها طی این فرآیند کاملا به سلیقه ی افراد بستگی دارد. کاشت ابرو یکی از تکنیک های بی خطر زیبایی است که تاثیری فوق العاده بر چهره خواهد داشت. این تکنیک در بانوان و آقایان قابل استفاده است و به عنوان روشی مناسب برای افزایش حجم ابرو شناخته می شود. پیشرفت های مدرن در زمینه ی کاشت ابرو به اواخر قرن بیستم میلادی باز می گردد. اما مهم ترین روش برای پیوند ابرو ها در حال حاضر اف یو تی می باشد.


چه افرادی می توانند از کاشت ابرو بهره ببرند؟


کاشت ابرو و هرآنچه باید بدانید : به طور کلی همه ی افراد می توانند این فعالیت را انجام دهند. روش های شیمایی بسیاری برای تقویت ابرو ها وجود دارند که مواد شیمیایی را به پوست شما تزریق می کنند. کاشت ابرو روشی طبیعی است که از موهای مقاوم افراد از نظر ژنتیکی استفاده می شود. در واقع از موی بدن خود متقاضی برای ترمیم ابرو ها استفاده می شود. این روش حتی برای افرادی که دارای بیماری های خاص هستند نیز بی خطر است. کاشت ابرو فرایندی است که نیاز به مراقبت های پس از عمل دارد اما به طور کلی منعی برای افراد ندارد. این شیوه ی ترمیم، می تواند ابرو های بسیار کم پشت را تا میزان دلخواه افراد پر پشت و طبیعی سازد.


مهم ترین روش ها در کاشت ابرو چیست؟


دو نوع سبک مختلف کاشت و پیوند ابرو وجود دارد:
1. Follicular Unit Transplantation که به اختصار FUT نامیده می شود.
2. NeoGrafting
رایج ترین روش های ترمیم و کاشت ابرو این دو هستند که هر یک ویژگی های منحصر خود را دارند.

FUT، روشی برای کاشت ابرو!
مهم ترین و رایج ترین روش کاشت ابرو اف یو تی است. این شیوه در سراسر جهان مورد استفاده و تایید پزشکان زیبایی است. در این شیوه واحد های فولیکول مو از پشت سر افراد استخراج می شود. با ایجاد سوراخ ها و منافذ بسیار ریز در محل ابرو، فولیکول های برداشت شده را در قسمت مورد نظر انتقال می دهند. در این روش از بی حسی استفاده می شود تا فرد درد را احساس نکند. منافذ و سوراخ های ایجاد شده ممکن است تا چند هفته دیده شوند و سپس به طور کلی از بین می روند.



NeoGrafting، شیوه ای دیگر در پیوند ابرو!
کاشت ابرو و هرآنچه باید بدانید :  این روش اصولا استفاده ی کمتری را در جهان دارا بوده است. گرچه تنها مراکز پیشرفته دارای تجهیزات کاشت ابرو به شیوه ی نئوگرافتین هستند. این شیوه دردی به همراه ندارد و بسیار ساده تر از روش های دیگر است. اما به دلیل اینکه میزان موفقیت آن بسیار کم تر است بنابراین استقبال کمتری را شاهد بوده ایم.


کاشت ابرو تکنیکی مدرن و بی خطر برای افزایش حجم ابرو و درمان ریزش و کم پشتی ابرو ها…




۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار