• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت ابرو مردانه

کاشت ابرو مردانه چگونه است؟ آیا آقایان هم می توانند کاشت ابرو انجام دهند؟

کاشت ابرو یکی از امور مربوط به زیبایی است که به وسعت زیادی در جامعه انجام می شود. خوشبختانه امکان کاشت ابرو نه تنها برای بانوان وجود دارد، بلکه آقایان نیز از این روش می توانند به دلایل مختلف بهره ببرند و کاشت ابرو انجام دهند.

به عبارت دیگر می توان گفت که بعد از عمل زیبایی بینی در جامعه، جراحی ها و روش هایی که به عنوان پرکاربرد ترین جراحی های زیبایی در نظر گرفته می شوند، کاشت مو و کاشت ابرو، بوتاکس و تزریق ژل هستند.

کاشت ابرو مردانه چگونه انجام می شود؟

کاشت ابرو برای آقایان نیز همانند کاشت ابرو برای بانوان است و به همان شیوه و با استفاده از همان روش ها انجام می شود اما تفاوت های اندکی در کاشت ابروی آقایان و بانوان وجود دارد.

برای کاشت ابرو آقایان پس از اینکه روش مورد نظر برای کاشت انتخاب شد، از بی حسی موضعی برای بی حس کردن بانک مو و محل کاشت ابرو استفاده می شود تا بیمار دردی را احساس نکند.

سپس بر اساس الگوی کاشت در نظر گرفته شده، کاشت ابرو انجام می شود و گرافت های مویی از بانک مو برداشته می شوند و به ابرو های شخص پیوند زده می شوند.

در رابطه با کاشت ابرو مردانه لازم به ذکر است که آن دسته از آقایانی که بانک موی مناسبی در نواحی پشت سر و یا کناره های گوش خود نداشته باشند، می توانند از بانک موی موجود در سایر بخش های بدن خود نیز استفاده کنند و پیوند ابرو را با استفاده از این بانک موی این قسمت ها انجام دهند.

انواع روش های کاشت ابرو مردانه:

از جمله بهترین روش هایی که برای کاشت ابرو مردانه استفاده می شود، می توان به روش های:

FUE ، FUT و SUT اشاره کرد.

روش SUT : در میان این روش های کاشت ابرو، روش SUT به عنوان جدیدترین و پیشرفته ترین روش کاشت ابرو برای آقایان و بانوان در نظر گرفته می شود که این شیوه کاشت معایب و عوارض روش های قدیمی تر کاشت ابرو را بر طرف کرده است و از مزایای بیشتری برخوردار می باشد.

در روش SUT برداشت و کاشت گرافت های مویی با استفاده از دستگاه های پیشرفته پزشکی انجام می شود و دیگر نیازی به دخالت دست پزشک برای برداشت و کاشت گرافت ها نیست که در این صورت امکان آسیب دیدن گرافت های مویی بسیار کم می شود.

با پیدایش روش کاشت ابرو SUT روش های دیگر کاشت ابرو که باعث ایجاد خط اسکار بر روی بانک مو می شدند و تعداد گرافت های قابل برداشت در آنها کم بوده است، تقریبا منسوخ گردیده اند و اکنون به ندرت از این شیوه ها برای کاشت ابرو استفاده می شود.

تفاوت کاشت ابرو مردانه و زنانه چیست؟

کاشت ابرو برای آقایان در مقایسه با کاشت ابرو بانوان دارای تفاوت هایی است که این تفاوت ها از قبیل زیر هستند:

  • برای کاشت ابروی آقایان تراکم بیشتری باید صورت گیرد
  • معمولا در آقایان وسعت منطقه کاشت ابرو بیشتر از بانوان است
  • آقایان به تعداد گرافت های مویی بیشتری برای پیوند ابرو نیاز دارند
  • هزینه کاشت ابرو در آقایان معمولا بیشتر از بانوان است
  • کاشت ابرو برای آقایان دارای حساسیت بیشتری است و سخت تر است
  • کاشت ابرو مردانه به مدت زمان بیشتری برای کاشت نیاز دارد.

مزایای کاشت ابرو مردانه چیست؟

تمامی آقایانی که کاشت ابرو انجام می دهند می توانند از مزایای ذکر شده در قسمت زیر بهره مند شوند:

  • ظاهری طبیعی برای آقایان ایجاد می شود
  • ابرو های آنها کاملا با ابرو های پیوند زده آنها یکسان است
  • امکان انتخاب مدل ابرو در کاشت ابرو مردانه وجود دارد
  • امکان برداشت و کاشت ابرو به میزان تراکم مورد نظر آنها وجود دارد
  • آقایان با کاشت ابرو می توانند هر گونه مشکلی که در ابرو هایشان ایجاد شده است را برطرف کنند. به عنوان مثال می توانند آثار هر گونه زخم، بخیه، جای سوختگی و … را با کاشت ابرو بپوشانند
  • آقایانی که بانک موی مناسبی در سر خود ندارند هم می توانند از این روش استفاده کنند
  • امکان برداشت گرافت های مویی از قسمت های دیگر بدن آقایان برای کاشت ابرو وجود دارد

سخن پایانی:

دوستان عزیز در انتهای این مطلب باید خدمت شما عزیزان بگوییم که کلینیک زیبایی و تخصصی مدرن آماده ارائه انواع خدمات زیبایی از قبیل: کاشت مو، کاشت ابرو، بوتاکس و … به شما عزیزان می باشد و در صورت تمایل می توانید برای انجام این گونه امور به کلینیک مدرن مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار