آنچه که باید در مورد کاشت ابرو بدانید

با ظهور تکنیک های جدیدتر کاشت مو در دهه 1990 ، پیوند و کاشت ابرو امکان پذیر شد. اگرچه کاشت موهای ابرو بیش از 20 سال انجام شده است ، اما اخیراً کاشت ابرو با محبوبیت زیادی رو به رو شده است.

جراح مناسب برای کاشت ابرو

پیوند ابرو در سراسر کشور انجام می شود.

با این حال ، بیماران باید به جراحی مراجعه کنند که تجربه زیادی داشته باشد و این روند را بطور منظم انجام دهد.

بنابراین پیدا کردن یک جراج مناسب و یک کلینیک مناسب بسیار اهمیت دارد.

کلینیک پوست، مو و زیبایی مدرن یکی از مراکز معتبر و با سابقه در کاشت ابرو می باشد.

روش جراحی

عمل شبیه به کاشت مو است.

پیوند موهای ابرو از موهای بالای گوش شما گرفته می شود.

یک جراح نه تنها موهای فرد بلکه فولیکول های مو را نیز منتقل می کند.

این به شما اطمینان می دهد که موهای جدید بعد از ریزش موهای اولیه منتقل شده در ابروهای شما رشد می کنند.

پس از انجام بیهوشی عمومی ، جراح برش های کوچکی را در سایت های اهدا کننده فولیکول برای پیوند ابرو انجام می دهد.

کل مراحل حدود 2 تا 3 ساعت طول می کشد.

مزایای پیوند ابرو بر خلاف میکروبلاستیک چیست؟

پیوند ابرو بهترین راه برای دستیابی به ابروهای دائمی و سه بعدی است.

با پیوند ، موهای خود شما به طور معمول از قسمت پشت سر به ناحیه ابرو منتقل می شوند تا ابرو جدید و کامل تری ایجاد شود.

موها به طور طبیعی رشد می کنند و دائمی هستند.

از طرف دیگر میکروبلاستیک روشی است که با استفاده از آن از رنگدانه برای ایجاد ظاهر موها در لایه های بسیار بیرونی پوست استفاده می شود. این روند موی واقعی نیست ، جلوه ای سه بعدی نمی بخشد و به مرور زمان محو می شود ، بنابراین فرآیندی است که باید برای حفظ نتایج تکرار شود.

آیا کاشت ابرو دردناک است؟ آیا خطرات یا عوارض جانبی احتمالی وجود دارد؟

از آنجا که از بی حسی موضعی و آرام بخش استفاده می شود ، این روش دردناک نیست.

پس از آن ، ممکن است در ناحیه اهدا کننده در پشت سر خود احساس درد کنید که در طی 24-48 ساعت برطرف شود.

ناحیه ابرو بعد از عمل معمولاً با کمی درد همراه است زیرا پیوند موها بسیار سطحی انجام می شوند.

مانند هر عمل جراحی ، علاوه بر درد ، خطر خونریزی ، جای زخم و عفونت نیز وجود دارد.

همیشه داروهای ضد درد را برای استفاده بعد از عمل و همچنین آنتی بیوتیک ها برای جلوگیری از خطر عفونت تجویز می شود.

چه کسانی نیاز به کاشت ابرو دارند؟

به طور کلی افرادی که موهای ابرو خود را در نتیجه ژنتیک ، لک و یا تروما بیش از حد از دست داده اند ، به طور کلی بهترین کاندیداها هستند.

بیماران مبتلا به آلوپسی و سایر دلایل پزشکی ریزش مو معمولاً نامزدهای مناسبی نیستند و لازم است که به صورت فردی ارزیابی شوند.

چند بار نیاز به انجام این عمل است؟

برای دستیابی به اهداف خود ، بیشتر بیماران فقط یک بار باید تحت عمل جراحی قرار گیرند.

در بعضی موارد ، مانند بیمارانی که بافت آسیب دیده و یا به دلیل روش هایی مانند میکروبلاستیک و خال کوبی کردن ، بافت زخمی دارند ، ممکن است به عمل دوم لازم داشته باشند.

با این وجود بسیاری از بیمارانی که میکروبلاستیک یا تاتو کردن ابروهای خود را انجام داده اند ، نیازی به عمل دوم ندارند.

در نهایت

اگر از ظاهر ابرو خود راضی نیستید و می خواهید راه حل دائمی تر داشته باشید ،

پیوند ابرو ممکن است نتایج طولانی مدت ارائه دهد.

با این وجود ، نتایج ممکن است متفاوت باشد ، و همیشه با جراحی زیبایی خطر عوارض جانبی وجود دارد.

تمام گزینه های خود را با دقت بررسی کنید و از پزشک خود مشاوره بگیرید.

اگر تصمیم دارید که با پیوند ابرو پیش بروید ،

برای تحقیق وقت بگذارید و یک کلینیک و جراح معتبری پیدا کنید که بهترین کار پیوند ابرو را انجام دهد.