مزوتراپی مو در مدرن کلینیک

چگونگی انجام مزوتراپی: مزوتراپی روشی است برای ریزش مو استفاده می شود ، از آنجایی که کاربرد آن برای درمانهای زیبایی آسان و بدون هیچ عارضه جانبی است مدتهاست که کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرد، که معمولاً نتایج بسیار امیدوار کننده ای را به همراه دارد.

امروزه به طور عمده در درمان های زیبایی برای مقابله با مشکلاتی مانند سلولیت ، آکنه ، چین و چروک یا درمان های جوان سازی صورت مورد استفاده قرار می گیرد. اما در عین حال مکمل مناسبی برای تقویت مو پس از کاشت مو است. می توان گفت که مزوتراپی روشی برای ریزش مو ، طاسی است که به صورت تزریق زیر پوست انجام می شود. دوزهای بسیار کمی از ترکیبات ، داروها ، عناصر کمیاب ، ویتامین ها ، تنظیم کننده های هورمونی ، اسیدهای آمینه ، گشادکننده های عروق و … در این محلول وجود دارد . مزوتراپی رشد مو را تحریک می کند و بنابراین به عنوان یک درمان پیشگیرانه در برابر طاسی استفاده می شود.مواد مغذی تزریق شده با سوزن در مزوتراپی باعث تحریک و بازسازی سلول های مرده پوست می شود و به ریشه دار شدن فولیکول های پیوند شده کمک می کند .بعد از کاشت مو گاهی از مزوتراپی برای رشد مجدد مو در ناحیه کاشته شده استفاده می شود ، زیرا باعث تقویت و تسریع رشد فولیکول های جدید می شود. با این حال ، می توان از آن به عنوان یک درمان مستقل بدون کاشت مو قبلی استفاده کرد و از ریزش مو قبل از ضرورت جراحی مو جلوگیری کرد.

چگونگی انجام مزوتراپی

برای اجرای این روش ، پوست باید تمیز و خشک باشد. علیرغم اینکه هیچ مشکلی ایجاد نمی کند ، گاهی اوقات از ژل بیهوشی برای بی حس کردن ناحیه استفاده می شود و تزریق بسیار سریع و با فاصله حدودا 2 سانتی بین هر کدام انجام می شود. تعداد تزریق ها ، بستگی به بیمار و وضعیت پوست سر و مو او دارد .

با مزوتراپی برای ریزش مو چه نتیجه ای می گیریم؟

مزوتراپی چگونه انجام می شود : مزوتراپی مو در تحریک بافت های مو ، بازسازی سلول های اپیدرم و فعال سازی گردش خون بسیار ماثر است. این به عنوان یک درمان مکمل در بیمارانی که برای تقویت موهای پیوند شده خود پیوند مو انجام داده اند بسیار مفید است. با این حال ، به عنوان درمانی برای جلوگیری از طاسی ، نتایج مزوتراپی مو در مراحل اولیه روند ریزش مو موثرتر است.جالب است بدانید که مزوتراپی طاسی مردانه را درمان نمی کند. اما بعد از عمل کاشت توصیه می شود ، زیرا باعث تغذیه و مرطوب سازی پوست سر ، تحریک بازسازی سلول ها و جریان خون ، تقویت فولیکول ها ، بازگرداندن تعادل هورمونی و از بین بردن عفونت ها می شود و موهای ما را سالم و روشن تر نشان می دهد.

عوارض مزوتراپی

چگونگی انجام مزوتراپی : مزوتراپی برای مو تقریباً هیچ عارضه ای ندارد و اگر هم باشد موقتی است و هیچ خطری برای سلامتی به همراه ندارد. در برخی موارد ، برخی از عوارض جانبی درمان موی مزوتراپی می تواند درد خفیف در ناحیه تزریق شده ، خارش ، التهاب یا سردرد خفیف باشد.برای جلوگیری از این عواقب ، پزشکان معمولاً استفاده از کرم های ضد التهاب را بعد از هر جلسه توصیه می کنند. علاوه بر این ، بیمار پس از گذراندن یک جلسه باید از مکان های مرطوب مانند سونا یا استخرها اجتناب کند. همچنین برای محافظت از منطقه تحت درمان از تابش مستقیم خورشید دور باشند.زنان و مردان می توانند تحت این روش درمانی قرار گیرند. با این حال ، این برای زنان باردار یا مادران شیرده ، افراد زیر سن قانونی ، افرادی که تحت شیمی درمانی هستند یا کسانی که از دیابت ، بیماری های قلبی یا نارسایی کلیه یا کبد رنج می برند ، توصیه نمی شود.ارزیابی مناسب در مورد تخصصی ترین مرکز درمان را فراموش نکنید و به دنبال مرکزی باشید که متخصصان باتجربه دارد و به شما تضمین های لازم را ارائه می دهند. این همان چیزی است که ما به شما ارائه می دهیم مدرن کلینیک ، جایی که ما بهترین نتیجه را به بیماران خود می دهیم.