• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

نکاتی مهم درباره تزریق بوتاکس

نکاتی مهم درباره تزریق بوتاکس چیست؟ آیا در رابطه با بوتاکس اطلاعات کافی و مناسبی دارید؟

اگر قصد دارید نکاتی مهم درباره تزریق بوتاکس را بدانید، با ما همراه باشید و تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید.

نکاتی مهم درباره تزریق بوتاکس – بوتاکس از راهکارهایی است که برای جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد و تعداد افرادی که از این تکنیک برای جوانسازی پوست خود استفاده می کنند، روز به روز در حال افزایش است.

در بوتاکس از سمی به نام سم بوتولینیوم استفاده می شود که این سم به عضله های مورد نظر شخص تزریق می شود و باعث ایجاد فلج موقت در عضله می شود. با بروز این اتفاق چین و چروک های موجود در پوست برطرف می شوند و پوست صاف می گردد.

از بوتاکس نه تنها برای کاهش چین و چروک ها بلکه برای حجم دادن به لب، گونه و چانه نیز استفاده می شود.

نکاتی مهم درباره تزریق بوتاکس:

آیا بوتاکس ایرانی خوب است؟

 موادی که برای تزریق ژل بوتاکس به عضله استفاده می شوند، توسط کشور های مختلفی ساخته می شوند که ایران نیز یکی از این کشور ها است. برخی از برند های بوتاکس ساخته شده در ایران از قبیل: بوتاکس دیسپورت و مصپورت بسیار معروف و معتبر هستند و استفاده از این نوع بوتاکس های ایرانی نتیجه رضایت بخشی دارد.

همچنین از انجایی که این نوع بوتاکس ها در داخل کشور ساخته می شوند، هزینه بسیار بهتری دارند و می توان با قیمت مناسبی آنها را تهیه کرد. در نتیجه تهیه انها در مقابل برند های خارجی بوتاکس به صرفه تر است.

نکاتی مهم درباره تزریق بوتاکس – آیا بوتاکس خوب است؟

بسیاری از اشخاص از تزریق بوتاکس می ترسند و این کار را همراه با عارضه می دانند. البته باید در این خصوص بگوییم که ترس این افراد از تزریق بوتاکس بی علت نیست زیرا بسیاری از افراد به دلیل تزریق ژل بوتاکس های تقلبی و تزریق این ماده در مراکز نا معتبر، با مشکل هایی مواجه شده اند و زیبایی ظاهری انها به خطر افتاده است.

با این وجود اگر برای تزریق بوتاکس به مراکز معتبر و کلینیک های زیبایی دارای مجوز مراجعه شود و تزریق ژل بوتاکس زیر نظر پزشکان متخصص و با تجربه انجام گیرد، هیچ گونه عارضه ای برای اشخاص پدید نخواهد آمد.

در نتیجه می توان گفت که تزریق ژل بوتاکس در مراکز معتبر نه تنها عارضه ای ندارد بلکه به درمان و زیبایی اشخاص نیز کمک می کند و می توان گفت که بوتاکس خوب است.

آیا بوتاکس سرطان زا است؟

در رابطه با سرطان زا بودن و یا نبودن بوتاکس هنوز اطلاعاتی به دست نیامده است. شاید تزریق بوتاکس دارای عوارضی باشد و یا خطراتی را به همراه داشته باشد که باید در هنگام تزریق به این عوامل توجه شود، اما خوشبختانه امکان ابتلا به سرطان بر اساس تزریق این ماده وجود ندارد و با خیال آسوده و رعایت نکات مورد نظر می توانید به راحتی تزریق بوتاکس را انجام دهید.

در این خصوص توجه داشته باشید که رعایت مراقبت های بعد از تزریق ژل بوتاکس نیز امری ضروری و واجب است که در صورت رعایت نکردن آنها امکان حرکت کردن ماده بوتاکس در زیر پوست وجود دارد و در این صورت خطراتی را برای شما ایجاد می کند.

نکاتی مهم درباره تزریق بوتاکس – بهترین سن بوتاکس:

یکی از نکاتی مهم درباره تزریق بوتاکس، کسب اطلاع از بهترین سن بوتاکس است.

بهترین سن برای تزریق ژل بوتاکس سن مشخصی نیست، زیرا زمان ابتلا به چین و چروک های پوستی در افراد مختلف به صورت متفاوت است. به عبارت دیگر بهترین سن برای تزریق بوتاکس را می توان زمانی اعلام کرد که چین و چروک های عمقی و شدید در افراد پدیدار می شوند. با این وجود ممکن است معمولا سنینی که چین و چروک ها در صورت عمقی می شوند، در حدود 35 سال به بالا است.

اما با این وجود بسیاری از افراد در سنین زیر 35 سال نیز برای تزریق بوتاکس اقدام می کنند که این کار هیچ مانعی ندارد. ولی توصیه ما به شما عزیزان این است که در مواقع عمیق شدن چروک ها برای تزریق بوتاکس اقدام کنید.

ترمیم بوتاکس:

از دیگر نکاتی مهم درباره تزریق بوتاکس، ترمیم بوتاکس در زمان مناسب برای آن است.

از آنجایی که تزریق ژل بوتاکس یک راهکار دائمی برای زیبایی نیست و بعد از گذشت مدت زمان مشخصی نتیجه حاصل از آن از روی صورت پاک می شود، به ترمیم بوتاکس نیاز است.

منظور از ترمیم بوتاکس، تزریق مجدد آن برای طولانی تر کردن نتیجه حاصل از بوتاکس است.

ترمیم بوتاکس باید در مواقع مشخص شده توسط پزشک مورد نظر شما انجام شود. در صورتی که ترمیم بوتاکس در فواصل مشخص و معین شده انجام گردد، ماندگاری و دوام بوتاکس افزایش پیدا می کند و تاثیرات آن دیر تر از بین می رود.

به توصیه اکثر پزشکان، معمولا بهترین زمان برای ترمیم بوتاکس شش الی هفت ماه بعد از اولین روز تزریق بوتاکس مرحله اول است.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار