• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

سفیدی پوست در یک هفته

آیا می خواهید پوست خود را در یک هفته سفید کنید؟ آیا با راهکارهای سفیدی پوست در یک هفته آشنا هستید؟

داشتن پوستی سفید همانند برف مورد علاقه بسیاری از افراد است و عده زیادی از مردم تمایل دارند که پوستی سفید داشته باشند و پوست سفید را ملاکی برای زیبایی می دانند.

با استفاده از راهکارهای مختلفی می توان پوستی سفید و زیبا داشت و رنگ پوست را به میزان یک الی دو درجه روشن تر کرد. در این مطلب راهکارهای سفیدی پوست در یک هفته را به شما عزیزان آموزش می دهیم برای اطلاعات بیشتر درباره کاشت مو به روش جدید همراه ما باشید.

سفیدی پوست در یک هفته:

برای سفید شدن پوست در یک هفته می توان از روش های مختلفی استفاده کرد که این روش ها به صورت خانگی و یا با استفاده از راهکارهای تخصصی تر قابل انجام می باشند.

وستی سفید و زیبا

برخی از این روش ها برای سفید کردن پوست در یک هفته به شرح زیر هستند:

روش های خانگی:

روش های خانگی را به راحتی می توان با استفاده از محصولات طبیعی و یا محصولات شرکتی به راحتی انجام داد.

استفاده از اسکراب لایه بردار پوست:

یکی از محصولات موجود در بازار که می توان به راحتی آن را تهیه کرد، اسکراب لایه بردار پوست است. اسکراب لایه بردار پوست باعث لایه برداری از پوست صورت و یا بدن می شود و می توان از آن به صورت موضعی در هر قسمتی از بدن که بخواهید استفاده کنید.

استفاده از اسکراب های لایه بردار باعث می شود که بتوانید به سفیدی پوست در یک هفته دست پیدا کنید و هر چه میزان مصرف این محصول را در طول زمان ادامه دهید، تاثیرگذاری آن بر روی پوست بیشتر می شود.

اما لازم به ذکر است که از اسکراب لایه بردار نباید بیش از دو مرتبه در هفته استفاده کنید زیرا با استفاده بیشتر از این مقدار، پوست دچار آسیب می شود.

شست و شوی بدن با روشور:

روشور یکی از محصولات پاکسازی پوست است که از زمان های بسیار قدیم مورد استفاده قرار می گرفته و همچنان نیز بسیاری از افراد از این محصول برای شست و شوی بدن خود استفاده می کنند.

روشور به صورت کلی یک لایه بردار قدیمی پوست است که می توان آن را جایگزین اسکراب لایه بردار کرد. با استفاده از روشور به صورت مداوم میتوانید رنگ پوست خود را روشن کنید. همچنین تاثیر این محصول به گونه ای است که می توانید سفیدی پوست در یک هفته را با کمک آن به دست آورید.

ماسک آلوئه ورا:

آلوئه ورا گیاهی بسیار مفید برای پوست و مو است که با استفاده از ماسک آلوئه ورا می توان رنگ پوست را روشن تر کرد. کافی است که ماسک آلوئه ورا را مورد استفاده قرار دهید تا از مزیت های بیشمار این ماسک بهره مند شوید.

برای استفاده از ماسک آلوئه ورا، آن را مستقیما روی پوست بزنید و به مدت 2 دقیقه صبر کنید و سپس پوست را بشویید تا سفیدی پوست در یک هفته را تجربه کنید. البته لازم به ذکر است که ماسک آلوئه ورا در مقایسه با روش های دیگر شاید نیاز به مدت زمان بیشتری برای دریافت نتیجه داشته باشد. ولی به هر حال در یک هفته نیز می توانید تاثیر آن را ببینید.

ماسک ماست و یا شیر:

ماسک شیر و ماست نیز از دیگر ماسک های مفید برای سفیدی پوست در یک هفته است که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید و موجب سفید شدن پوست شوید.

روش های تخصصی:

روش های تخصصی به روش هایی گفته می شود که در آرایشگاه ها و یا کلینیک های زیبایی انجام می شوند.

روش های تخصصی سفید شدن پوست

مزونیدلینگ:

مزونیدلینگ تکنیکی برای پاکسازی پوست است که این روش در آرایشگاه ها و یا کلینیک زیبایی برای اشخاص انجام می شود. مزونیدلینگ یک روش پاکسازی پوست کم تهاجمی است که در این روش از سوزن های بسیار ریز نانو برای لایه برداری و پاکسازی عمقی پوست استفاده می شود و استفاده از این روش در کنار مزیت های بسیار زیادی که دارد باعث روشن شدن رنگ پوست نیز می شود و در نتیجه به کمک این روش می توانید سفیدی پوست در یک هفته را تجربه کنید.

میکرونیدلینگ:

میکرونیدلینگ نیز تکنیکی مشابه به مزونیدلینگ است که از دستگاه مشابهی با مزونیدلینگ برای آن استفاده می شود. اما این روش با مزونیدلینگ تفاوت هایی دارد که این تفاوت در تعداد سوزن های به کار گرفته شده برای میکرونیدلینگ و عمق لایه برداری از پوست است.

در روش میکرونیدلینگ از آنجایی که سوزن هایی کمتری استفاده می شود عمق لایه برداری پوست کمتر است اما به هر حال در این روش نیز می توان رنگ پوست را روشن کرد و باعث سفید شدن پوست در یک هفته شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار