• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین لوسیون برای آفتاب گرفتن

آیا می دانید بهترین لوسیون برای آفتاب گرفتن چیست؟ آیا استفاده از روغن برای آفتاب گرفتن ضروری است؟

برنزه کردن با آفتاب و یا آفتاب گرفتن برای جذب ویتامین دی از جمله اموری است که بسیاری از بانوان و آقایان در طول تابستان به آن می پردازند و برای انجام این کار اقدام می کنند.

برای اطلاعات بیشتر مقاله کاشت مو به روش جدید را هم مطالعه کنید.

بهترین لوسیون برای آفتاب گرفتن:

در هنگام آفتاب گرفتن به دو دلیل از روغن و یا لوسیون مخصوص استفاده می شود. دلیل اول: کاهش مضرات اشعه آفتاب به پوست است زیرا آفتاب شدید باعث خشکی پوست و یا آفتاب سوختگی می شود.

بهترین لوسیون برای آفتاب گرفتن

دلیل دوم: علت دیگری که برای استفاده از لوسیون و روغن برای آفتاب گرفتن وجود دارد، برنزه کردن است. زمانی که از روغن و یا لوسیون برای برنزه کردن استفاده شود، پوست در مدت زمان کمتری برنزه می شود.

حال با در نظر گرفتن این موضوع می خواهیم بدانیم که بهترین لوسیون برای آفتاب گرفتن چیست.

بهترین لوسیون برای آفتاب گرفتن:

از جمله بهترین لوسیون برای آفتاب گرفتن می توان به موارد ذکر شده در قسمت زیر اشاره کرد:

روغن بچه آلوئه ورا:

روغن بچه آلوئه ورا فیروز یک محصول نسبتا جدید از برند فیروز است که حاوی عصاره گیاه آلوئه ورا است و همان طور که می دانید آلوئه ورا گیاه بسیار مفیدی برای پوست و مو است که در صورت استفاده از آن در حین آفتاب گرفتن می توانید علاوه بر کاهش مدت زمان برنزه شدن پوست، ویتامین های مورد نیاز پوست را نیز تامین کنید و از صدمات آفتاب در امان بمانید.

این محصول دارای قیمت بسیار مناسبی است که به راحتی می توانید آن را از داروخانه ها و یا فروشگاه های لوازم بهداشتی تهیه نمایید.

روغن زیتون:

روغن زیتون یک ماده کاملا طبیعی است که استفاده از آن هیچ آسیبی به پوست نمی رساند زیرا بر خلاف محصولات شرکتی فاقد هر گونه ماده اضافی است.

روغن زیتون در حالت عادی خواص بسیار زیادی برای پوست دارد مانند: پاکسازی پوست، رطوبت رسانی به پوست، از بین بردن سلول های مرده سطح پوست و …

حال علاوه بر خواص بسیار بی نظیر روغن زیتون برای پوست می توان از آن به عنوان بهترین لوسیون برای آفتاب گرفتن نیز یاد کرد زیرا استفاده از این روغن در زمان آفتاب گرفتن، از سوختن پوست بر اثر تماس با آفتاب جلوگیری می کند و از خشک شدن پوست نیز جلوگیری به عمل می اورد و رطوبت مورد نیاز را پوست را حفظ می کند. در نتیجه از این روغن می توانید برای آفتاب گرفتن استفاده کنید.

لوسیون آفتاب نیوآ:

لوسیون آفتاب نیوآ یکی از محصولات معتبر جهانی است که در سراسر جهان از آن به عنوان یک برند معتبر یاد می شود. این برند طرفداران زیادی دارد و محصولات مختلفی تولید می کند که یکی از آنها لوسیون افتاب است.

در صورتی که تمایل به استفاده از روغن های طبیعی ندارید، می توانید از لوسیون آفتاب نیوآ استفاده کنید که در گروه بهترین لوسیون برای آفتاب گرفتن قرار دارد.

لوسیون برنزه و ویتامینه سی گل:

برند سی گل نیز یکی از بهترین و قدیمی ترین برند های ایرانی است که محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار است. بنابراین می توان گفت که لوسیون برنزه و ویتامینه این برند نیز محصول مناسبی برای جذب آفتاب و برنزه کردن با آفتاب است.

روغن آفتاب دکترژیلا:

محصولات برند دکتر ژیلا که توسط کشور ایران ساخته می شوند یکی از معتبر ترین برند های ایرانی هستند و کیفیت آنها به گونه ای است که حتی بسیاری از دکتر های پوست استفاده از محصولات آن را به بیمار توصیه می کنند.

از این رو می توان گفت که روغن آفتاب دکترژیلا از بهترین لوسیون های بعد از آفتاب است و با توجه به تولید آن در داخل کشور، قیمت مناسبی خواهد داشت.

سخن پایانی:

در انتهای این مطلب باید این نکته را به شما عزیزان خاطر نشان شویم که محصولات پوست و مو معمولا بر اساس شرایط آب و هوایی هر کشور و با در نظر گرفتن جنس پوست اغلب افراد جامعه تهیه می شوند.

از این رو استفاده از محصولات پوست و مو که توسط خود کشور تولید می شوند در مقایسه با محصولات خارجی می تواند مفید تر باشد و با شرایط پوستی و آب و هوایی ما بیشتر سازگاری داشته باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار